ben daarstraks naar de HA geweest, Elyesa was doodziek hij heeft een keelonsteking, ooronsteking en daar dus buikgriep bovenop. mezelf heb ik ook laten na checken omdat ik al een paar dagen vreselijk hoofdpijn heb. behalve dat mijn bloeddruk aan de lge kant is is er niks aan de hand. ze heeft me ook het hartje laten luisteren waar ik natuurlijk dolblij mee ben was zo geruststeleend het nog eens tye horen. ze heeft me ook verteld dat ik maar mag werken tot 24 weken zwangerschap dt het zo wettelijk bepaald is. ben natuurlijk dolblij want ik hou het nu al niet meer uit. nu heb ik alleen gezocht op het net en kan er niks over terug vinden en nu heb ik wat bang dat ik me voor niks aan het verheugen ben..... over 4 weekjes weten we het want dan moet ik naar de gyn die zal het me wel zeggen.
O Talia, waarom tot 24 weken? Of heb ik wat gemist? Ik mag stoppen bij 34 weken maar werk er denk ik nog 2 weken bij. Als ik het volhoud. Volgens mij is dat zo overal geregeld als ik het goed heb.
talia hopen dat je mannetje gauw beter word ik wil even met jullie delen dat ik zon ontzettende verschrikkelijke zin heb in een broodje file americain met uitjes dat ik dat niet mag is echt een straf
Sab dat had ik van de week alleen dan met een glaasje wijn. Mijn mannetje had lekker italiaans gekookt en toen miste ik het wijntje even. Maja komt wel weer.
hihi nog een jaar langer wachten. Je mag wel een wijntje hoor, alleen in het begin is niet zo handig dan geef je meer voedingen maar later worden dat er steeds minder en als je wat gekolft heb geef je gewoon een gekolft flesje. Het duurt geloof ik 3 a4 uur voordat een glaasje alcohol uit je bloed is. Ik had trouwens ook op mijn kraambed 2 vlinderbroodjes met filet american op, zo lekker is dat dan!
wat ben ik blij dat ik geen filet american lust ik ga op het kraambed toastjes met pate eten en een glaasje suren jan drinken
weet je wat ook lekker is; een heerlijk rood peperbiefstukje met patatjes, jummie. Of een broodje rosbief. Jee ik krijg er trek van.
er staat hier filet american op het aanrecht ik wil ook...... Wat ik het meest mis biefstuk daar ga ik me echt sterk van voelen. alles was goed bij de VK hartje hoorden we nu gelijk poe dat scheeld zeg. bloeddruk was netjes en ze was blij dat ik was gestopt met roken..
Zo....mn meisie ligt na lang rekken en zo eindelijk in bed. Dus heb nu echt alle tijd! Zit ondertussen gtst te kijken...je moet wat he! Heb net een foto van Esmee bewerkt met psp om cadeau te geven aan de dochter van een collegaatje van me. Ze is helemaal gek van Esmee en moet as weekend naar t ziekenhuis(11 jaar) Dus ff wat moois gemaakt natuurlijk! Ow mjammie ik krijg honger van al jullie verhalen! Ik had bij Esmee op mn kraambed ook lekker broodjes met Filet American en de dag erna kreeg ik heerlijke biefstuk! Nu heb ik ook trek...heb zin in lekker Cheese Union chips...maar helaas...heb nix in huis!
ik meeeeeeeeeeeerk het 8) ga zo House kijken mannetje kijkt nu naar de paff's vind ik niet echt leuk.
ja ik heb nix te doen en er is hier niemand! Ja jij nu Wuppie, maar je gaat me zo al weer verlaten lees ik....