erg leuk shoppuhhhh! Ik heb vorige week vrijdag 3 setjes gekocht bij prenatal met de kleuren lime groen en aquablauw en beige. Zegt de verkoopster, weet ze(esmee) al dat ze een broertje krijgt. Nou ja...kan toch ook voor een meisje die kleuren? Of moet een meisje persee roze?!
hoezo geduld is een schone zaak echo's eerder toch willen weten wat het is we maken mekaar gek zeker zwanger. Ik denk dat kellox een meisje krijgt. spannend nog twee dagen wachten. hier gaat alles goed lees bijna alles mee maar schrijf niet zoveel. miscoo had jij vandaag niet weer kans op een huisje succes. groetjes
kellox ik dacht ook echt dat ik een jochie zou krijgen, mijn moeder bleef volhouden een meisje en ze had dus gelijk
ow ik word echt gek, wordt ook erg nieuwsgierig na al die verhalen hier! Kan mn mannetje wel gaanv ertellen dat ik t toch wil weten denk! haha
oooooooooooooh ik word gek! hihi Denk ook steeds meer dat het toch wel eens een meisje zou kunnen zijn. Nog ff en ik breek in bij een echobureau voor zo'n apparaat! Ik ga maar es ff wat doen hier, komen zo een nieuwe wasdroger brengen, ff de zolder een beetje aan kant ruimen!
Stom he! dat vind ik nou ook altijd, meisje hoeft wat mij betreft echt niet persé roze! zelfs lichtblauw staat vaak leuk bij een meisje! En lime kan zéker ook bij beide! Lekkere frisse kleur.