Ik vind het idee dat ik straks nog maar 44 ben als die kleine 18 is ook wel lekker! Maar ja, sommige mensen hebben altijd hun oordeel klaar liggen. Als je niet zwanger was geweest had je misschien juist daar weer opmerkingen over gekregen.
hopelijk werkt het dynthia. het is een tip.. bij mij wert het vaak wel.. ook niet altijd maar vaak wel moet je dna een par keer doen per dag
Isra, je klinkt mij echt niet zo onredelijk in mijn oren hoor, ze mogen toch een beetje rekening met je houden! Van mij hoef je echt niet met alles maar kritiekloos mee te doen... Misschien kun je ook zo op de foto dat je jouw buik niet ziet, dat je tussen je collega's in gaat staan of zoiets. Ga lekker op tijd naar huis, nog even een avond met je partner voor je op vakantie gaat (goed idee trouwens!). Dat zullen ze toch wel snappen, als je het uitlegt?
Isra geef je groot gelijk. Ook vreemd om aan te nemen dat iedereen een skipak heeft en dat je daar met je buik nog in past!
Nou he, ik heb ook zoiets van trek allemaal aan waar je je lekker in voelt en klaar. Maar nee hoor ieder jaar moet er een heel thema aan gegeven worden. Nog iets nu willen ze ook met koffers erbij dus nu moeten we per persoon 2 koffers meenemen. Aangezien ik met een vriendin op vakantie ga en mijn koffer al aan het pakken ben, ga ik die dus echt niet meenemen en die andere neemt mijn man mee want die gaat ook een weekend weg naar Letland met een paar vrienden, dus die zit ook al half vol. Dan wordt er geroepen kan je de koffers dan niet lenen van iemand. Aangezien mijn ouders op dit moment ook op vakantie zijn kan ik die ook niet lenen en ik ga absoluut niet zitten leuren en zeuren of ik van iemand ajb een koffer mag lenen. PFFF vermoeiend he?
Wat een stelletje mutsen zeg. Kan iedereen een beetje met zijn koffers gaan lopen slepen! Klinkt heel vermoeiend allemaal, snap je irritatie compleet!
jeetje zeg.. nou ik zou dr al geen zin meer in hebben.. gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt hoor
Hé bedankt voor de reacties en ik ga me er verder ook niets van aan trekken. Het kindje is helemaal gepland en super gewenst. En het stomme is dat er ook heel veel mensen zaten te zeuren met "Nou, wanneer komt de eerste?" Toen we net getrouwd waren... Maarja, lak aan hahaha. Gezeur van collega's...? Ja hier ook, of dat ligt aan mij hahaha. Vind dat ze zo door kunnen zeuren over sommige kleine stomme dingetjes. En dan heb ik er ook nog bewust voor gekozen om in een mannenwereld te gaan werken omdat het in de kinderopvang tussen al die vrouwen nog erger was hahhaa.
Ja Cristel en LaDi, dat kan ik me goed voorstellen! Zou vast superleuk zijn, om nog lekker jong te zijn als je kind van school of uit huis gaat.... Ik had vroeger altijd in m'n hoofd dat ik een beetje een jonge moeder wilde zijn (en dat betekende voor mij: voor m'n 30e een gezin met 2 of 3 kinderen). Mijn ouders waren allebei behoorlijk op leeftijd toen ik kwam (39 en 54, ik ben een nakomertje in een groot gezin) en dat wilde ik zelf graag anders doen. Dat is er gewoon niet van gekomen, door allerlei redenen en omstandigheden. Geniet er van, wees een lekker jonge moeder en trek je zo min mogelijk aan van wat een ander daarvan zegt! Je weet toch zelf het beste hoe je leven eruitziet en hoe het bij jou thuis gaat.
Ohh ben echt blij met jullie begrip ging al helemaal twijfelen aan me zelf. Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Heej Buddy, Nou je stelt je niet aan hoor! Wat een gezeur daar! Waarom niet gewoon met zn allen op de foto? Geeft toch nie dat je buik zichtbaar is?! Hoef je toch nie te verbergen? Wanneer ging je nou ook al weer weg met vakantie? Me wel op de hoogte houden he?!
