April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Speelkleed? Huh?
    Ik kon kiezen uit een boek, dvd en een besteksetje.
    Heb ook voor het boek gekozen.

Wat was het 16 weken cadeau ook alweer?
    Leuk dat je ook een mutsje erbij krijgt!

2. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    heeee getsie denise, ik hoop maar dat het meevalt en niks ernstigs is meid! ik duim voor, laat even weten hoe het afgelopen s\is!

ik ben wel een beetje zenuwachtig hoor voor vanmiddag, ben zo benieuwd wat er gaat gebeuren haha! maar uiteraard ik hou jullie op de hoogte!

3. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Hoe laat mag je heen?

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    wij konden dus kiezen uit een dvd, boek en speelkleed. Het 16 weken kado was dat baby-servies (bordje - schaaltje - beker of zoiets?)

ik ga zometeen naar mijn vriendinnetje en ga het goede nieuws vertellen! Kan het tegen haar toch niet geheim houden :D

5. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    :) nog een half uurtje :)

6. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    @ Sab, spannend!

@ Mielenl, nee joh! Hoeft toch ook niet.. Ik heb het mijn vriendin direct verteld! Had de test nog praktisch in mijn hand hahahahaha...

7. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Goeie morgen dames,

Jullie gaan maar door he.. haha.. ik ben 3 dagen niet in de buurt van een pc geweest :( maar mag gelijk heel veel bijlezen gezellig hoor hier.

Ik heb vanacht toch zo'n rare mindere droomgehad.. had een beetje zeurkrampjes in me buik teminste onderrug.. maar ik had dus gedroomt dat ik bloeide en een miskraam kreeg het ging allemaal hetzelfde als de vorige keer :cry: ik was blij toen ik wakker werd en het dus niet zo bleek te zijn. De angst zit er hier dus goed in.. pff om gek van te worden.

Heb ook nog steeds de vk niet durven bellen en ook mvm is dus nog niet langs geweest. Ik heb wel thuis de dvd liggen die heb ik de vorige keer gekregen die is erg mooi en intersant om te kijken.

Verder gaan de verschijnselen gewoon door.. kan uren slapen.. vanochtend voor het eerst moeite om me bed uit te komen en pijnlijke borsten is ook niks volgens mij deed het in de pubertijd niet eens zoveel pijn ;) en eten gaat ook wel goed.. de meest vreemde dingen zijn opeens lekker en de dingen die ik lekker vond zijn iets minder. Raar he wat een zwangerschap met je kan doen.

Ga denk eind deze week of volgende week toch maar bellen naar de vk maar vind het zo vroeg.. ben zo bang dat ik straks net voor me echte intake weer een miskraam heb.. pff ik weet dat je er niet aan moet denken maar vind het zo ver**** moeilijk.

8. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Ik kom me hier ook melden! Spannend allemaal he?
    Ik heb vandaag een test door de huisarts laten doen omdat ik mijn eigen (dikke positieve) test niet geloofde. Ik had namelijk 3 dagen een bloeding gehad en ik dacht: dan kan ik toch niet zwanger zijn? Maar toch! Nog erg onwerkelijk hoor!
    Ik kom gezellig met jullie mee kletsen!

9. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    @ Jes1, gefeliciteerd meis! En welkom! Hoeveelste kindje is het? En waar woon je? Mag ook de provincie zeggen... En tot slot, wanneer zou je uitgerekend zijn? Dan zet ik je in het overzicht!

@ Esjuh, meis.. Zo'n droom is logisch! Je hebt angst voor een miskraam en in je dromen verwerk je dat soort emoties. Ik zou als ik jou was gewoon de verloskundige bellen! Blijf positief! Ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed zit bij je!

10. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    28 april 2008 mama`s

cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2 april 2008 - 2e kindje
    corina - 25 jaar - Zeeland - 2 april 2008 1e kindje
    frumpje - 33 jaar - zuid holland - 2 april 2008 - 1e kindje
    kaley - 43 jaar -friesland - 3 april - ? - miskraam
    angels - 27 jaar - zuid holland - 5 april 2008 - 1e kindje
    Ally-30 jaar-Zuid Holland - 8 april 2008 - 2e kindje
    Sab85-22 jaar-Zuid Holland - 9 april 2008 - 1e kindje
    nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 10 april 2008 - 1e kindje
    mariaatje - 26 jaar - Zuid-Holland - 12 april 2008 - 1e kindje
    H25 - 25 jaar - Gelderland - 12 april 2008 - 1e kindje
    Jes1- 27 jaar - Drenthe - 12 april 2008 - 1e kindje
    kellox - 24 jaar - Gelderland - 13 april 2008 - 1e kindje
    vicky - 26 jaar - enschede - 13 april 2008 - 2e kindje
    Denise85 - 22 jaar - Amersfoort- 13 april 2008 - 1e kindje
    Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 14½ april 2008 - 1e kindje
    Gerdiendejong- 24 jaar - Overijsel - 14 april 2008 - 2e kindje
    Illy- 31 jaar - Noord-Brabant - 14 april 2008 - 1e kindje
    Esjuh- 21 jaar - delft- 15 april 2008 - 1e kindje
    4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 15 april 2008 - 2e kindje
    sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 15 april 2008 - 3e kindje
    mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam
    pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 16 april 2008 - 3e kindje
    wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 16 april 2008 - 1e kindje
    adriana82- 24 jaar - leiden - 17 april 2008 - 1e kindje
    fay26- ? jaar - ? - 17 april 2008 - 1e kindje
    oOMissCOo- 20 jaar - Achterhoek - ? april 2008 - 1e kindje
    Eunice1976- 30 jaar - het zuiden - ? april 2008 - 2e kindje
    Tatty Teddy- 26 jaar - zuid-holland - 17 april 2008 - 1e kindje
    rachelle6686- 21 jaar - Gemert - ? april 2008 - ?e kindje
    campie- ? jaar - ? - ? april 2008 - ?e kindje

