April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    wat is het hier toch stilletjes.
    Ik heb gisteravond in bed de baby weer gevoeld maar nu echt heel goed. Als ik mijn hand op mijn buik legde voelde ik zo de plopjes er doorheen. Echt leuk, lekker actief gevalletje daarbinnen!

2. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Gisteravond lag ik nog even een boekje te lezen, en ineens voelde ik die kleine heel erg sterk bewegen! Volgens mij draaide het zich een paar keer om ofzo, want je voelde echt van de ene kant naar de andere kant iets bewegen wat niet bij je eigen lichaam hoort als het ware. Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Ik legde snel mijn boekje op mijn borst, en ging met mijn handen op mijn buik, op mijn rug liggen met mijn ogen dicht. Niet dat ik het door mijn kleine speklaagje heen zou kunnen voelen, maar gewoon omdat ik het dan vor mijn gevoel heel dichtbij me had. Zo ben ik met het licht aan en het boekje op mijn borst in slaap gevallen...

Hoe is het met de andere aprilmama's?

3. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    volgens mij zijn de andere mamma's druk bezig met andere dingen, ik ga zo ook weg. Een dubbele verjaardag in barneveld. Dus nog een eindje rijden. Wat jij omschreef voelde ik gisteren ook, alsof er werd koppeltje gedoken. Lachu he!

4. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    wat leuk dat somige van jullie al het kindje voelen
    lijkt me echt geweldig
    maar ik moet nog ff wachten :p

mensen met een weekje erv\bij gefeliciteerd

5. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Goedemorgen meiden,

Gisteren naar de Jonge Gezinnen Beurs geweest (was overgehaald, weet nu ook al weer waarom ik overgehaald moest worden om mee te gaan). Was wel leuk om een keertje doorheen te lopen, maar om nou te zeggen dat ik veel leuke/nuttige dingen heb gezien. Het was superdruk, overal rijen voor en ik ben ook niet zo'n type die bonnetjes uit boekje zit te scheuren om die daar in te leveren. Maar mijn zusje vond het weer helemaal geweldig!

Zometeen ff strijken, dan een paar uurtjes leren en daarna lekker wokken met mijn familie, heb er zin in!

@LaDi: heb soms ook het gevoel dat ik niet zwanger ben, voel nog niks in mijn buik, mijn buik groeit wel iets, maar ik kijk erg naar 21 november uit (20 weken echo), weer even een bevestiging krijgen.
    @4catsandagirl: veel sterkte meid, vervelend zo'n infectie en dan ook nog die bloedingen, hoop voor je dat het toch snel overgaat en dat dit het ff voorlopig voor je is geweest!
    @OoMissOo: duim voor je dat je het huisje krijgt!
    Sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd...

Fijne dag vandaag allemaal en tot de volgende keer! Groetjes!

6. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hier ook alles goed.

Gisteren ook bij de JG beurs geweest, vond het heel erg tegenvallen. Wat een drukte zeg, je kon nergens rustig kijken of advies vragen. Nee hoor niks voor mij zo'n beurs met al dat gegraai en gesnaai. En idd ik ben ook niet zo'n type dat in de rij gaat staan om iets gratis te kunnen krijgen.

7. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Ligt eraan wat gratis is, anders ga ik er maar al te graag staan.. :)
    Ik voel me elke dag weer een beetje beter en de misselijkheid is gelukkig ook weg. Dit weekend druk bezig met Nijntje te borduren alvast voor de babykamer.. :D

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemorgen dames!
    hoe gaat het hier?
    kom ook maar eens uit bed vallen :D
    gister met vriendinnen wezen stappen, erg leuk maar ook erg zwaar!
    kan het nu echt merken aangezien mn lichaam in protest is!
    ga dus maar eens lekker douchen.

9. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Het is erg rustig hier!
    Lekker hoor, zo'n ouderwets avondje 'zwaar' stappen, maar sinds het moment dat ik zwanger ben is dat echt uit den boze, maar ik ben al zo'n 10 jaartjes ouder dan dat jij bent, dus mijn lichaam gaat al een tijdje in protest als ik het te bont maak :D

10. Bri

Bri Niet meer actief

Dan laat ik ook maar even iets van me horen... het is hier inderdaad heel stil. Wij zijn net terug van de sportschool, lekker even bezig geweest. Vanmiddag nog even op bezoek bij een vriendin, terwijl ik eigenlijk ook nog even aan het werk moet (offerte schrijven voor een opdracht die we binnen willen halen)... Nou ja, we zullen dat bezoekje wel kort houden en ik heb ook morgenmiddag nog voor die offerte.

