April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim22

Kim22 Lid

15 okt 2007
    38
    0
    0
    o wat rot, Bri :cry: ik hoop dat het gesprek met de directeur uitkomst bied.

ik ga dinsdag me contract tekenen, en dan hoor ik meteen wanneer ik moet beginnen met de opleiding ;)

2. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Ik herken het ook wel een beetje hoor! Het ene moment kan ik al helemaal wegzwijmelen bij het idee straks een lief kleintje in mijn armen te hebben.

Het andere moment kan ik me er helemaal niks bij voorstellen en lijkt het net of het een soort van 'droom' is. Heel onwerkelijk.

Denk idd dat veel as moeders dit hebben. Ook een soort onzekerheid denk ik. Het is zo'n grote verandering en dit soort gedachten horen denk ik bij het proces om ernaartoe te werken. :)

3. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    komt ook vooral voor in de 12 tot 20 weken, omdat je je kleintje nog niet voelt en al je symptomen weg zijn is het weer net zoals 'vroeger'.

4. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ben wel nieuwsgierig naar Adriana.... Als het goed is heeft ze een pretecho gehad...

5. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    hoi meiden, na gisteren de baby niet meer gevoeld.Naja komt vanzelf wel weer. En ik begrijp wel dat het af en toe moeilijk is om te geloven dat er wat in je groeit. Ik heb zoveel echo's gehad dat ik het in ieder geval wel moet geloven. Inderdaad als je strak je kindje voelt elke dag is het veel echter!

Vandaag waren de uitslagen bekend van de kweken; helaas weer slecht nieuws. Ik heb een streptococcen B infectie bij mijn baarmoedermond en nog een hevige ook. Ik zit nu weeeeer aan een AB kuur. :cry:
    Nu is het nog niet gevaarlijk voor het kindje maar wel als het zou worden geboren dan is de natuurlijke barriere weg die ziektekiemen tegenhoudt. Ik moet waarschijnlijk worden ingeleid op het einde en dan 24uur aan het infuus met AB. Word er zooooo moe van. Je valt van het ene gezeur in het andere. De VK kan niet met zekerheid zeggen dat die bloedingen daar ook door komen of dat het gewoon bij toeval is ontdekt die streptococcen. Deze bacterie veroorzaakt normaal gesproken blaasontstekingen en bij mij is tie ds omhoog gekropen en heeft zich lekker vermenigvuldigd. Dus nu heb ik naast die bloedingen ook dit weer erbij :rolleyes:
    wanneer houdt het nu eens op?
    Ik ben wel blij dat ze er achter zijn gekomen want anders zou het kindje er goed ziek van kunnen worden na de bevalling.De meeste mensen hebben deze bacterie bij zich trouwens alleen ik heb er wel heeel veel. :)

6. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Jeetje het zit je ook niet mee he 4catsandagirl! Kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Probeert het inderdaad maar positief te bekijken dat je hierdoor in ieder geval goed in de gaten wordt gehouden en er straks problemen voor die kleine kunnen worden voorkomen.

7. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    He getsie 4cat! Is het gedonder nou nog niet afgelopen?

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    4cats... getver zeg, houdt het dan nooit op?

en buddy, ik voel me ook wel zo hoor!
    voel de beeb heeeeeel soms en dan heb ik wel zoiets van ZIE JE WEL!
    terwijl ik zeker weet dattie er zit, maar af toe vergeet ik et ook gewoon..voel me dan ook een slechte mama, maar et komt wel, als de beeb echt actief en duidelijk voelbaar word! :)

9. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    LaDi, je ben zeker niet de enigste hoor!
    Bij mij begint het nu de laatste week wat meer tot me door te dringen.
    Zeker na gisteren, na die 20 weken echo. en nu m'n buik echt begint te groeien.
    De eerste maanden heb ik het ook gehad. We hebben er ook ruim 1,5 jaar over gedaan en kon niet bevatten dat ik nu wel 'ineens' (m.b.v. Clomid) zwanger was. Kon er met mn verstand niet bij.
    Ik denk dat je gezlef gewoon beschermd op de een of andere manier.
    Is maar goed dat je 9 maanden zwanger bent. Kunnen we langzaam aan het idee wennen ;)

10. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    He jeetje Karin, je hebt ook wel erg veel pech in je zwangerschap.
    Gelukkig dat ze er nu idd wel bijtijds achter gekomen zijn.

11. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    wow corina wat een mooie echo's! Was alles goed? En wilde je weten wat het wordt?

12. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Nee, wil het niet weten. Maar....... begon gisteren toch wel erg te kriebelen hoor! Maar heb er geen spijt van ;)
    Wil jij het wel weten?

Ja mooie echo's he! Was ook helemaal happy, zomaar een poos naar onze kleine kijken. En zo veel gegroeid.
    Zal van 't weekend ook ff de echo op hyves zetten, is wel zo leuk he!

13. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Ik wil het nu graag weten, bij de eerste zwangerschap wilde ik het voor verrassing houden. Nu is het voornamelijk praktisch, ook voor Dionne leuker. Volgens haar krijgt ze een zusje.

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    heyhey

karin: jeetje het zit ook echt niet meer bij jou he... meis ik hoop voor je dat het snel ophoud hoor.. en je echt kan genieten want dit is ook niks he..

cynthia: hopelijk nu wel een huisje.. duim voor je

mielen: nou ik krijg het geld wel tereug maar het is zon gezeik zeg maar van de ene naar de ander bellen.. en dan kan ik nu ook nog eens 10 dagen niet bij mn geld en das best wel lastig.. sinds het geld op die rekening staat.. nou ja..
    plus als iemand iets uitvreet en geeft mijn naam op en hebben ook zon id kaart is ook niet zo fijn voor mn naam.. maarja dat komt allemaal wel goed is alleen een hoop gestress
    hoest met jou ;)

kim: gefeliciteerd met de baan

bri: hopelijk vind je dan snel wat anders

nou ik heb een mindere nacht achter de rug.. kon niet goed slapen.. en mn beebje was ook lekker druk de halve nacht dus weet niet of dat een goed of slecht voor teken is ;) hahaha

dadelijk denk ik lekker een donut halen heb ik nu wel zin in en denk ook wel verdient.. want eet echt gezond een keer wat lekker kan dan wel he :p

15. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    heyhey

karin: jeetje het zit ook echt niet meer bij jou he... meis ik hoop voor je dat het snel ophoud hoor.. en je echt kan genieten want dit is ook niks he..

cynthia: hopelijk nu wel een huisje.. duim voor je

mielen: nou ik krijg het geld wel tereug maar het is zon gezeik zeg maar van de ene naar de ander bellen.. en dan kan ik nu ook nog eens 10 dagen niet bij mn geld en das best wel lastig.. sinds het geld op die rekening staat.. nou ja..
    plus als iemand iets uitvreet en geeft mijn naam op en hebben ook zon id kaart is ook niet zo fijn voor mn naam.. maarja dat komt allemaal wel goed is alleen een hoop gestress
    hoest met jou ;)

kim: gefeliciteerd met de baan

bri: hopelijk vind je dan snel wat anders

nou ik heb een mindere nacht achter de rug.. kon niet goed slapen.. en mn beebje was ook lekker druk de halve nacht dus weet niet of dat een goed of slecht voor teken is ;) hahaha

dadelijk denk ik lekker een donut halen heb ik nu wel zin in en denk ook wel verdient.. want eet echt gezond een keer wat lekker kan dan wel he :p

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    adriana op tv (rtl5) grappig hoor

17. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    heb ik gemist, wanneer vandaag?

18. Hoe gaat het met jullie allemaal? Hier gaat het z'n gangetje, ik heb alleen een enorme eetlust! Maar alleen overdag, s'avonds eet ik nauwelijk wat. Gisteren was ik weer bij de verloskundige. Alles ois prima in orde en ik hebe het hartje weer gehoord. Eind november (de 27ste) heb ik mijn 20 weken echo. Ik ben zooooo nieuwsgieig....mijn vriend wil dolgraag weten wat het wordt, en ik wil gewoon het kindje zien!

Trouwens mijn jongste dochtertje, Angelina, doet mee met de baby van de maand wedstrijd willen jullie ook op haar stemmen? http://www.babycentrum.com/bvdm/index.php

Groetjes & alvast bedankt!

Mar.

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    bij deal or no deal, ik heb alleen de eerste paar minuten gekeken toen ze werd voorgesteld. ze zei ook dat ze zwanger was al ruim 3 maanden, hahaha ze was toen toch net 6 weken ofzo?

20. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    hihi
    jammer dat ik het heb gemist zeg!

Deel Deze Pagina