hoi meiden ik weet niet meer zeker of ik mij heb aangemeld hier maar bij deze een april mama uitgerekend op 6 april ben momenteel zwanger van de 5e heb 4 prachtige dochters (zie album) en deze baby hopen wij volgende week woensdag te weten wat het zal zijn maar alllerbelangrijkste is echt de gezondheid groetjes nathalie
welkom nieuwe april mamas.. nou ik ben al ene tijdje wakker maar nieuw app aan het zoeken en moest de tel nr even mailen naar mn man die is al op zn werk en die zou even bellen.. dadelijk ga ik ontbijten maar weet nog niet wat verder naar postkantoor en luiers halen jaja interesant he.. en wat ik eet ik heb gene idee.. gister heb ik brocolli met worteltjes op.. en aardappeltjes gebakken met spek, ui en tomaat.. het was idd rustig hier zeg!
Ja, die is leuk he. Alleen vind dat fruithapje beetje dom, kan de beeb net wel of net niet voor de houdbaarheidsdatum eten... maargoed, het is allemaal goed bedoeld.
Leuk idee, maar laat dit nou net de enige zijn die ik niet lust Ach, maak me vriend er wel blij mee hihi
nee zat er niet bij, maar die had ik al wel vast gekocht. haha, zal hem morgen wel even voeren hahaha
gaat lekker bij jullie he meiden! Maar idd...gek van die fruitpotjes...heb je wrs nix aan! Maar ik geef ze al maar weg aan n ander. Ik ben met mn meisie druk geweest vanaaf met slingers maken voor sinterklaas om de kamer mee te versieren! Zo lief hoe ze dat doet! En nu ga ik zo lekker naar bedje! Jullie horen morgenochtend wel hoe t was bij vk! Truste voor strax
Hallo allemaal, Ik kom effe klagen/zeuren. Gisternacht tot 2 keer toe wakker geworden van een hoestbui en de hele dag vandaag ook last van gehad. Ik heb tymsiroop gehaald,helpt eventjes. Verder zou ik morgen gaan shoppen,maar vriendin belde net af,baal er echt van. Niemand van jullie heeft dus last van gespannen borsten behalve ik. Ik heb volgende week woensdag ook mijn 20 wkn echo,en heel veel andere ook als ik goed heb gelezen,spannenddddddddddddddddddd Ik ga nog Alias kijken en dan ga ik ook naar bedje toe. Good Night,sweet dreams Ally
Goedemorgne allemaal! Het is rustig gebleven gister avond zie ik! @Ally, gespannen borsten heb ik niet nee, wel jeuken ze af en toe enorm....ook erg irri want ja je gaat niet zomaar overal staan krabben he! Wat lastig van je hoestbuien.....ja dan slaap je idd slecht ja! Je hoofdeind een beetje omhoog zetten helpt ook... Ik mag over n uur richting vk! ff hartje luisteren.... heb t gister nog hier thuis geprobeerd maar helaas...weer nix gehoord dus ben blij met mn afspraak vandaag! Zal ook gelijk vertellen van mn rugklachten(die stukken verminderd zijn nu ik aangepast werk doe)kijken wat ze er van zegt! Jullie horen strax van me! Ga nu mn meisie aankleden en naar de psz brengen!
