ik ben het niet vergeten maar kon niet kijken hihihi sangirl wat goed at jhet goed gaat met je.. wil jij ook weten wat het wordt? zo ik hebnet voor het eerst weer een middag dutje gedaan jaja.. zomaar 40 min.. stond er zelf van te kijken toen ik wakker werd... moet nog steeds mn donut halen
Wat leuk! Ik dacht dat maandag de eerste aflevering zou zijn, maar leuk hoor! Als het goed is had ze vandaag een echo... Ze zal er wel rekening mee hebben moeten houden dat het nu pas uitgezonden gaat worden, of misschien had ze de opnames wel met 12 weken, dat weet ik niet meer zo goed...
Ook heel herkenbaar. Prober er nu dus ook wat meer "bewust" mee om te gaan. Toch heb ik gemerkt dat het gevoel er wel degelijk is! Toen de vk het hartje niet kon vinden was ik toch zeer ongerust en kwamen er echt tranen toen ik de kleine weer op de echo zag bewegen. Dan merk je dat die mama gevoelens er toch wel degelijk zijn! Ik had echt de reactie, dit is mijn kindje en niemand mag het wat aandoen!
Iedereen gefeliciteerd met zijn week erbij ! Hier is alles prima. Nog steeds niet misselijk. Wat wel lief was, mijn vriend kwam ontbijt op bed brengen. Hoe hebben jullie het trouwens gedaan als jullie niet getrouwd zijn ? Wanneer hebben jullie het kindje bij de gemeente laten erkennen ? Verder gisteren een personeelsfeest, wezen bowlen en bbqen, haha, ik kreeg niet eens dubbele punten omdat ik met zijn tweeen was. Iedereen een fijn weekend ! Liefs, Kili
Jaaaa, 19 weken! Normaal log ik nooit in op zaterdag, dus dat 'weekje erbij' gevoel heb ik nog niet eerder zo gehad maar vandaag kan ik het echt even roepen. 4cats, balen van die infectie! ik hoop dat de antibiotica goed aanslaan en je er verder geen problemen meer mee gaat hebben. Adriana heb ik gemist (gisteravond bij schoonouders geweest, die waren een maand naar Australie geweest en nu net weer terug. heb heeeeeel leuke kruippakjes en slofjes gekregen van m'n zwager en schoonzus uit Sydney... 't was net sinterklaas!) missc, dinsdag weer duimen dus! bovenwoning kan ook heerlijk zijn, zeker als er een beetje balkon of zo bijzit, of anders als je een park oid in de buurt hebt. kili, wij moeten nog naar het gemeentehuis om het kindje te erkennen en gelijk aan te geven dat het zijn achternaam moet krijgen. dat wil ik nog wel dit jaar gaan doen, maar echt haast heb ik er niet mee. LaDi, wat jij zegt herken ik een beetje. Soms voel ik al wel een band, denk ik, maar meestal vind ik het vooral onwerkelijk. Op de 21e heb ik m'n 20-weken echo, ik denk dat ik dan wel weer even echte mama-gevoelens ga krijgen. Voor de rest is het toch nog vooral een bol buikje (maar als je het niet weet, zie je niet dat het een zwanger buikje is) met af en toe wat gefladder daarin... Kan me niet zo goed voorstellen dat het kindje al zo groot is (18 cm, 200-250 gram...).
Hallo allemaal, Karin,beterschap LaDI,dat gevoel heb ik dus ook,ben ook 2 jr bezig geweest,wel 1 mk gehad. Nu mijn buikje begint te groeien ,en de baby voel beweggen ,nu wordt het echt voor mij. Vooral al na de mk en zo,kan ook de angst dat het mis kan gaan ,niet loslaten. Ik ben nu wel rustiger enzo ,niet stressen . Ally
hey allemaal ben er even weer ik heb weer een flinke blaasonsteking en heb er weer medicijnen voor gekregen maar van die pillen word ik super misselijk dus vanmorgen weer over moeten geven ik had die pillen een maandje geleden ook omdat ik blaasonsteking had en toen werd ik ook misselijk en me koortslip is net over gegaan groetjes samantha
vervelend voor je samantha, hopelijk werkt het wel voor de blaasontsteking, dan heb je de misselijkheid gelukkig voor een goed doel. Hier 's morgens ook overgeven, maar de hele dag verder niet misselijk. Kennelijk moet het hcg nog iets meer zakken.
hey.. ik was ook weer kots misselijk nu nog trouwens bah en ben vandaag al ja wel 19 WEKEN maarja blijkbar maakt dat nou niks uit... misselijk zal ik wel blijven het is stil hier zeg.... ik hoor iedereen of ja veel zeggen dat het nog niet echt is... ik heb dat juist helemaal niet... mn beeb voel ik ook wel heeeeeel goed hoor maar ik geniet er ookal echt van vanaf dag 1 dat ik het weet eigenlijk..
Hey girls, Bedankt voor alle lieve reacties! Blij te horen dat ik niet de enige ben! Maar goed inderdaad dat zo'n zwangerschap 9 maanden duurt! Ik droom wel veel over de kleine, vanacht droomde ik dat hem/haar voelde . Nu nog ff in het echt! Ally kan me goed voorstellen dat je na een miskraam de eerste paar maanden die angst hebt. Wel fijn die bevestiging dan ook van zo'n bewegend kindje! Heb adriana ook gezien gister bij deal or no deal, leuk! Kellox gefeliciteerd met je 17 weken! @Kili wij waren eigenlijk wel van plan te trouwen, maar toch besloten dat nog maar ff uit te stellen. Het erkennen moeten we nog wel ff doen, maar dan moet eerst mijn vriend weer eens een vrije dag hebben. Ivm vakantie van een collega werkt hij nu al 2 weken elke dag (deze week zelfs 7 dagen achter elkaar). Bri & Cristel gefeliciteerd met je 19 weken! Dolphin hoop voor je dat je misselijkheid snel over is. Bij mij was het na 16 weken nog 2 keer (maar was toen ook wel zenuwachtig voor iets), verder is het helemaal over nu (eindelijk!). Cristel heb jij het bij je eerst niet gehad dat het nog zo onecht was? Misschien dat je dat nu niet hebt omdat het je tweede is? Oh enne...18 weken!!!!!!!!!!!!
buddy gefeli met de 18 weken! bri, zeker kan een bovenwoning heerlijk zijn, hebben we nu ook (maar we hebben wel 2 verdiepingen dus niet egt een gevoel van boven zitten)
ladi: nou eigenlijk was ik bijde eerste echt heel ziek de eerste 14 weken dat was ziekenhuis in en uit omdat ik niks binnen hield zelfs geen water en was dus meerdere malen uitgedroogd dus die gingen snel voor bij.. toen het beter ging. toen voelde ik dr al enzo dus toen was het ook heel echt zeg maar.. maarja ik kan niet oordele over de eerste 15/16 weken eigenlijk
was ik idd ook wel blij mee dat het niet zo erg was.. maarja het is het waard voor een wondertje... dus ja ik had de eerste maanden niet echt mee gekregen bij de eerste