ik gok op een meisje voor sabje (tenslotte is haar buddy zwanger van een jongetje ) sabje en kili veel plezier! en nee ik woon niet in een hutje op de hei maar een heeeeel klein dorpje in brabant
Ongeloofelijk dat het hele verhaal van lieselotje niet waar is. Ik was me een partij verbaasd. Ik vertelde het net mijn man en die zat ook met veel verbazing te kijken. Dat iemand dat toch kan doen. Maar goed nu de goede dingen van het leven. Ik heb net heerlijke zelfgemaakte lasagne op. Jummie. Verder zit ik prima in mijn vel en daar ben ik wel heel blij mee. Vandaag hele lieve gebreide slofjes gekregen. Zo schattig. Sabje succes ben erg benieuwd. Kili veel plezier met naar het hartje luisteren. Wij hebben dit vorige week voor het eerst gedaan en dat vond ik wel heel bijzonder. Astrid wat fijn dat je nu al resultaat van de operatie hebt. Wel vervelend dat je er al zoveel jaren mee hebt rondgelopen.
Wij eten lekker pizza, wij eten lekker pizza, lekker puh! (Haha je zou er maar trek in hebben, en dat heb ik ) Hebben gelijk maar een grote Droste chocoladeletter meegenomen, hmmmmmmmmmmmmmmm kan niet wachten...
Haha.... frumpje. Dat gevoel heb ik idd ook, met sokken en schoenen afdoen. Er zit was in de weg, maar is niet 'van mij'! Voel geloof ik ook nog niets, maar heb wel een aantal keer het idee gehad. Het zou wel al kunnen zei de vk. Ik heb nu een gratis cursus via de plaatselijke thuiszorg organisatie. Via mn kraamzorgbureau koste het me 50,- (En kreeg dan 50,- cadeau) Het uiteraard voor die gratis cursus gekozen! Hij sprak me ook meer aan. Geloof wel dat sommige verzekeringen het vergoeden. Tenminste dat heb ik ergens gelezen.
Sab, veel plezier zo meteen met je echo! Wel ff laten weten he! Ben beetje nieuwsgierig.... Morgen heb ik de 20 weken echo. Heb er zin in! Zien we onze uk weer. En dan gelijk afspraak maken voor de pret echo. Geloof dat ik de eerste ben met de 20 weken echo, of niet?
Weet niet of dit aan komt zit op mijn mobiel, alles was goed was heel mooi we krijgen een klein lief meisje!
Dus jullie hadden allemaal gelijk , ben zo blij en mijn vriend Ook die wilde stiekem een dochtertje Haha
GEFELICITEERD!!!!!!!!!! Wat gaaf dat het zo leuk was! En een prinsesje, wat leuk zeg! Corina: Heel veel plezier en succes morgen!
Sab, gefeliciterd met je meisje! Super hoor, was het erg duideijk te zien? Wel je echo's showen he! Kan je jurkjes gaan kopen Thanks Nikita! Vanmiddag om half 2 mogen wij.
wat leuk om te weten sab85, een meisje ! Gisteren hebben we het hartje gehoord, was echt heel erg leuk en mooi om te horen. Verder was gelukkig alles goed, nu mag ik over 3 weken bellen voor de 20 weken echo afspraak ! Groeten en een fijne dag ! Kili
@sab85: Wat leuk, gefeliciteerd! Fijn ook dat het er goed uitzag! @kili: leuk he, dat hartje horen. Goedemorgen trouwens allemaal! Ga nu eerst een paar uurtjes studeren en daarna naar mijn werk! Fijne dag allemaal! Groetjes!
@ sabje wat gaaaaaaaf zeg een meisje! @ corina heeeeeeel veel plezier met je echo vanmiddag. Volgens mij ben je idd de eerste voor de 20 weken echo
Ik ben 7 jaar geleden aan mijn rechterhand geholpen, alleen is dat nooit helemaal beter geworden, en met een brace was het links nog aardig uit te houden tot enige tijd geleden. Toen ben ik eerst op zoek geweest naar alternatieven (fysio, massage e.d.). Maar ook daar had ik geen succes, dus toch meer weer naar neuroloog gegaan en die zei ook meteenpereren. Maar er was wel een wachtlijst van 4 maanden. Ben nu wel blij dat ik het toch heb laten doen. Het voelt al een stuk beter.