Bri die leeftijd is ook zeker niet het belangrijkste! Ik zie het maar als een prettig voordeel. Mijn ouders waren halverwege de 30 toen ze elkaar leerde kennen en zijn toen dus wel heel snel ook kinderen begonnen maar mijn vader was uiteindelijk toch 40 toen ik werd geboren. Ik heb er nooit problemen mee gehad. Mijn vriend is ook een nakomeling. Zijn ouders hadden allebei al kinderen bij hun exen en toen kwam mijn vriend nog. Hij scheelt 10 jaar met 2 halfzussen, 13 jaar met 1 halfbroer en 14 jaar met een andere halfzus. Ook hij heeft daar nooit moeite mee gehad.
leeftijd is ook maar een getal is maar net hoe jong je je voelt toch net even gekeken wat ik nodig heb bij de ikea.. is toch eigenlijk wel veel of ja niet persee bij de ikea maar vind ik moderne hier is het allemaal zo truttig anders of heel duur..
Ik denk er ook over om een ledikantje bij Ikea te kopen, vind zo'n gewone witte (met verstelbare hoogte en openklapbare zijkant) toch het mooist en meest praktisch. Hun commodes vind ik alleen niet zo leuk... daar zoek ik dus nog even verder voor! Ik vind leeftijd ook helemaal niet zo'n punt hoor, je kunt wel van alles willen en bedenken, maar het loopt zoals het loopt.
Precies, je moet maar net de juiste persoon tegen en het zwanger worden moet natuurlijk ook nog maar lukken. Wij gaan ook dat ledikantje van Ikea halen! Vind hem het meest praktisch en vind het ook zonde om heel veel geld aan de babykamer uit te geven.
ik koop eerst een bassinet zon wieg zeg maar... voro de eerste 4 maanden daarna kan ik cailynns ledikantje gebruiken voor de nieuwe baby... en cailynn krijgt dan een groter bedje.. dat scheelt ons namelijk flink veel geld... ik moet bij de ikea eigenlijk allerlei klein spul halen.. nieuwe handdoeken, badmatje, wat spul voor cailynns kamer, nieuwe pannen gewoon simpele... en dat soort dingen maar dat kleine spul telt wel op zeg pfff. zat net even te rekenen.. marja heb het toch nodig...
Ik ben er nog even. Las net iets over mensen die commentaar hebben over leeftijd... Ik kan erover meepraten. Als ik ze tegenkom is alles leuk en aardig, maar achteraf hoor ik dan gepraat over dat ik mijn leven vergooi en blablabla. Oke, ik ben 20 als de beeb geboren wordt, en dat is ook nog jong, maargoed, wij weten dat het alles krijgt wat het nodig heeft dus waarom zouden we dan nog een jaar wachten? Alleen om die mensen met kritiek tevreden te houden? sorry hoor maar laat ze lekker met hun eigen zaken bemoeien wordt er nogal chagerijnig van. Kreeg trouwens laatst een leuke opmerking: of ik geen abortus zou plegen, want baby's van "jonge" mensen kwamen toch niet goed terecht. Volgens mij is het gewoon allemaal jaloezie, maar het is onze keus en wij moeten het grootbrengen dus snap niet wat er verder te zeuren valt. Sorry als dit berichtje bot overkomt, maar heb gewoon hekel aan mensen die zich overal mee willen bemoeien. Liefs
@Nikita23: Fijn dat alles goed was! Ik mag morgen, spannend! Even een reactie op voorgaande, heb mijzelf nooit als jonge moeder gezien, altijd gedacht "rond mijn 30e", maar achteraf gezien....., dan had ik misschien toch wel wat jonger kunnen 'starten', maar ja, dat zijn keuzes die je maakt. Je weet zelf wel wanneer je er klaar voor bent, daar heeft niemand iets mee te maken! Heb zojuist mijn 1e les van de cursus "zwangerschapsbegeleiding/gymnastiek na de bevalling" achter de rug, dat was wel aardig hoor. Nu hebben we ons voornamelijk voorgesteld etc. en het laatste half uurtje hebben we wat houdingen doorgenomen. Volgende keer gaan we meer "gymen". Het zijn 15 lessen van een uur en totaal kost het 55 euro. Het gaat uit van Zuwe Zorg (iets regionaals). Ga zo lekker onder de douche. Alvast weltrusten meiden!