April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Dag meiden,

Ik lees nog steeds alles mee, maar plaats zo nu en dan gewoon lekker een ego-bericht ;)
    Vandaag weer mijn apk bij de verloskundige gehad. Alles goed. Ze kon zelfs al goed voelen hoe de baby op dat moment lag. Blijft toch een wonder he.
    Vorige week op het werk een extra echo gehad. Dus weer een aanvulling voor het foto-album. Maar het blijft leuk om te kijken.

Kwebbel

2. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Hey girls,

Nog een week en een dag en dan heb ik mijn 20-weken echo. Begin het nu ook wel een beetje eng te vinden. Want wat als inderdaad blijkt dat er iets niet goed is? Ben echt blij als ik het achter de rug heb!

Simone fijn dat alles weer goed was bij de VK. Toch altijd weer fijn om dat hartje te horen!

Jeetje Nikita dus toch een natuurlijke bevalling. Het klinkt inderdaad heel logisch.

Isra wat fijn dat alles goed was bij je echo! Haha wat slim met die kleuren!

Buddy veel plezier vanavond! Spannend hoor! 1 van onze katten is ook zo gek op wc papier :). Maar af en toe doet ze het ook met belangrijke papieren die nog op tafel liggen.

Kwebbel fijn dat bij jou ook alles weer goed was.

3. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Grappig dat jullie hondjes zo gek zijn op papier, heeft mijn hondje gelukkig niet, want stofzuigen is niet mijn favoriete bezigheid. Die van mij sloopt alleen maar zijn speeltjes, kan er af en toe ook uitzien alsof er een tornado in het huis geraast heeft. Maar ze heeft nu alleen van die knoop touwen, kan ze weinig aan slopen.
    Maar zie het straks al wel helemaal gebeuren dat de baby alles uit de box gooit, in het begin onbewust maar later bewust omdat hij/zij het heel grappig vind hoe de hond het speelgoed sloopt en opvreet. (zal ik namelijk ook een grappig gezicht vinden als ik een baby of peuter was).

Angel: Zou je zelf ook graag teug willen naar de plaats als waar je ouders wonen, ik zal hier niet lang over na hoeven denken ik zal gelijk dozen aan het inpakken zijn.

Leuke foto buddy, echt een schatje.

4. Wat is het rustig hier zeg, heb lekker dutje gedaan in de bank en dacht weer ff kijken en maar n paar berichtjes!

En meiden...wat eten we vanaaf?

5. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ja het is inderdaad erg rustig. Ik ga vanavond lekker weer poffertjes eten :D. Ben alleen dus is dat wel zo makkelijk. En jullie?

6. Bri

Bri Niet meer actief

nikita, wat fijn dat ze je natuurlijk willen laten bevallen! nu nog hopen dat je dat in bad mag doen, maar deze stap is wel een belangrijke, lijkt me.

over 6 dagen heb ik de 20 weken echo, spannend.... ik maak me niet echt zorgen, maar realiseer me wel dat het ook zou kunnen dat de uitslag niet goed zou zijn. geen fijne gedachte, dus ik hou mezelf steeds voor dat de kans veel groter is dat het wel allemaal in orde is!

m'n buik groeit nu lekker, ik heb het knopenelastiek van m'n broeken al een tandje losser moeten zetten! nu nog een fijne sportbroek vinden, want m'n gewone zit echt niet lekker meer. winkel hier om de hoek had alleen S en XL en dat zijn nou niet echt mijn maten... weer een reden om naar Prenatal te gaan dus! (gevaarlijk, ga vast weer te veel kopen).

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nou ik ben net naar de bank geweest...zoals ik al had gedacht, bij de bank gaat een hypotheek niet lukken :(
    nou hopen dat de uveco wel iets voor ons kan vinden(liefst met nationale hypotheek garantie omdat je dat moet hebben om koopsubsidie te kunnen krijgen)
    en anders moeten we toch gedwongen hier blijven :(

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    21 weken !!!!!!!
    yeey wat gaat het snel
    en dadelijk naar de gyn.. nouben benieuwd wat ie zegt

iederee al over eten :p ben net wakker zeg .. grapje

gelukkig met iedereen alles goed.
    meiden met weekie erbij net als mij gefelici he :)

angel life: wil je zelf ook verhuizen als je het zel fniet wil naar een andere plaatst dan zou ik daar echt met je man/vriend over praten want dat zou natuurlijk niet goed voor jou zijn om iets te doen wat je liever niet wilt.. raka je alleen van in de stress

over verhuizen gesproken.. heb gister een huisje gezien moet vandaag bellen hoop dat we geaccepteerd worden :) :)

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    cristel gefeli met de 21 weken!

10. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Cristel gefeliciteerd met je 21 weken! Volgens mij ben jij het verst hier he? Spannend ook al bezig met een nieuwe huisje!

Buddy kun je niet met de hypotheker of een ander soort adviseur praten, die weten meestal wel welke banken minder moeilijk doen enzo.

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    de hypotheker heb ik al navraag gedaan en die kan ons ook niet helpen.
    de bank doet zo moeilijk omdat ik niet in loondienst ben, ik werk VIA een gastouder bureau een niet VOOR, dus zelfstandig maargoed als ik meer zou werken dan zou het geen probleem zijn maar niemand wil me hebben momenteel dus daar hebben we niks aan.

