Oh nee, ik lees net alles bij, en ben echt totally kwijt wat iedereen geschreven heeft. Ik ga vanavond nog een poging doen....
ik ga vanmiddag idd wat bouillon eten.. maar is al wel beter als gister avonds.. hopeloijk was dat de laaste keer dit jaar dat ik het heb zo.. ik voel de beeb ook al heel vaak vooral savonds en sochtends... hij wordt welles boos ofzo als ik op een zij lig met mn benen op getrokken dan blijft ie net zolang trappen tot dat ik mn benen recht doe
he cristel, vervelend dat je je zo naar voelt ik heb ontzettend last van maagzuur sinds een paar dagen..pffff
ooh dat heb ik savonds cynthia.. hebben ze in nl daar iets voor? hier hebben ze van die fruit dingetjes tegen maagzuur
wat goed help tegen maagzuur is een stuk kaas eten, of een plak kaas. cristel hier nog 1 aan het snotteren, hopelijk ben je snel weer opgeknapt!
kaas als middel tegen maagzuur? das wel fijn, vindik persoonlijk erg lekker volgens mij is zo ongeveer iedereen aan het snotteren ofniet
het helpt echt, mijn moeder heeft altijd heel erg last van maagzuur nu heeft ze er medicijnen voor, maar vroeger at ze een plak kaas. Ik had bij mijn vorige zwangerschap een heel vies goedje tegen maagzuur, kwenie meer hoe het heet. Hielp ook wel, alleen zo viessss.
ik lees dat mijn meisje gedragen gaat worden door 40 mannen hahaha zie het al voor me christel vervelend he zo verkouden zijn, ik weet er helaas alles van heb nog geen wondermiddel ontdekt helaas... heb goed nieuws, heb net een prachtig kamertje gescoord voor een mooie prijs, gewoon bij de leenbakker precies de kleuren die ik zocht
hoi meiden, wie helpt mij? ik ben nu 16 weken, maar bijna alle weken hiervoor voelde ik altijd wel iets in mijn buik, steken van bandenpijn etc. Nu een week ja eignelijk niet meer zoveel, dat is normaal wel toch? Kan me er zo druk om maken soms.. Toen ik steken etc voelden van bandenpijn had ik altijd zoiets van ja ik voel wat, nu ik dan eignelijk niet zo veel voel, denk ik zal alles wel goed zijn.. hoe is dat bij jullie, of voelen/voelden jullie wel wat met 15/16 weken? Ik weet wel dat ik nu ook nog het eerste echte "leven" "kriebels" kan voelen, maar voelde ik maar gewoon iets, dat ie liet weten mam alles goed hier...... graag reacties.. Ilse
verkouden? ui naast je bed, je mannetje gaat deze nacht afschuwelijk vinden maar jij kan vrij ademen.. Heb ik ook gedaan en ja het werkte.. paar dagen volhouden en je merkt verschil.
Tegen maagzuur kreeg ik Antagel (drankje) t ziet er niet uit en smaakt naar pepermuntachtig iets maar het hielp wel gelijk
aprilmamma, Ik ben nu ook 16 weken zwanger, ik heb af en toe last denk ik van harde buiken. En af en toe last van rugpijn oid. De baby voelen heb ik ook (nog) niet gehad. Maar maak je niet teveel zorgen ( en dat zeg ik, twijfel kont), over 4 weken heb je de echo, en anders kun je altijd de verloskundige even bellen, om het hartje te laten beluisteren. Ik hoop dat je je kleine snel weer voelt. Verder is het hier prima. Alleen werken ( terwijl je normaal met 2 bent) in mijn eentje, is niet zo bevordelijk. Vervelend zeg iedereen die aan het snotteren/ziek is. Iedereen beterschap ! Inderdaad wel grappig dat er veel jongens zijn, voor mijn gevoel krijgen wij een meisje. Maar ja, dat is alleen maar gevoel. Iedereen slaap lekker en tot de volgende keer ! Liefs, Kili
Goeiemorgen, AArghhhhhhhhhh,ik heb zo een last van me borsten,al 2 wkjes. In het begin nergens last van gehad ,en nu wordt het dubbel ingehaald. Het is echt pijnlijk. Ik kom later terug ,kan van de pijn niet eens typen. Ally
goeiemorgen dames! hoe gaat het vandaag? hier nog steeds heerlijk aant snotteren ooooh kheb zo'n zin in donderdag