Oh was ik net te laat. Gefeliciteerd Missco. Maar het is ook niet helemaal eerlijk, want ik moet op dit moment alles met 1 vinger typen. Ben gisteren geopereerd aan mijn linkerhand en zit nu al de hele dag voor de TV. Verveel me te pletter.
zo, na een paar dagen Parijs flink wat bij te lezen. Helaas ook mindere dingen. Helaas gebeurd dat ook. Verder vanavond naar de verloskundige, voor het eerst het hartje luisteren. En eten hmm, eindelijk sinds een week nietmeer spugen en misselijk. Zwanger zijn is leuk lalalala. ( sorry hoor, maar na 8 weken misselijk, is niet misselijk zijn een feest) eten: aardappels en witte bonen in tomatensaus. Nou ik ga gauw, moet straks naar de verloskundige . doei doei
Ik heb al zo'n 10 jaar last van carpaal tunnel syndroom (beknelde zenuwen in de pols) waardoor ik af en toe flink veel pijn in mijn vingers heb. Tijdens mijn vorige zwangerschap is dat erger geworden, maar heb ik het met een brace aardig gered. Maar nu had ik er zoveel last van dat ik het toch maar heb laten opereren. Ook i.v.m. tillen van Annika en straks de andere kleine is het wel beter om niet elke nacht wakker te liggen van de pijn. Ik heb afgelopen nacht trouwens voor het eerst sinds maanden geen last van mijn vingers gehad, dus volgens mijn is het nu al een succes.
ik weet precies wat je bedoelt... ben alleen verbaasd dat je er 10 jaar mee gelopen hebt., mijn moeder had het beide handen en is gelijk geholpen!
ik kom weer even stiekempjes spieken hier, heb geen tijd om alles bij te lezen, doe ik volgende week op mn gemak.. wilde even met jullie delen dat ik straks om half 9 mn pretecho heb en dat ik nog nooit zo zenuwachtig ben geweest, ben bang dat ze straks iets geks zien ofzo en aan de andere kant ook heel nieuwsgierig of ze kunnen zien wat het word ik hoop het jullie nog even te laten weten
@Kili: veel plezier toegewenst tijdens het luisteren van het hartje! @AstridvD: fijn dat je nu al profijt van de operatie lijkt te hebben! En wat een verhaal over Eliza, sommige mensen zijn echt gestoord. Bah. Over het avondeten , heb vanavond een restje chinees opgewarmd, zometeen mijn bijles economie voorbereiden en om 20:00 uur richting bijles. Fijne avond allemaal!
ja wil het heel graag weten, natuurlijk hoop ik als eerste dat alles goed is, maar het zou wel leuk zijn om het nu al te zien
Sab: Ik VERPLICHT het je bij deze om vanavond verslag te komen doen hier Wij zijn namelijk ERRUG nieuwsgierig! Jij woont nu toch ook in omgeving Heerhugowaard? Of was dat Adriana? Als jij dat was, waar heb je vanavond de echo?
ik woon in barendrecht babyview is hier om de hoek ik probeer het nog effe te melden hier haha anders sms ik mijn buddy ben zelf ook errug nieuwsgierig