Jeetje meiden, Als ik al jullie verhalen zo lees, kunnen jullie volgens mij bijna allemaal de baby al voelen. Ik voel nog helemaal niets Ik weet wel dat het bij de één wat langer kan duren dan bij de ander, maar had het nu wel een beetje gehoopt... Nou ja, misschien in de loop van de week..? Qua verkoudheid: volgens mij heb je de meeste opties wel geprobeerd. Zat zelf aan een stoombadje te denken, maar die stond er al tussen zag ik.
Zodirect de 20-weken echo. Ik denk, na de uitgebreide pretecho van vorige week, dat er weinig bijzonders uitkomt, maar je weet het nooit. Maar ik denk wel dat het goed zit. Mijn buik heeft vannacht ineens een groeispurt gemaakt Ik ben ineens officieel zichtbaar zwanger, van de één op de andere dag...
Heb ik ook 1x gehad. Idd van de een op de andere dag. Nu heb ik het gevoel dat het bijna niet te zien is, ook al zeggen anderen van wel. Wil ook zo graag dat je het kan zien.
Ik wil ook in het ziekenhuis bevallen. Ik heb teveel vriendinnen om me heen (dat heb je he, als je een van de laatste bent die aan kinderen begint) waarbij het niet goed is gegaaan en als nog naar het ziekenhuis toe moesten. Ik weet eigenlijk niet meer wie het schreef, maar het ging erover thuis bevallen of in het ziekenhuis. En het ziekenhuis had gezegd dat er na 17.00 uur iemand opgepiept moet worden. Logisch alleen als je thuisbevalt staat de VK bij de eerste de beste wee ook niet op de stoep, pas als ze om de zoveel minuten komen. Dus ik zal denken dat de VK of GYN dan nog genoeg tijd hebben om naar het ziekenhuis te komen?