waar hou je van? echt nederlands, beetje apart? Wij hebben ze allebei al! en ze lijken nog op elkaar ook haha
wel nederlandse namen en een beetje apart. Ik hou niet zo van top 10 namen. Zo ken ik wel 4 Sanne's allemaal kleuters, ik vind de naam wel mooi maar jammer dat het zoveel wordt gegeven. Dionne, zo heet mijn dochter, komt bijna nooit voor. De jongensnaam die we voor ogen hebben hoor je ook niet vaak. Als Dionne een jongen was geweest had ze trouwens Dion geheette.
Ik vind de volgende namen wel leuk bij Dionne: Sterre Fenne Lotte Sanne Femke kweet nie of je er wat aan hebt hoor, ik noem maar wat op wat ik wel leuk vind klinken samen haha
hihi geen sanne hoor! De rest is inderdaad leuk. Ik vind robine ook erg mooi, maar mijn nichtje haar zoontje heet robbin, vind ik dan weer zo op elkaar lijken!
wij hebben ook al de naam waren er vrij snel uit. hoefde er maar 1 natuurlijk omdat we al weten dat het een meisje is
spannend hè! Ik moet morgen naar de VK, misschien moet ik nog wel een xtra echo omdat ik vanochtend weer bloedverlies had. Misschien kunnen ze het dan wel al zien!
tja, liever geen bloed natuurlijk. het zijn ook geen enome plenzen bloed, maar goed het hoort niet natuurlijk.
Zo vriendinnetje is weer naar huis! H25 sterkte met je rug, doe maar lekker rustig aan! Wat lief dat theeleuten met je meisje! Oh sab ik mis ook filet americain zoooo! Heerlijk met uitjes inderdaad! Met de wijntjes zal ik met de BV ook nog wat langer moeten wachten. Oja en pate! Wuppie fijn dat alles weer goed was! Wij haddden al een paar jaar de namen, maar sinds vorige week toch ook weer nieuwe ideeen . 4cats wat naar weer, succes morgen bij de VK.
ow ik zie het al op haar website! Wat een lekker wijffie zeg, en een leuke site. Beseft ze het een beetje dat ze er concurrentie bij krijgt?
ben ik ookweer hoofdpijn is wat gezakt gelukkig... moet vandaag nog zoveel doen.. fff. en helemala geen zin in.. moetook nog rek betalen maar mn rek is nog steeds geblokkeerd moet dus ook nog naar de bank maarja dara heb ik vandag echt geen zin in om daarom te gaan stressen dus ga ik morgen als ik me wat beter voel... namen hebben we al en ben er erg blij mee ik ben ook alleen thuis maar vanaaf niet gelukkig mara ja hier is het net smiddags he