April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    neej nog niet hahahahah wil alleen liever niet per maand bijhouden wat erbij komt :) :)

neej ik zou er wel 5 kilo af willen maar dat zit er voorlopig niet in 8)

2. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    En de volgende 50 gaan absoluut sneller!

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Sab, ik ben sinds vorig jaar 8 kilo's kwijt. Er moest nu eigenlijk nog 5 af, maar ging bijna niet door al die K*$ hormonen die ik moest slikken.
    En nu zit het er idd voorlopig even niet in.

Ja Adriana, die volgende 50 zullen veel sneller gaan. Want er komen er als het goed is, steeds meer april mama's bij. Dus hebben we meer te vertellen. Leuk hoor!

4. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Ja ik vind het ook echt heel leuk! Ben echt heel blij met dit forum, vind het gezellig en niemand begrijpt me nu beter dan jullie...

5. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    AMEN :) :)

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Haha Kellox, dat was een mooie slotzin! ;)

Ja vind het ook geweldig om jullie te hebben. Jullie weten als geen ander hoe ik me voel.
    Heb in het begin bij de maart mama's meegelezen, omdat ik nog helemaal alleen was. Maar daar werd ik niet zo vrolijk van.
    Ik wist zelf net dat ik zwanger was, en daar waren ze allemaal al wat verder, en ineens en aantal miskramen achter elkaar.
    Was niet zo goed voor mn zelfvertrouwen, dus ben ik niet meer mee gaan lezen. Voel me nu ook beter.

7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    nou 8 kilo dan ben je toch al aardig op weg! knap hoor, ik neem mezelf al een jaar voor dat er echt 5 kilo af moeten maar ik ben echt niet sterk genoeg, ga toch maar weer effe langs de mac enz.

maarja begrijp me niet verkeerd het is het me allemaal waard al die kilos die er straks bijkomen :)

kan ook niet wachten op mijn buik ,ik had een tijdje geleden een gratis felroze buikband besteld bij puurmama vsm. zit er nu heel de tijd naar de kijken wil hem zo graag dragen ;)

8. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Haha, ja buikband vind ik ook mooi! Erg vrouwelijk, maar op dat buikje moeten we nog ff wachten ;)

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ik vond dat altijd maar overdreven, zo`n buikband....maar ik denk dat ik ze ook wel ga dragen hahaha!

@adriana en kellox leuk een nieuw huis! Gaan jullie ook op dezelfde dag verhuizen ? ;)

10. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    waar ergens in zeeland woon je als ik vragen mag corina? ik woon in zuidholland, maar wij zijn ook in zeeland voor een huisje aan het kijken :D

11. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Die buikband is heel mooi! Ik wilde hem ook maar ze zijn op helaas.. Nou ja...
    Heb sowieso echt zin in positiekleding hoor.. Je hebt zoveel mooie dingen!

Meiden, ik ga lekker naar bed! Nieuw record, voor 21:00 uur, maar stort bijna in elkaar.

Slaap lekker iedereen en tot morgen!

12. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Ja al die kilo's erbij. Zal wel even wennen zijn.
    Wat wil het geval, ben net twee weken geleden begonnen met het bakker dieet. Prima te doen en je mag best veel eten. In twee weken twee kilo eraf maar dat kan ik nu wel letterlijk op mijn buik schrijven. ;)
    Kan nu al merken dat ik een 'buikje' krijg. Ben benieuwd hoe snel hij zal gaan groeien.

13. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Ja buikband wil ik ook echt gaan dragen. Iedereen mag straks zien dat ik zwanger ben en ik vind het echt heel mooi staan. Ik ben alleen nog wel voorzichtig met het kopen van spullen. Mijn man en ik zijn best heel realistisch. Het is nog maar heel pril en tja het wordt toch echter na de eerste echo.

14. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ik kan ook niet wachten tot ik een buikje krijg! super! nu is het allemaal zo onwerkelijk omdat je niets ziet en niet echt wat voelt ik kan niet wachten tot dat wel zo is...

wat mn borsten betreft, ze zijn al wat dikker geworden, zat vanmorgen op dekoffie bij mn schoonzus die zegt ineens: wat zijn je tieten dik geworden hihi "jaaaaa zeg ik, nieuwe bh, goed he?"

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ denise :) dat is een goeie....een nieuwe bh!

16. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Sab, ik woon aan de mooie zeeuwe kust, in vlissingen

Leuk dat je ook in zeeland aan het kijken bent voor een huisje? Heb je een idee waar ergens of maakt het niet uit?
    Heb je familie hier in zeeland?

17. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    nee heb geen familie daar, nog niet maar mijn ouders gaan er binnenkort ook heen verhuizen, dus we kijken een beetje daar in de buurt bij terneuzen , maar er is zoveel keus! allemaal leuke huizen daar en betaalbaar ook vergeleken met hier :)

18. campie

campie Lid

13 aug 2007
    46
    0
    0
    verpleegkundige
    wieringerwerf
    Hoi Allemaal,
    Nou ik word als het goed is ook een april mama!
    Het is allemaal nog erg pril. Maar als we bij de verloskundige zijn geweest weten we de datum "zeker".
    Gefeliciteerd allemaal.

19. Gefeliciteerd Campie en welkom hier! :D
    Wanneer is je eerste afspraak bij de vk? Ik mag 3 september voor het eerst......

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik mag 30 augustus voor het eerst!
    vind het zooo spannend!

Deel Deze Pagina