Hmm koopsubsidie? Eh.. geen idee. Gefeliciteerd trouwens met je weekje erbij. Ik ga er idd vanuit dat er niks mis met Adriana. Ons internet heeft de laatste tijd ook regelmatig kuren. Simone: de buddy's houden elkaar op de hoogte wanneer bijv het internet het niet doet of je bent niet in staat achter de pc te gaan zitten. Vooral rond de bevallingstijd is het erg handig. Je smst je buddy en zij plaatst hier weer een bericht.
Nou dames, met Adriana en de kleine gaat het goed. Gelukkig maar. Echo was goed. Ze heeft nu alleen wat andere dingen aan haar hoofd waardoor ze niet zo veel op internet zit! Kan me dat goed voorstellen, heb zelf ook periodes dat ik wat minder online ben! Zodra de rust wat weder gekeerd is komt ze hier weer kletsen! Jullie krijgen allemaal de groetjes! Weet niet of ze het geslacht liever zelf aan jullie wil vertellen dus wacht nog op goedkeuring. hihi
hihi een tijdje geleden besloten we om ons op te geven wanneer je ook buddy met iemand wilde zijn. Uit de 'aanmeldingen' heeft Adriana een lijst gemaakt. De buddy's hebben van elkaar het telefoonnr voor sms-en ed. Als jij ook mee wilt doen moeten we gewoon nog iemand zoeken die nog geen buddy heeft! Dan kunnen jullie aan elkaar de telnr's uitwisselen.
ja dat zei ze in haar smsje, dus denk eigenlijk wel dat ik het hier dan ook mag schrijven. . . . . zeggen jullie maar