ik heb ook een week geleden 2 dagen lang krampjes en steekjes gehad , de hele dag door zegmaar, was zo bang ik stond al met tranen in mijn ogen dat het mis was. maar huisarts gevraagd en is waarschijnlijk gewoon het oprekken van je baarmoeder schijnt heel normaal te zijn. ik heb er trouwens nu al heel de week geen last meer van. niet druk maken dus ben ik zelf ook zo goed in hahah
Onze ouders en mijn zwager weten het ook al! kon het niet voor ,me houden hoor haha en onze vrienden vertellen we pas wat als we meer weten na de echo, dus nog ff wachten! ik ga nu naar de VK, ben benieuwd, vind het wel spannend! jullie horen me vanavond weer! dikke knuffel allemaal
@ Nikita, je hoeft je geen zorgen te maken meis. Gisteren was mvm bij mij en die vrouw vertelde me dat allerlei krampjes heel normaal zijn. Je baarmoeder gaat aan de banden hangen, alles krijgt een nieuw plekje enz. Zolang het geen hevige pijn is, is het heel normaal. Mijn vriend heeft heel veel mensen ingelicht. Hij is zo enthousiast. Hij vertelt het echt aan iedereen. Mijn omgeving daarintegen weet niets (op ouders, zus en beste vriendin na). Ik kom uit een andere stad en al mijn vrienden e.d. zitten daar nog, dus heel makkelijk gescheiden te houden. Mijn vriend heeft het gisteren zelfs door de microfoon van een touringbus geroepen hahahahaha.. Hij zit weer in het buitenland voor werk en ze werden per touringcar vervoerd naar een feest en toen heeft hij dat dus lopen omroepen. Ach, ik vind het niet zo erg! Hij is lekker enthousiast... Ieder heeft denk ik zo z'n eigen manier.
hoi meiden, het was idd niet zo goed... na een goed gesprek met mn huisarts heeft hij me onderzocht en mijn baarmoedermond staat dus open... hij zegt dat de kans heeeeeeeeeeel klein is dat het toch goed blijf gaan en dat ik me moet instellen op het verlies van het vruchtje een dezer dagen. Hij zei wel dat aangezien in "pas" 5 weken zwanger was ik er eigenlijk niet zoveel van zal merken omdat het vruchtje nog heel klein is. Gelukkig maar dacht ik bij mn eigen anders zou ik nog meer instorten ik hoef niet te merken dat ik mn kleine uk door de wc spoel. Ik troost me met het feit dat het ons gelukt is om zwanger te raken en ookal zullen er wel een paar maanden overheen gaan het zal ons weer lukken! Bij deze denk ik dus ook dat ik jullie ga verlaten en ik hoop dat ik me snel weer bij een mama's forum mag aansluiten. Liefs, Denise
Lieve Denise, ik hoop dat dat hele kleine kansje uitkomt en dat je gewoon bij ons kunt blijven. Mooi dat je zo positief bent en inziet dat het in ieder geval gelukt is, en inderdaad, dan gaat het gewoon weer lukken! Nogmaals, ik hoop dat je hier mag blijven, en anders dat je snel weer zwanger zult raken! Knuffel van mij!
denise heel veel sterkte en ik blijf toch nog hopen op die kleine kans hoor! en zoniet hoop ik dat het heel snel weer raak mag zijn!
Veel sterkte meis! Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan, ook al is het een kleine kans! Ik hoop dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn! Misschien een kleine troots, ik heb in feb een mk gehad en na 6 maanden is het weer gelukt! Maar ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan! En dat we je hier blijven zien! Het beste meis, ik denk aan je! veel liefs
Denise,ze zeggen dat je na een mk extra vruchtbaar bent,dus wie weet. Ben blij dat je zo nuchter bent. Laat wel weten hoe het met je gaat . Mijn dochtertje is vandaag op stap met een vriendin en haar kids,mannetje is net gaan werken . Ik heb het huis voor mij alleen,alleen moet ik nog veel doen. Ik had gezegd dat ik wel voor ze zou koken ,ik heb eigenlijk zin om een dutje te gaan doen. [-X Wij hebben op de slaap etage geen toilet. Balen dat ik doe,als ik weer midden in de nacht moet op staan,mijn man zegt wel dat er wel 1 komt,maar wanneer! Ally
@ Ally, dan haal je toch lekker frietjes! Dan maar een keer niet koken hoor.. Ga jij lekker je dutje doen...
vriendin houdt niet van patat. Maar ze komen rond 6 uur thuis ,ga toch effe een uurtje liggen. groetjes. Ally
denise veel sterkte en hoop ook zeker op de kans dat je bij ons blijft en dat het toch goed gaat. Dames ff een vraagje he zijn jullie al aan t smeren eigenlijk.. Ik ben gister begonnen met me borsten in te smeren en zit er aan te denken om me buik al te smeren.. heb nog zwitsal mama staan van de mk dus ga die weer gebruiken is erg lekker. beter strepen en dingen voorkomen dan genezen toch? hoe denken jullie daarover?
Ik smeer al vanaf de dag dat ik getest heb. Beter te vroeg dan te laat toch? Ik smeer 'smorgens en 's avonds met zwitsal mamma mijn buik en mijn borsten in!
ik smeer nog niets maar wil het wel gaan halen , aangezien mijn borsten al flink gegroeid zijn en je zie allemaal adertjes/scheurtjes. maar meiden nogmaals de vraag misschien was ie moeilijk te lezen in mijn lange verhaal van de vk. ik moet dus gaan beslissen of ik een combinatietest/nekplooimeting wil laten doen. zo berekenen ze de kans die je hebt op een kindje met down. bij een verhoogde kans krijg je vervolgonderzoek zoals vruchwaterpunctie/vlokkentest. maar het is alleen maar een kansberekening en geeft je dus geen garantie of je kindje het wel of niet heeft. weet dus niet of ik dit zinvol vind, hoe denken jullie hierover?
Ik had je vraag wel gelezen, maar helemaal vergeten antwoord te geven. Ik weet het eigenlijk niet. Aan de ene kant heb ik zoiets van ja, waarom niet! Maar aan de andere kant, wat heb je aan de informatie? Het is sowieso geen garantie dus eigenlijk weet je nog niets! En als de test uitwijst dat je een verhoogde kans hebt op een kindje met down, wat doe je dan? Ik denk niet dat ik het wil weten...