ja ik heb het dus soms ook in mn onderrug daar werd het vannacht naar uitgestraald... ik ga toch eens aan de gyn vragen vrijdag. hopelijk is niks mis verder dat het temaken heeft met pplacenta maar dat lijkt me sterk dat kan volgens mij ook niet,. maar ja bedankt karin voor die pagina
met BI kan ke niet snel genoeg zijn, als je te laat ben kan je er verschillende klachten na je bevalling aan overhouden. Mijn collega heeft dat gehad. Haar VK wuifde het weg met: antilianen lopen zo en daarom heb je klachten. Ze loopt dus heel gewoon. Jammer genoeg voor haar werd ze niet serieus genomen.
nou dat is niet normaal zeg.. jeetje wat voor ene maatregelen kun je er tegen nemen.. mocht het wel zo zijn weet je dat toevallig?
Volgens mij moet je echt luisteren naar je lichaam, dus als je last krijgt gelijk stoppen met die activiteit. Mijn collega heeft heel lang fysio moeten hebben maar die zat dus al in een ver stadium wat niet meer om te draaien was. Ik zou inderdaad je gyn erover raadplegen.
Nou als ik dat zo lees.....pffff lijkt ook erg op t mijne... maar ja had vd dokter natuurlijk al gehoor ddat t vanuit mn bekken komt!
ja ga ik vrijdag maar eens doen.. en wat rustiger aan denk ik dan../ pfff wat een gedoe weer.. hoe gaat het met jullie en jullie dochtertjes.. vinden julli ehet zwaar of wel mee vallen bij mij valt het presoonlijk wel mee som sallen wat moe
mij hoor je niet klagen hoor, ik heb echt een supervent die heel veel doet in huis, altijd al hoor. Hij kookt, doet de boodschappen, stofzuigt, verzorgt de beestjes. Mijn moeder noemt me wel eens: de prinses op de erwt. Dionne is ook heel makkelijk en gaat veel zelf haar gang, straks als de baby er is wil ze ook graag mee helpen. Lief hoor.
Lara, wat leuk, nog een meisje! De meiden zetten de achtervolging in op al die apriljongens... Gefeliciteerd dat de echo goed was!
het moeilijkste komt nog, de laatste loodjes, daar zit ik nu al tegenaan te hikken; die dikke buik die in de weg zit, kortademig zijn, zuuroprispingen, voorweeen, opgezette handen en voeten pffff, dat gedeelte hadden ze wel weg mogen laten met zwanger zijn. En dan natuurlijk de bevalling, daar wil ik nog niet over nadenken.
cailynn gedraagtd zich ook wel goed.. alleen ze kan gen sec van mij gescheiden zijn. maar ja.. dat hoort er bij dnek ik dan maar.. verder doet ze het wel goed.. ik speel ook met dr en dr popje en doe dan net of het een baby is en ze gaat er goed mee om moet ik zeggen heel voorzichtig..
ooh de bevalling maak ik me geen zorgen om maak me meer zorgen om cailynn asl ik aan het bevallen ben.. maarja en verder de opgezette voeten zullen nu wel minder zijn al smet cailynn dat was in aug en het was 40 graden buiten dus das een opluchting
ha, ik voel de baby schoppen richting uitgang zeg maar, wat een raar gevoel. Dionne gaat naar mijn ouders als ik moet bevallen, mits het zo snel gaat dat het thuis gebeurd, maar daar reken ik maar niet op.
ja het probleem is.. cailynn wil dus met niemand zijn.. mn schoonouders vertrouw ik niet zo klinkt raar maar die gaan dan allemala dingen doen die ik niet wil.. en mn vader of andere fam woont zo ver weg.. wilde iemadn over laten komen.. maarja.. al shet echt niet anders kan gaat ze naar mn mans tante die vertrouw ik nog enigs zins.. maar wat gaan die het zwaar krijgen ..
lijkt me heel moeilijk ja, hopelijk heb je een vlotte bevalling en ligt zij lekker te slapen als het zover is.
ships weer gemist. ik ga ook ff tv kijken. Hierboven op zolder is het echt snikheet. Stijg bijna op....misschien tot straks en anders tot morgen!