April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Is goed. ;) Hoeveel vraag je eigenlijk voor zo'n lekker broodje?

2. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Veel succes en plezier zo meis! Ben benieuwd!
    Zal vast allemaal dik in orde zijn! :)

3. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik ga ff eten en dan naar de kapper. Spannend. :)

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nou ik heb de huisarts gebeld...die gaat ff overleggen met de kno arts, waar ik vrijdag heen moet :D wat hij me mag voorschrijven om de week door te komen.
    pfff ik word gek.

thnx voor et broodje :D

5. LaDi

LaDi Fanatiek lid

henk huibers eu networks (monsterboard) 0652402108 www.eunetworks.com

Buddy congrats met je 19 weken! Balen dat je er nog zo'n last van hebt, heb helaas ook geen tips voor je.

Angel4life, wat belachelijk van je VK! Dat vind ik echt geen stijl! Geeft ze ook nog een reden?

Nikita dat heb ik ook gehad volgens mij. Stond vanochtend na het douchen voor de spiegel en echt niet normaal! Was zo verbaasd dat ik hardop Hallo Mama riep haha.

Lekker hoor dat gestrooi met saucijzenbroodjes. Ben helaas misselijk :(, vanochtend onder de douche ook weer overgegeven!

6. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik heb ook altijd mazzel ;)
    Alles was perfect op de echo, en ik kreeg wederom weer een paar mooie 3-d foto's mee! Nu zag je al veel duidelijker een gezichtje, echt heel mooi. Het is nog steeds wat het twee weken terug was, duidelijk een.......
    Het is ook wel heel bijzonder hoor, dat je na 20 weken zwangerschap al zo'n mensje in je buik hebt. Het gaat zo snel allemaal!

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    fijn dat alles goed was nikita!

ik moet nog ff zeuren hoor.

ben zoooooo pissig.
    de woningbouw heeft besloten dat men van 12 tot 24 uur moet kunnen reageren op een woning ipv van 1 tot 2! :confused:
    bij een uur reactietijd is het al bijna onmogelijk om uitgeloot te worden, dus goh laten we ze nog langer de tijd geven, zodat NOG MEER mensen kunnen reageren en kans nog kleiner word!

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

8. Heej dames, ben ik ook weer...
    had weer genoeg bij te lezen!
    Weet allemaal al niet meer wat ik ook al weer gelezen heb :(

Ja over t bevallen, ik wil thuis bevallen als t kan.
    Gewoon lekker in mn eigen vertrouwde omgeving...
    Ben bij Esmee ook thuis gebleven en dat vond ik heerlijk.

Nou de stoel van mn schoonpa staat hier binnen nu, zit lekker met mn beetjes omhoog, rug wat naar achter...heerlijk!
    Is echt een verademing voor me!
    Gelukkig gaat t vandaag al weer een stukkie beter met mn rug... is toch echt de drukte vt weekend geweest hoor!

9. BoGi

BoGi Actief lid

2 sep 2007
    148
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Friesland
    He dames,

Misschien een stom vraagje, maar hebben jullie ook veel commentaar gekregen over jullie leeftijd?
    Ik had best wel veel mensen in mijn omgeving die mij zo jong vinden voor een kind.
    Terwijl dat wanneer het kindje verwacht wordt ik 25 ben, bijna 3 jaar getrouwd en al 8,5 jaar samen ben met mijn man.
    Mijn man en ik hebben alletwee een vaste baan, dus daar kan het ook niet aan liggen.
    Hier komt bij dat ik ook 5 jaar lang op een kinderdagverblijf heb gewerkt als groepsleidster... vind het zelf een beetje stom zulke reacties.
    En heb nu even naar een aantal van jullie leeftijden gekeken en zag dat er niet eens zoveel verschil in zit.

Gelukkig waren er ook nog genoeg mensen die wel heel blij voor ons waren hoor :D

10. ik heb nooit geen commentaar gekregen over leeftijd, bij Esmee was ik ook 25 en mijn man en ik waren toen pas anderhalf jaar samen.
    Nu ben ik inmiddels 28 en hij 30....maar goed...wat maakt t uit!
    Als je er zelf gelukkig mee bent is het goed toch?

11. LaDi

LaDi Fanatiek lid

BoGi vervelend dat je zulk commentaar krijgt! Niks van aan trekken hoor. Als je nou 16 was kan ik het me nog wel voorstellen, maar vind het een prima leeftijd. Plus het ligt toch aan je situatie en als ik het zo lees verkeer je in de ideale situatie om een kindje te krijgen. Misschien hebben die mensen gewoon last van jaloezie.