Goedemorgen allemaal, Weer even snel bijgelezen, alle nieuwe mama;s welkom. En iedereen met een weekje erbij, gefeliciteerd. Vandaag mag ik bellen om een afspraak te maken voor de 20 weken echo spannend ! Verder heeft de griep mij ook te pakken helaas. Veel snotteren, keelpijn ach ja, het hoort er in de tijd van het jaar bij. Iedereen een fijne dag ! Liefs, Kili
Simone, succes met je afspraak! Ally, ik heb zes weken gehoest, was doodsbenauwd (ben longpatient), maar nu wordt het eindelijk beter. Ik hoor veel mensen in mijn omgeving over ziek en verkouden zijn. Stomen wil nog wel eens helpen.... Ik had gister mijn afspraak bij de gynaecoloog, en ze hebben toch besproken dat ik natuurlijk ga bevallen. Ze hebben goed overleg gehad met de orthopeden, en ze zien eigenlijk weinig gevaar voor mijn heupkop. Ook denken ze dat je zelf tijdens het indalen, en tijdens de bevalling zelf heel goed voelt of het lukken gaat of niet. Ze vinden dat het dan vroeg genoeg is om een andere beslissing te maken. Ik heb er zelf veel vrede mee, het klinkt namelijk erg logisch vind ik. Ik denk dat ik mijn lichaam goed genoeg ken om te voelen of het mis dreigt te gaan of niet. Ze heeft me ook de nadelen uitgelegd van een keizersnee, en dus de reden dat ze er niet zo makkelijk over doen. Bij een tweede bevalling, die mogelijk wel natuurlijk zou plaatsvinden, bestaat er altijd een klein risico op het uitscheuren van je baarmoeder tijdens het persen. Ook moet je minimaal een jaar herstellen van een ks om weer zwanger te worden van een tweede, terwijl wij, wanneer alles soepel gaat natuurlijk, graag eerder voor een tweede zouden kiezen. De belangrijkste reden is dat een ks gewoon een heel zware buikoperatie is, waar vaak makkelijk over gedacht wordt. Er zijn voor zowel moeder als kind risico's aan verbonden, die groter zijn dan bevallen met deze heupkop. Nu lopen we tegen het volgende nadeel op: mijn verloskundige wil misschien geen thuisbevalling begeleiden, omdat het ziekenhuis het advies gegeven heeft om in het zh te bevallen (dit is een advies, geen verplichting en dus geen medische indicatie). Weliswaar poliklinisch, met mijn eigen vk erbij, maar met alle hulpmiddelen binnen handbereik die er zijn. De gyn heeft overlegd, en besproken dat ze niet akkoord gaan met een badbevalling in het ziekenhuis, terwijl me dat de makkelijkste oplossing leek omdat ik dan hun advies opvolg, en meerdere houdingen aan kan nemen in het bad. Nu gaan de vk's vandaag bespreken of ze misschien af willen wijken van het advies, en me toch thuis een badbevalling willen laten doen. Het ziekenhuis is bij mij om de hoek, en in het ergste geval ben ik in vijf minuten in het ziekenhuis. Wordt vervolgd...
Niet eerlijk, mijne is tot augustus 2008 dan is de beeb net wel of net niet oud genoeg. Ik heb vandaag feestje te vieren hier: 19 Weken!!!! Voor alle mensen met weekje erbij: gefeliciteerd! Liefs
Gisteren onze 20 weken echo gehad, echt heel gaaf. Ze hadden geen tv waarop we konden kijken, maar de echo werd geprojekteerd op de muur, dus we hadden mega mega mega groot beeld, echt heel bijzonder. De baby was wakker en haalde de raarste capriolen uit en was ontzettend beweegelijk wat een goed teken is. Tot zover ze alles hebben kunnen checken was het perfect, wat een opluchting zeg. We hebben een half uur naar ons kleine wondertje gekeken en toen was het helaas al klaar en wat ik wel een beetje jammer vond is dat ik maar 2 foto's mee kreeg . Buddy hoe was het bij jou bij de VK, hartje nu wel gehoord en fijn dat het beter gaat met je rug.
Nee wij wilde het niet weten, maar heb wel stiekem gekeken of ik iets zag hoor. Maar omdat we hadden aangegeven niet te willen weten heeft ze dat stukje een beetje ontweken, maar op een gegeven moment liet ze ons zijn blaas zien en toen begon ze ineens met kleuren te werken, achteraf vertelde ze dat dit aan afleidings manouvre was, omdat de kans dan groot was dat we iets zouden zien en nu keken we alleen naar de kleuren, slim he!
haha ja inderdaad erg slim ! Maar toch leuk dat je een paar foto's hebt meegekregen, ook al zijn het er weinig.