Ben blij dat ik niet naar die JG-beurs ben gegaan, als ik dat zo lees. Ik hou ook niet zo van mensenmassa's en gedrang.

Nu eerst maar even lunchen. Lekker olijvenbrood en kaas, of misschien toch een eitje, een grapefruit erbij...
    Allemaal een lekkere zondag gewenst!

11. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wat leuk dat bijna iedereen de baby voelt bewegen. ;)

Ik wilde ook naar de JG beurs gaan ,maar gimg op het laatst niet door.
    Ik heb dus niks gemist,ik hou eigenlijk ook niet van drukte.

De weekend zit er weer op ,op naar de week.
    Ik heb een kalender gehad van een vriendin, dichtertbij de bevalling,zo leuk.
    Ze heeft het pas nu gegeven,door de mk vorig jaar durfde ze niet eerder.
    IK heb wel alle bijzondere dagen in mijn agenda staan ,ik schrijf het wel bij.
    Zet het ook in de zitkamer neer zodat we het elke dag zien. ;)

Ik had gisteren te lang op mijn linkerzij gelegen ,toen ik me omdraaide ,dat ging echt met moeite ,net alsof alles aan die kant was.

Dames die werken ,op naar een nieuwe werk week en de rest .

Ally

12. campie

campie Lid

13 aug 2007
    46
    0
    0
    verpleegkundige
    wieringerwerf
    Hallo dames,
    hier weer eens een berichtje van mij. :) Lees wel steeds mee, maar heb niet echt tijd om een berichtje te plaatsen. Mijn schoonzus (november mama) is al dagen aan het rommelen lees: heftige weeen en dan weer niets. :thumbdown: Dus daar druk mee bezig. Plus druk op het werk waardoor ik erg moe ben als ik thuis kom. Ook hier nog niet echt het gevoel zwanger te zijn. Heb al een kleine in mijn buik gevoeld, dus nu heb ik helemaal zo van gaat het allemaal wel goed? Ook omdat ik geen last van andere symptomen heb (gelukkig), andere in mijn omgeving wel dus dat maakt mij nog onzekerder :oops: . Terwijl alles weer goed was bij de verloskundige van de week. Het groeide goed en het hartje was luid en duidelijk. Bovendien bevestigde mijn vk dat zij dit gevoel ook had gehad rond deze weken. (zij heeft vier kinderen) :) . Morgen bellen voor de 20 weken echo, wij willen het niet weten wat het wordt. Volgens mijn zoontje wordt het een meisje.

gr.

13. campie

campie Lid

13 aug 2007
    46
    0
    0
    verpleegkundige
    wieringerwerf
    ook ik was zeer geschokt van het verhaal van lisselotje, maar
    bij de november mama's is ook zo'n geval als lisselotje geweest, helaas komt het dus vaker voor dat mensen op deze manier aandacht vragen!

gisteren op kraamvisite geweest in eindhoven, lekker eindje weg. Mijn vriendin was vorige maand bevallen van een zoon. Heerlijk kereltje, en mijn zoontje liep steeds op zijn tenen naar het wiegje om even te kijken, zo schatig.

Ik weet niet meer wie het was, maar ik heb op angelina gestemd:
    gr.

14. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Hallo allemaal,

Gisteren is mijn kraampakket van de verzekering gebracht! Gisteren heb ik verder mijn verjaardag gevierd en vrienden van ons hadden hun kleine ook meegenomen (het ventje is nu 2 maanden oud). Leuk hoor en erg handig al die tips over de babykamer en autostoeltjes enzo. Echt dingen waar ik zelf niet zo snel aan gedacht zou hebben: is het hout wel bestendig tegen vocht, is de la van de commode met een rolsysteem, dus ook makkelijk te openen met 1 hand, etc. Verder had een andere vriendin het boekje "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" van Kluun voor mijn man gekocht :). Dat heb ik vanmorgen zitten/liggen lezen op de bank (heb je zo uit) en moest echt af en toe toch wel even lachen (omdat ik dingen herkende of omdat het gewoon zo leuk omschreven stond)! Een aanrader! En tijdens het lezen, voelde ik volgens mij de baby voor het eerst! Volgens mij was hij/zij druk aan het draaien ofzo. Ik weet het natuurlijk niet zeker, omdat ik niet weet WAT ik moet voelen, maar volgens mij voelde ik het net weer eventjes. Als ik m'n hand erop leg, voel ik het overigens niet.

Iedereen een fijne zondag!

15. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    wat i shet stil zeg!
    bennet wakker.. hier is vannacht de klok pas terug gegaan du had een uur extra :p

ja en de jg beurs zal idd wel druk zijn geweest.. zeker omdat het weekend is...
    ik ben trouwens wel een type als het de moeite waard is in de rij gaat staan als het gratis is... ik bedoel vooor niks id voor niks. toch ;) moet natuurlijk geen flutding zijn he.. dieik toch niet nodig heb

nou mn man is naar school de hele dag :( ja op zondag dat kan hier ook als je werkt... vidn ik helemaal niks maar ja wat moet dat moet he...

cynthia: leuk dat je uit bent geweest ik zou er zelf niet aan moeten denken pfff. ben om 9 uur al kapot.... ik wordt oud denk ik ;)

en iedereen voelt de beeb dus.. of bijan iedereen leuk is dat... die van mij was gisteren ook flink druk... ookkan ik dat al 2 weken aan de buitenkant voelen maar gister zag ik het ook 1 keer.. zn golfje zoo leuk

16. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    .hoi meiden,

ben ik ook weer effe....

nog even over mijn pretecho..was echt heel duidelijk en zooo ontzettend mooi om te zien. ze heeft alles laten zien, ribben, blaas, maagje, het hartje helemaal ingezoomd en dan zag je duidelijk de 4 hartkamers met hartklepjes. je zag haar ook slokjes nemen echt zo leuk! 10 vingertjes 10 teentjes het was zo geweldig om te zien! zou het liefst iedere dag gaan maar dat word een dure hobby haha, heb gelukkig de dvd dus heb het iedere dag terug gekeken. was trouwens een grappig moment , toen ze wilde kijken naar het geslacht, moest ze precies met dat ding bij mijn navel zijn en mijn piercing gaf een storing op dat apparaat dus die moest er ook meteen uit haha en ze kon het daarna meteen zien. was dus duidelijk dat mijn kleine meid een mama zonder piercing wilde ;)

verder nog druk aan het verhuizen allemaal, begint gelukkig wel op te schieten.

hoop dat jullie me kunnen helpen, ik liep in de stad en zag zon mooie kinderwagen, kon alleen zien dat het de quinny was en niet welk model, maar hij was een soort speciale uitvoering, in lichtroze, lichtgroen en lichtblauw was echt zo schattig.. maar nu kan ik hem op internet nergens in die uitvoering vinden:(hoop dat iemand weet welke ik bedoel?

verder alles goed met iedereen?

17. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Goedemorgen allemaal,

Het is hier echt rustig geweest dit weekend. Hoefde niet zoveel bij te lezen.

Sab: geweldig zo'n echo en gefeliciteerd met je meisje. Heb geen idee welke kinderwagen je bedoelt.

We zijn gisteren voor het eerst met Annika naar de dierentuin geweest (Burgers) en ze vond het Oceanium echt geweldig. Al die vissen die boven haar zwommen, ze zat ademloos te kijken en af en toe ineens een schreeuw als er weer een grote vis aankwam. Geweldig. :)

Met mijn hand gaat het gelukkig de goede kant op. Ik kan weer met 1o vingers typen, maar nog geen (zware) dingen tillen.

Vandaag heb ik nog wel vrij genomen, omdat ik niet zoveel zin had om alles met een hand te moeten doen, ;) maar ik voel me wel een beetje schuldig, want ik red me ook prima. Morgen ga ik maar wel weer werken.

18. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Ik ben vandaag trouwens wel super duizelig elke keer als ik op sta. Blijf dus maar zoveel mogelijk op de bank zitten.

19. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Hier voor het eerst harde buiken gehad, wat een raar gevoel is dat zeg.. Maar trok gelukkig snel weer weg..
    Ik typ ook bij de Mei mama's en hun beweren dat een miskraam pas afneemt bij 14 tot 16 weken, maar ik dacht altijd 12 weken, nu ga ik me weer zorgen maken natuurlijk.. :rolleyes:

20. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Goede morgen
    Heb ff wat bij moeten lezen, want ben al een paar dagen niet online geweest.
    Jammer dat ik die uitzending van Adriana heb gemist. Kan wel ff op uitzendinggemist.nl kijken.
    Hier is alles oke. Ik voel de beeb toch echt wel regelmatig. Bijna elke dag. :D Ben op dit moment lekker verkouden, dus zakdoek bij de hand.
    Bij ons in de kerk draag je een kindje op, dus dat gaan wij ook doen.

Corina: super mooie echo zeg. Wauw.
    Karin: je hebt echt steeds pech he. Knuf voor jou.
    Missco: ben benieuwd wanneer jullie een huisje krijgen.

Meiden met een week erbij: gefeliciteerd. Het gaat nu echt snel.

Ben ik nog iets vergeten? :(

Deel Deze Pagina