April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Mensendieck kost hier 150 euro! Belachelijk!

Ik stond vanochtend op de weegschaal en was juist weer een half kilootje lichter. Ga toch maar proberen wat meer te eten, maar heb er zo'n moeite mee want ik heb heel snel tegenwoordig een vol gevoel.

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    In het begin ben ik 4 kilo af gevallen. Die zitten er nu inmiddels weer aan en er is nu 1,5 kilo bij. Dus valt nog mee.
    Heb af en teo nog wel eet dipjes door de missleijkheid, maar over het algemeen gaat het vrij goed.
    En idd proberen niet teveel te snoepen. Ben ik ook al een keer van geschrokken :confused:

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    goede morgen dames

ben net wakker en ben zo vroeg gaan slapen had hete helemaal gehad om 8 uur.. alles deed ook pijn dus was een opluchting.. nou ja heb nog wel 1 uur tv in bed gekeken..

over vocht uit de tepels dat kreeg ik bij cailynn pas bij 26-28 weken ergens in die buurt.. maar toen lekte het ook gelijk als een zeef was gewoon niet meer normaal alles zat dan gelijk onder dus maar van die dingen gekocht die je i je bh doet soort maanverband voor je borsten ;)

zwangerschaps curcus heb ik wel gedaan met cailynn was erg leuk.. en heb er wel wat aan gehad...
    hier ws het niet alleen hijg en puff maar ook hoe je je makkelijker kon maken met weeen hoe je de pijn een beetje aan kon.. de man leerde maasages hoe het je kon verlichten.. handen voeten rug etc.. heerlijk ;) en laatste les was met de baby maarja volgens de begeleiddster was ik een geboren moeder leuk om t ehoren dus... en dna natuurlijk zaten er ook hijg en puff dingen bij... mar moet zeggen hier krijg ik het gratis van mn gyn uit... waren 4 lessen van 2 uur gratis drank en hapjes :p

verder geen nieuws aan deze zijde van de oceaan

4. heej Dames,

t gaat hier weer wat minder ineens met me..... baal baal baal
    Heb t vt weekend erg druk gehad en dus ook niet kunnen rusten, met als gevolg dat ik nu dus amper weer fatsoenlijk kan lopen.....grrrrrrrrr
    Heb maar 3 uurtjes gewerkt, na ja gewerkt...aanwezig geweest!
    Hopelijk is het snel weer over....heb dus lekker rust gehouden vanmiddag, lekker geslapen!

Kreeg net te horen dat we de sleutel van ons huis wrs 7 febr al krijgen! Heel leuk natuurlijk aan de ene kant... des te eerder kenne we er in. Maar ook baal ik er wel weer van...moet ik wrs voor par weken naar andere vk, en dat vind ik niet leuk zo op t einde.... En we zitten nog met ons eigen huis dat nog niet verkocht is......

En dames, wat eten jullie vanaaf?
    Wij broccoli, aardappels en steak de souflaki

5. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Simone, let je wel een beetje op jezelf? Je moet jezelf niet te veel pushen hoor! Mensen zullen echt wel begrijpen als je niet te druk kan maken en een hoop mensen zullen ook vast wel bereidt zijn je te helpen!

Is het te ver van je nieuwe huis om naar je huidige VK te gaan? Of mag dat niet omdat ze niet snel genoeg bij je kunnen zijn net zoals bij een huisarts?

Wij gaan vanavond zelf shoarma maken.

6. Bri

Bri Niet meer actief

Simone, je weekend is er om uit te rusten hoor! Dus laat het sjouwen en druk doen maar even aan anderen over... (lekker makkelijk praten hier, het lijkt me reuze vervelend als je er zo'n last van hebt!)

Weet nog niet helemaal wat we gaan eten, goede kans dat het een biefstukje ("lekker" doorbakken) wordt, maar volgens mij heb ik helemaal geen groente meer in huis. Nog even gauw naar de super dus, zo meteen!

7. Heej dames, kheb ook niet veel gedaan vt weekend, maar gewoon druk met van alles:
    vrijdag hebben we sint inkopen gedaan.
    Zaterdag naar de sint intocht en savonds bij vrienden gegourmet en gister een doopfeest.
    En op die momenten ging het wel...moet er alleen nu voor boeten!

Mn nieuwe woonplaats is hier 20 min vandaan, maar mn vk zit nu al in n andere plaats. Dus weet nie of ze dat wel doen..moet dan 30 min rijden denk daar heen.
    Dus ja das ff rottig natuurlijk. Maar ook vind ik t wel weer leuk omdat we dan natuurlijk al helemaal babykamertje af hebben enzo..... hier ist gewoon inproviseren en daar heeft ons beebje een eigen kamer!

8. Bri

Bri Niet meer actief

En verhuizen + klussen met een pasgeboren baby lijkt me nogal rampzalig... met een peuter valt dat al niet mee, maar als de kleine er is zou je je huis waarschijnlijk toch een beetje op orde willen hebben.
    Ik hoop dat de verkoop van je huidige huis een beetje vlot gaat!

9. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Lieve allemaal!

We krijgen een meisje! Joehoe! Vandaag heb ik mijn 20 weken-echo gehad en alles zag er perfect uit en we weten dat het een meisje is! Ik was zo zeker dat het een ventje is en nu blijkt het toch een meisje te zijn!

