April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    de kans dat het misgaat verminderd vanaf de 12 weken ontzettend hoor!
    tuurlijk blijft er altijd een minimaal kansje. maar vanaf 15 weken is je kindje eigelijk compleet en hoeft het alleen nog maar te groeien dus dan moet er wel heel wat fout zijn wil het misgaan.

harde buiken ja? nu al?
    ik heb dat nog nooit gehad...zou ook niet weten hoe het voelt :rolleyes:

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemorgen trouwens hahaha

hoe gaat het met iedereen?
    hier gaat het nog steeds prima, dalijk weer werken, de kids van school halen.
    morgen kunnen we als het goed is alles met de auto rondmaken, verzekering enzo (Dr was een foutje gemaakt bij de gemeente, zn rijbewijs kwam maar niet binnen)

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    goeiemorgen meiden, ik heb de foto's van de pretecho in mijn album gezet!

4. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Helemaal geweldig Sab. :D

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    wat een foto's zeg ! ontzettend lief ! :D

6. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ben wel erg benieuwd naar Adriana trouwens.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    mooie foto's hoor sab!
    echt heel gaaf!

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    wat een rust hier

9. Bri

Bri Niet meer actief

't Is inderdaad weer stilletjes bij de aprilmama's.
    Gisteren op verlaat kraambezoek geweest (baby is al drie maanden) en ik vond het zo leuk! Ik kijk nu toch anders naar zo'n kleintje dan een half jaar geleden.... Kan me nog helemaal niet voorstellen dat we er straks zelf een hebben!
    Volgens mij begint m'n vriend nu óók anders naar babys te kijken. Hij had er nooit zo veel belangstelling voor (behalve de kinderen van z'n broer), maar nu was hij toch behoorlijk gebiologeerd door dat kleine meisje.
    Ook leuk om met de jonge ouders te praten over alle praktische en emotionele zaken die erbij komen kijken.

En nu ik het verhaal van Sab lees, denk ik dat het toch wel heel leuk is, zo'n uitgebreide pretecho....! Ik heb de 20-weken echo nog tegoed, dus dan kan ik hopelijk ook weer uitgebreid kijken, maar het is wel echt geweldig om daar ook een filmpje van te krijgen! Ik vond de bewegende beelden zo bijzonder, veel meer dan het foto'tje, dus wat zou ik die graag op dvd willen hebben! Nou ja, misschien ga ik dat in december nog wel doen.

10. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik heb er ook zeker geen spijt van hoor! wij hebben zon pakket genomen, dus ik mag met 24 weken nog een keertje komen! kan echt niet wachten het was zo bijzonder, en hele aardige vrouw ook.
    vond de prijs wel mee vallen,
    heb 140 euro betaald, dan heb je dus een

2d echo met dvd en 10 foto's(en eventueel geslachtbepaling)

en een

4d echo met dvd en 10 kleurenfoto's.

nou nadat je dat gezien hebt is het je dubbel en dwars waard hoor vooral de dvd die kijk ik iedere dag:)

11. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Hallo allemaal,

Zo, de kop is er weer af, nog 4 werkdagen te gaan voor mij :) .

@dolphin: je hoort idd vaak dat de kritieke periode tot 12 weken/3 maanden is, maar de dokter vertelde mij wel dat 'pas' na 16 weken de 'echte' kritieke periode voorbij is, maar goed, zelfs na die periode kan het ook mis gaan, zelf heb ik dat toch altijd wel in mijn achterhoofd, dus of je nu na 12 of 16 weken ver bent, het wat ongeruste gevoel blijft toch wel een beetje, in ieder geval bij mij. Kan je ongeruste gevoel niet echt wegnemen, maar je moet maar gewoon lekker blijven genieten!

@jortenfemmigje: wat leuk dat je de beeb voelt, ben jaloers, voel helaas nog niks!

@sab: klinkt toch wel erg leuk zo'n pretecho! Ga toch maar eerst proberen om mijn 20 weken echo over 2,5 week af te wachten en daarna ook maar eens een afspraak voor zo'n pretecho laten maken. Ga nu ff je foto's bekijken.

Fijne avond allemaal!

Groetjes!

12. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    @sab: wat een leuke foto's zeg, echt een 'heel kindje', heel bijzonder!

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    waar is iedereen toch?

even een vraagje voor iedereen, welke kinderwagen kopen jullie?

14. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Wij hebben de Urban Jungle besteld :D

15. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Ik ben er wel hoor, heb heel bewonderend je foto's bekeken :D .

Geen idee nog wat voor een kinderwagen we gaan kopen, we gaan donderdagavond weer eens een poging wagen. Was afgelopen zaterdag op de Jonge Gezinnenbeurs en met de Quinny driewieler liepen de meeste mensen die hun kindje bij zich hadden, die was veruit de populairste!

16. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    En jullie dan Sab?

17. Bri

Bri Niet meer actief

Het schijnt dat het 'ongeruste gevoel' of alles wel goed gaat, ook nog wel een jaartje of 20 kan aanhouden... :( daar bereid ik me mentaal maar vast op voor.

Qua kinderwagen gaat onze voorkeur uit naar een Quinny Buzz, waarschijnlijk de 3-wieler. Ben marktplaats aan het afstruinen (hoef niet per se de aller- allernieuwste)...

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik zou niet weten wat voor kinderwagen wij krijgen...mogen die van mn ouders hebbe, waar ik dus ook ingelegen heb :D

19. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik ga waarschijnlijk voor de quinny buzz ;)

20. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Wij hebben de urban jungle design besteld.

Deel Deze Pagina