maar ik ga er maar snel vandoor haha anders kom ik alsnog te laat kom maybe vanmiddag wel ff checke en anders vanavond weer.
Ik denk druk druk druk...? Ben zelf aan het werk, maar kijk af en toe even of er iets leuks nieuws op staat....
Het is vandaag wel erg rustig hier. Ik ben vast begonnen aan de babysite... MOEST gewoon van mezelf. Duurt dan nog wel zo'n 20 weken maargoed... Van het weekdn ben ik hier helaas niet want druk druk druk. Morgen naar Tiel paar spullen ophalen en dan willen we de babykamer verhuizen naar een andere slaapkamer, maarja, dan moet wel de vloer binnenkomen morgen. Als ik jullie niet meer zie, een fijn weekend allemaal en tot maandag Liefs
Hoi iedereen ik ben hier bijna nooit meer omdat ik de fut er niet meer voor heb om na men werk nog eens achter de pc te zitten.. momenteel ben ik druk..druk..druk.. vandaag ben ik 20 weken ben echt heel blij want mijn vriend die kon de kleine ook voelen gister het is echt een druktemakertje die al hard kan "schoppen" zelf heb ik heel sterk het gevoel dat het een jongetje word maar we weten het binnekort heb de 28e de echo geplant staan maar het rooster op mijn werk was al gemaakt dus kon geen vrij meer vragen..en niemand kan mij vervangen. dus moet zo nog ff bellen of ik de echo niet de 26e kan doen.. ik hoop dat het met iedereen nog goed gaat hier ? ik ben een hele poos bezig als ik alles terug ga lezen dus vraag ik het maar ff.. ik heb nu lekker lang weekend,moet dinsdag pas weer werken,.. dus komende dagen ben ik hier wel te vinden groetjes Tiener
owja, ff vraagje... hebben jullie al geinformeert over kinderopvang o.i.d? of moet je dat pas doen als het geboren is? en weet een van jullie wat je tegen een lage bloeddruk kan doen?voel me er echt ellendig van groetjes Tiener
heyhey.. goede morgen... heb gisteren een buikfoto gemakat die zal ik er zo maar een sopzetten.. tegen lage bloeddruk kun je wat zoute dingen eten. zoals drop of crackers of een klein beetje cola helpt soms ook.. nou hier niet veel te melden janiet goed geslapen maar thats it... ej wat eten jullie?
ooh lekker shoarma dat hebben ze hier niet met knoflook saus mmmnou ja het is nog vroeg hier .... mielen trouwens dank u dat je me een betrouwe bron vind en ja de buik foto staat er op
grrrr heb pas 5 dec mijn 20 weken echo :'( dan ben ik al bijna 23 weken .. pfff dat duurt nog zoo lang en pretecho wil ik pas later doen als het rond de 30 weken is ofzo.. of krijg je dan ook een controle echo? miss dat ik maar eens ga kijken wat een 2d echo kost,en die binnekort laten maken..ben zo benieuwd! mooi buik(je) christel groetjes Tiener
haha ik heb geen idee.. heb wel is gelezen dat je dan ook een echo krijgt maar heb ook gelezen dat je het niet krijgt
hihi hier ook eentje die TE niewsgierig was voor zover ik weet KRIJG je alleen de 12 weken en de 20 weken echo. maargoed je zal aan het eind toch ook echo's moeten krijgen ivm de ligging enzo? mooi buikje cristel! wij gaan vanavond patat eten!
ja dat is ook wel zo ja.. mijn vriend die vind t gelukkig goed als ik er een laat maken..ik was heel sago dat ik nog zolang moest wachten dus nou mag ik t doen van m.. nou ben ik weer vrolijker,
in ede kun je 20 minuten 2d echo+4 foto's voor 40 euro, en voor 55 euro krijg je er ook nog een dvd bij. weet niet of ede in de buurt ligt tiener maar anders zou je eens kunnen informeren. babypret heet het bureau