Wat een opluchting zeg, ik heb de hele ochtend zitten huilen van geluk! Ik was toch bang dat we evt slecht nieuws zouden krijgen, het is tenslotte een medische echo en als er iets mis is dan krijg je dat te horen maar gelukkig is alles goed en is onze kleine meid kerngezond! Wat leuk om te zeggen: onze kleine meid! :)

Wat is het leven toch mooi! :D

10. ja ik hoop t ook...
    en idd met een beeje wil ik wel alles zo snel mogelijk op orde hebben.
    En heb natuurlijk Esmee ook nog rond huppelen!
    Maar gelukkig woont mn ma strax maar 5 min bij me vandaan!

11. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Lara gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je helemaal opgelucht bent! Nog een meisje erbij! Kan bijna niet wachten tot ik mag vrijdag!

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    goh simone... jij ook al zon last van drukke dagen en de pijnd ie er bij komt.. welcome to the club.. hier nog zo 1 maarja moet er mee door he..

ik heb van het weekend 2 keer een wee gehad... en nee het was geen harde buik... vond het wel eng maar zette niet door.. ik heb dan ook wel heel veel gedaan wta ik totaal niet mag eigenljk maarja....
    kijk even aan heo het vandaag gaat anders bel ik morgen de gyn.. moet er vrijdag toch heen maarja toch even voor de zekerheid als vandaag niet goed zou gaan...

gefeliciteed met je huisje trouwens simone!

ik hoop vandaag of morgen te horen of we het huisje krijgen ik hooooop zooo dat we m krijgen.... als dat zo is kunne we er waarschijnlijk vrijdag al in..

13. nou dan richten we samen maar een clubbie op he cristel!
    Mn mannetje is nu in de weer voor me, we hebben 2 banken hier binnen maar dat zijn echt van die plof banken om in te hangen, en ja dat gaat nu niet lekker he voor mij! Dus nu komt er een stoel van mn schoonpa hier heen. Dat is een stoel die je helemaal kan verstellen naar je eigen rug enzo. Mn pa heeft zn rug gebroken 4 jaar geleden en toen heeft hij die gehad vd verzekering... En nu kan hij wel zonder!
    Dus ja kijken of dat beter zit voor me!

14. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    hey meiden,

Ik had weer een hoop pagina's bij te lezen.
    een meeting zie ik ook wel zitten als het niet te ver is in ieder geval.
    de baby heb ik nog niet echt duidelijk gevoeld wel laat voor een 2de of niet?
    hopelijk duurt het niet meer te lang want anders gaat de ingerustheid weer toeslaan (ja ben echt een angshaasje).

misscoo wat vervelend van je verkoudheid veel beterschap.

Luna hartsikke gefeliciteerd met je zwnagerschap ik duim voor je dat alles goed mag blijven gaan.

Ik wil echt wel weten wat het wordt ben zo nieuwsgierig kan echt niet wachten.

Vrijdag hebben we te horen gekregen dat wet ten laatste 31/8 uit dit appartement moeten zijn dus nu zijn we dringend op zoek naar iets anders.
    we hadden wat gevonden maar daar gaan mogen mensen naar kijken en dan moeten we woensdag terug bellen of het nog beschikbaar is.
    zou wel leuk zijn als het 3 slaapkamers zijn want de inrichtkriebels zijn zoooooo aanwezig en hier zijn maar 2 slaapkamers dus kan niks snif snif.

wel hopen dat we op tijd iets anders vinden daar maak ik me wel een beetje zorgen om.

voor der est hier alles heel goed behalve op het werk grrrrr nog een paar weekjes en dan hopen dat ze mijn contract niet verlengen dat ik er eindelijk weg kan.

15. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    zo mn verzekering weer geregeld.. had weer geen verzkerng en cailynn ook niet.. omdat hun wat kwijt zijn geraakt dachten ze dat ik het niet had gegeven.. namelijk geboorte certificaat van cailynn dus hebben ze het gewoon maar fagekapt.. nou net gebeld en kopie gefaxed als het geod is is alles goed nou.. wordt je toch gek van van die maatschappijen.. pfff maarja

simone ok rchten we een clubje op :p hopelijk werkt die stoel die je krijgt..

ok ik heb ene hele raar vraagje maar hebben jullie ook last van jullie schaambotje en rondom.. man het lijkt wel of het helemaal blauw is zovoelt het tenminste kan soms mn benen niet eens sluiten zon pijn doet het vroeg me af of dat wel normaal was

16. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
  17. Hoe gaan we ons clubje noemen Cristel?!

Ik heb geen last van mn schaambotje, wel van mn tepels die erg jeuken en zeer doen.
    Maar goed, ik douche nu ook al met MAMA badschuim en heb ook de lotion, en nu is het wel minder.

Ik voel de beeb heel erg goed de laatste tijd, echt een goed gevoel.
    Zelfs mn mannetje voelde t vt weekend!

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    dnakje karin.. had zel fnet een topic geopend maar ja gelijk antwoorden nu. alleen bij mij si het wel wat erger. ik kan soms gewoon echt niet normaal zitten of liggen laat staan mn benen over elkaar doen lijk soms net een bouwvakker hoe ik zit :( bij mij is het dus ook aalleen links.. maarja. we zien wel vrijdag naar de gyn

19. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    het is toch geen bekkeninstabiliteit?

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    uhm ik heb geen idee... simone pijn na zware dag clubje ;)

mijn man is telkens te laat om te voelen... dan trapt ie zachter als ie komt

Deel Deze Pagina