ik ga lekker poliklinisch bevallen. Als je in de 30 weken bent, dan geven veel ziekenhuizen ook een rondleiding, zodat je weet wat er komen gaat. Ik doe dat i.i.g. wel, want ik kan kiezen tussen 2 ziekenhuizen hier in de buurt en ik wil wel in de goede liggen..
oja bijna vergeten, ik heb de kleine denk ik al 2 dagen gevoeld 's avonds. Ik zat rustig op de bank, plop plop, linksonder in mijn buik, leuk gevoel..
leuk dolphin, dat je het nu ook gevoeld hebt! kabouter plop laat zich even voelen, blijkbaar... goh, blijkbaar zijn er hier meer vrouwen die toch liever in het ziekenhuis bevallen dan thuis. ben ik toch weer minder raar dan ik dacht...
Good morning ladies! dames met de 20wk echo, heel veel succes en natuurlijk plezier! Ik moet nog 6 daagjes wachten Heb mijn 1e buikfoto's in mijn album. 't is allemaal nog heel bescheiden geloof ik, hihi
mogguh dames! hoe gaat het|? hier nog steeds geen verbetering...laatste nacht et de neusspray gehad, uien naast het bed. gesmeerd met vicks en nog geen vooruitgang. ik word er zooooo simpel van
Goedemorgen allemaal, Wat ben ik weer lekker boos vandaag. De zoveelste keer dat mijn vk de afspraak net 15 min van tevoren afbelt ga nu dus echt kijken voor een andere. Over het bevallen: Wij willen graag thuis bevallen, is onze eerste keuze, al ben ik nog wel een beetje aan het twijfelen over het ziekenhuis. De reden dat ik thuis wil bevallen is omdat ik dan kan doen en laten wat ik zelf wil, en ze hier in het ziekenhuis hebben gezegd dat ik anders zo'n 3 dagen zou moeten blijven (en heb heb hekel aan ziekenhuis) en dat er alleen op werkdagen tot 5 uur mensen aanwezig zijn, dus als ik 's avonds moet bevallen heb ik weinig aan het ziekenhuis omdat iedereen eerst opgepiept moet worden, en ondertussen ben ik dan al daar aangekomen. Beetje krom verhaal, maar hoop dat jullie het snappen, kan even geen betere woorden vinden. Groetjes
jah dat hebben ze wel... maar ik mag het niet hebben alles wat je in je neus spuit, op je huid smeer, inslikt. het komt allemaal in je bloedbaan terecht en das niet goed voor de beeb. dus word weer de dokter bellen. heb al een allergie tablet gehad, kijken of er dan wat klachten minder worden
vervelend meid, ik weet wel een middeltje maar kan ik je niet aanraden aangezien je zwanger bent. Begin er zelf ook goed last van te krijgen
jeee missc, dat duurt wel lang zeg! normaal zou ik zeggen: gewoon uitzieken, het is vervelend maar gaat wel weer over. maar jij loopt hier al zo'n tijd mee te tobben... ben je misschien ergens allergisch voor?
ben al licht verkouden sinds 2 weken terug, maar niks storends. sinds vrijdag zit alles pot en pot dicht!
Ja inderdaad, oke 1x kan gebeuren maar er is altijd wel iets als ik daarheen moet Ga zo even de andere bellen, had ik vorige week gebeld maar moest vandaag afwachten, maargoed, dit zullen ze wel begrijpen.
iemand ideeen wat helpt bij constant verstopte neus? wat bij mij niet helpt: -rinileen neusspray van vsm -zoutoplossing -uien naast het bed -vicks vaporub -stomen -neusspray van vicks oh en xylometazoline mag ik vanaf vandaag minimaal 2 weken niet meer gebruiken.
Hoi hoi, Ik wil graag thuis bevallen, dat is mijn voorkeur. En anders is het ziekenhuis dichtbij, dus dat scheelt. Lara: super voor jullie dat jullie een meisje krijgen. Kelly: idd nog niet een heel dik buikje, maar dat komt nog wel. De beeb is echt super duk al vandaag. Leuk he? Simone: leuk zeg dat je man de kleine ook al kan voelen. Vanaf wanneer kan dat ongeveer? Ik weet dat dat scheelt per persoon, maar ben gewoon ff nieuwsgierig. Sab: veel plezier vandaag. Cynthia: ik zou idd zeggen uien naast je bed, maar ja dat helpt dus niet. Ik zou het dan echt niet weten, sorry. Vanmiddag ga ik eens ff naar de kapper. Is echt nodig. Zelfs met cremespoeling heb ik nog knopen. Iemand een leuk kapselidee? Morgen met een vriendin winkelen in Zwolle. Altijd leuk.
Leuk zeg, wel een erg drukke stad. Ongeveer een kwartiertje van mij vandaan.. 8) Ik kom er zelf niet zo vaak, maar genoeg winkels om te shoppen..