12. van harte met je 21 weken Cristel!

Wij eten lekker frietjes!

13. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Haaaaaaaaai,

Zo toch weer drie aprilmama´s erbij. Super leuk.
    Ik kom trouwens uit Friesland hoor. :D

Meiden met een week erbij, ook gefeliciteerd. Zelf ook al 17 weekjes. Gaat super snel en m'n buikie is ook al duidelijk te zien. De kids in de klas zeiden al: 'juf, heb je een baby in je buik?' Toch wel super om te horen.

Simone: super leuke profielfoto. Echt leuk. :D

En Cynthia: heel veel plezier vanavond. Kun je de zenuwen nog een beetje in bedwang houden? :)

Mooi Isra dat alles goed is en zeker slim van die vrouw om kleuren te gebruiken.

Hier gaat alles prima. Wel last van bandenpijn, soms echt last als ik loop. Rustig aan doen dus, maar dat zit er niet in als je juffie bent.

Vanavond weer ff zingen en we gaat aardappeltjes, rode bietjes en kip eten. Jammie dus weer.

Gisteren van m'n ouders drie chocoladeletters gekregen. J, F en B. De B is van Baby. Ha ha, dus die heb ik net heerlijk naar binnen gewerkt. :)

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    heyhey

frietjes mm lekker.. maar wil wat gezonder gan eten ;) dus die laat ik maar even staan.. ik denkd at ik maar lekker uhm soep ga eten vanmiddag met een tosti ofzo...

trouwens super foto ja van je meisje ! simone..

femmigje lekke rhe die chocolade :( ik begn er maar niet aan want dan moet die letter ook op..

nou ik ga maar mn spullen bij elkaar pakken want moet over 40 min bij de gyn zijn.. en moet cailynn nog half klaar maken.. niemand kan mee dus moet cailynn meenemen de praktijk in ik hoop dat het geen ramp wordt.. want ze is bang van mannen :( maarja ik verzin er wel wat op.. stiekem hoop ik dat ze in de auto in slaap valt

15. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hij is ook al helemaal op hoor. :oops:

Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om te koken. Misschien toch maar ff iets makkelijks vanavond. Moet ook nog ff wat voor het werk doen, dus. Hmmm...iemand een idee?

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    mmmm chocola!

even een vraagje he...als je bevallen bent, ben je dan verplicht om je volledige verlof op te nemen of mag je zelf bepalen hoe lang je thuis blijft?

17. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik heb geen idee. Maar als jij toch eerder wilt beginnen vinden ze dat vast niet erg toch?

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh dus het is bij jou ook al op femmigje :p haha ja snel gaat dat he son letter ;)
    ideen om te eten.. misschien wat broodjes warm maken.. of soepie.. of wat gaan halen shoarma of chinees ofzo..

cynthia ik heb geen idee hoe dat werkt om eerlijk te zijn..

nou dames moet nu echt weg... aner ben ik strax te laat :s hopen dat cailynn zich gedraagd en in slapa valt

19. Bri

Bri Niet meer actief

hi cynthia, wat balen dat de bank niet wil meewerken.... ik hoop dat het nu via die andere partij wel wil lukken, OF dat er natuurlijk alsnog gauw een leuk en betaalbaar huurhuis voor jullie inzit!
    zeker als je zelfstandig werkt en niet in loondienst, kan niemand je verplichten je hele verlof op te nemen. ik hoor van sommige vrouwen dat ze het verlof ook gewoon te lang vinden en al eerder aan de slag willen, maar er zijn er ook een heleboel die het verlof te kort vinden... moeilijk te voorspellen hoe dat zal zijn.
    krijg je trouwens wel een uitkering tijdens je verlof? daar is volgens mij net een wet over aangenomen (de afgelopen jaren kregen vrouwen die zelfstandig werkten helemaal niets tijdens zwangerschap, sinds de afschaffing van de WAZ, belachelijk!) maar ik weet niet wanneer die ingaat.

hmmmmmm chocoladeletter! ik heb me nog kunnen bedwingen, maar ik weet niet hoe lang ik het volhoud om er geen te kopen. ik moet ook een beetje aardig zijn thuis: m'n vriend wil een paar kilo afvallen en het helpt hem niet als ik allemaal chocola en snoep in huis ga halen (of ik moet het natuurlijk meteen opeten, als hij toch 's avonds weg is....). voor mezelf is het vast ook beter om niet al te veel te snoepen maar ik ben altijd al een choco-holic geweest.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    wij hopen idd ook het meeste op een betaalbare gezins huurwoning maar de kans is zoooo klein :(
    kopen wilden we eigelijk ook niet niet maar we moeten toch wat proberen. en anders proberen of de woonplaats mee wil in een paar wijzigingen in deze woning(al blijft het natuurlijk *** dat we geen eigen schuur hebben en dat er geen lift is.

oooooh over een kwartiertje gaan we al weg voor de echo, ben zooo zenuwachtig en nieuwschierig!

Deel Deze Pagina