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ik zal me eigen ook niet te veel van dit soort reactie aantrekken hoor. Iedereen bepaalt toch voor zich zelf wanneer hij/zij er aan toe is. De een al met 18 de ander met 25 en weer een ander bij de 35.
    De mensen die zo reageren, zouden altijd zo reageren, stel als je volgend jaar nog niet zwanger was geweest, hadden ze misschien wel geroepen wordt het niet eens tijd je bent al zo lang samen en getrouwd.

13. Bri

Bri Niet meer actief

Nee, heb nog van niemand gehoord dat ze me te jong vinden....

14. Sodeju...heb me toch telkens een steken in mn onderrug he! Niet normaal.
    krimpeer dan echt vd pijn ff....
    Echt gen fijn gevoel dit,

Heb niet geslapen vandaag, wel beetje gelegen maar meer niet, ben beetje aan t rondkijken voor behang, vloeren enzo..... echt moeilijk!

15. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    cynthia ik heb wel een tip!
    ok eerst voeten in heet water dan afdrogen gelijk vicks of dampo op je voeten smeren en dikke sokken aan...
    ja klinkt raar mar bij mij werkt dat dus wel... tup van mn mans tante..

uhm dat mensne mij te jong vinden ben ik nu wel aangewent alleen bij de 2e had ik wel andere reacties verwacht maargoed.. wordt er wel verdrietig van op het moment zelf.. maar trek ik me verder niks van aan.. maar dan moeten ze niet de hele zwangerschap aan het zeuren zijn en bij de geboorte 24 uur per dag in je huis ztten want dan zeg ik er wat van :p

buddy en andere met 20 weken echo veel plezier en zal vast allemaal wel goed zijn..

ik heb rot geslapen zeg.... wil je niet weten... pffffff.. maarja net weer steken rondom mn lies.. misschen toch gyn bellen vandaag

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh simone jij hebt nu ook elk vlekje op je plfond ondekt kunnen we nog een clubje oprchten

17. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Merk het zelf ook heel af en toe wel eens. Zo van. . . vind je dat niet te jong dan! (of dat ze het zonde vinden, haha) pffffff (alsof je leven voorbij is als je kids hebt)
    Wij zijn toch zeker wel oud en wijs genoeg om deze beslissing te kunnen maken. Verkeren ook in prima situatie, eigen huis, goede banen etc

Ik heb zoiets van laat maar lullen hoor! ;) Meestal is het ook een vorm van jaloezie! Dus laten we het maar zien als complimentjes! :)

18. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    meiden me hormonen zijn op hol. Ik krijg echt de schijt van me collega's, pfff wat wordt ik moe (en eigenlijk ook wel :cry: verdrietig) van die meiden.

We hebben 2 filialen en die meiden van het andere filiaal bepalen alles, hier wordt ik echt moe van. MOrgen moeten we foto maken voor de kerstkaart, alleen omdat ik donderdag op vakantie ga heb ik al te kennen gegeven dat ik het liever niet had (wordt geen rekening mee gehouden :cry: ) Vervolgens wordt er gebeld wat ik aan moet een SKIPAK, nou sorry hoor maar ik ga echt niet met mijn dikke buik in een skipak, sorry moet ik doorgaan als de sneeuwpop met mijn dikke buik ofzo GRRRRRR! Dus het wordt dan geen skipak maar er wordt vervolgens wel door 3 man geroepen of ik opstandig ben. Nou hier wordt ik juist opstandig van.
    Nu belde ze weer dat ik morgen tussen 19.00 en 19.15 opgehaald wordt. Dus ik belde terug dat als ze nog wat gingen drinken met zijn alle (dat is meestal het geval) dat ik dan met eigen vervoer ga omdat ik gelijk naar huis wil, omdat ik nog even lekker samen met mijn mannetje op de bank wil hangen (ga namelijk met een vriendin op vakantie). Nou geen enkele begrip van de andere kant. Ik hoor ze al zeggen Pff sinds dat ze zwanger is, is er ook geen lol meer mee te beleven.
    Ik word hier moe van. Vinden jullie dat ik me aanstel, krijg namelijk zelf het gevoel van wel door de stomme wijven.

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nou ik krijg van de huisarts een nieuwe antibiotica kuur :(...pffff daar komen de slapeloze neussprayloze nachten :cry:

cristel bedankt voor de tip.
    ik ga het nu meteen proberen!

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    heb net van mn buddy gehoord dat alles goed was met de 20 weken echo.. de rest vertelt ze zelf wel ;)

isra ik vidn niet dat je overdrijft hoor als jij dat niet wil doe je dat och niet moeten hun ook begrijpen en wie zegt dat je dan zon skipak past.. waarom gaan jullie niet gewoon netjes ofzo op de foto of feestelijk..
    wat enegedoe om een foto zeg

Deel Deze Pagina