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    * haha je was me voor adriana *

@ jes1 van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Kan me best voorstellen hoor, dat je het niet direct gelooft. Geniet maar lekker van je roze wolk!

@ esjuh ik denk dat iedereen zich zorgen maakt (ik ook) en dan is het ook niet raar dat je erover droomt. Het heeft volgens mij meer met je angst te maken dan dat je een voorspellende droom hebt gehad hoor!

12. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Jes1 welkom hier en gefeliciteerd natuurlijk!

Geloof dat het met Denise niet goed was. Had het net gelezen bij zwanger, na clomid topic. Baarmoedermond stond open.
    Balen zeg Denise! Hoop dat je HA ongelijk heeft.

13. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Wat ben ik een zenuwlijer. :cry:
    Omdat ik nog geen symptonen heb ,ben ik toch erg bang dat het niet goed gaat.
    Vrijdag is de echo ,maar ik word er zoo doodziek,voel soms ook steken in min buik.
    Bij mij andere mk had ik vanaf het begin bloedverlies,dit keer niet ,maarrrr.
    Soorrryyy moest het gewoon kwijt,ik weet dat niemand mij anstige gevoelens weg kan nemen .
    Behalve een goede echo vrijdag.
    Ik wil ook rennen naar de drogist en een test halen en testen of de streep donkerder is,maar doe het niet . :rolleyes:

Alle nieuwe welkom.

Ally

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    pfff sterkte Denise! Je gunt het natuurlijk niemand maar zeker iemand die al zo lang heeft moeten wachten....oh ik moet nu echt mijn tranen wegslikken! En hopen idd dat het toch gewoon goedkomt!

15. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    @ mielenl, zat je te slapen ofzo? hahahaha

@ Corina, dat meen je niet! Ik hoop ook dat haar ha ernaast zit!

16. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ally, dan heb je je echo wel vroeg. Komt zeker omdat je eerder een miskraam heb gehad.

Ik moet begin september voor een echo. Maar die rotplanning bij de gynaecollog is nog steeds niet binnen. Vind ik echt belachelijk!
    Waarschijnlijk zou die virjdag binnen komen, dus vrijdag ga ik maar weer proberen. Vind voor mezelf wel fijn als ik die afspraak heb staan, dan kan ik er naar toe leven. Net als bij de verloskundige, dat is nu nog 6 dagen...yoepie!

17. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Lieve Ally, vrijdag heb jij een prachtige echo in handen! Er is geen enkele reden om aan te nemen dat het niet helemaal goed zit. Er zijn heel veel vrouwen die hun hele zwangerschap helemaal nergens last hebben, dus echt meis.. Maak je niet druk.

Wat ik aan mezelf merk, is dat ik heel onzeker werd door de verhalen hier op het forum. Je leest toch (bijna) dagelijks dat het bij iemand mis is. Maar zolang er geen aanwijzingen zijn dat het bij jou mis is, heeft het echt geen zin om je er zo druk over te maken. Dit moet een periode van (geheime) blijdschap zijn..

18. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    bedank voor jullie steun.. echt waar.. en ja ik weet niet of het wat te beteken heeft denk ook dat de droom me eigen gekmakerij afspeelde maar toch.. ik ben zo bang voor weer een terleurstelling..
    Maar ik moet me idd niet druk om maken en lekker genieten... moet alleen nog de wolk echt vinden.. zit er wel maar nog niet goed ;)

nieuwe meiden welkom :D het gaat echt druk worden hier...

Denise sterkte meid..

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ja Adriana word ik ook erg onzeker van!
    Maar ja, je kan er soms gewoon niet omheen he!
    Ben blij dat ik morgen alweer op 7 weken zit. Heb ik het toch al 3 weken zonder kleerscheuren afgebracht. Probeer het zo dan maar positief te zien. Want word af en toe gek van mezelf :(

20. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Even wat positiviteit strooien:

\:D/ ** \:D/ ** \:D/ ** \:D/ ** \:D/ ** \:D/

Deel Deze Pagina