April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

nou, nu maar hopen dat dit werkt meis, ik duim voor je.
    Trouwens die woningbouw van jullie is toch dezelfde als lichtenvoorde?
    Ik zal dan maar niet reageren, dan hebben jullie al weer iets meer kans.

Liefs

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Vind dat ieder dat voor zich moet weten wanneer er kinderen komen. Ligt er maar net aan hoe je situatie is. Das voor iedereen verschillend, toch?
    De een is er nu eenmaal eerder aan toe als de ander ;)

Hier ook eentje die in het ziekenhuis wilt bevallen. In het begin wilde ik nog graag thuis bevallen, maar hoor zo vaak dat ze nog hals over kop naar het ziekenhuis moeten. Dan maar gelijk al in het ziekenhuis.
    Ze geven bij ons ook rondleidingen in het ziekenhuis, dus in de 7e maand maar eens een kijkje nemen ;)

Heb al weer een aantal dagen, vreselijk het zuur :( Bijna niets helpt bij mij. Eerst had ik rennies, maar vind die zo vies :confused:
    Toen aan de gaviscon, maar helpt ook al niet meer. Gele vla, melk, kaas e.d. het helpt me allemaal niet. Morgen maar weer aankaarten bij de verloskundige. Heb het al vanaf de 14e week. Het belemmert gewoon mn eetlust.

3. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Van het zuur heb ik gelukkig maar af en toe last, sterkte Corina!

Ik wil ook poliklinisch bevallen.

4. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hallo meiden,

wat hebben jullie veel gekletst zeg ik lees morgen alles bij want ben echt te moe nu...

vandaag 20 weken echo gehad en alles was helemaal goed,
    ben nu 20 weken 5 dagen, dus een week verder dan mijn banner.
    heel mooi alles gezien en ze was weer superdruk aan het draaien en
    schoppen. En het was nog steeds een meisje :) dus hoef niet al mijn roze spullen terug te brengen naar de winkel :)

ben zo super opgelucht pfffff wat is het toch bijzonder....

verder ben ik echt supermoe, vroeg op en vandaag de laatste dingen uit het oude huis gehaald, toch weer een bus vol :confused: echt niet te geloven wat er allemaal tevoorschijn komt als je gaat verhuizen...

5. Heej Sab, goh das lekker zomaaar n week verder als je dacht!
    Niet eerlijk hoor mij verlaten op de 9e!
    En gelukkig dat t nog steeds een meisje blijkt te zijn, ja t zou wel ff een shock zijn denk als t alsnnog een jongen zou zijn.....

6. Doet t forum bij julli ook zo moeilijk?
    Ik krijg hem bijna niet opgestart!
    kreeg al n aantal x een foutmelding

Ga nu naar mn bedje!
    truste allemaal en tot morgen

7. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Groentje, veel plezier morgen!

Sabje, wat heerlijk dat je echo goed was! Super hoor. Ik blijf me verbazen over de verschillen in vermeldingen van echoburo's. Toen ik vroeg of ze kon zien hoever ik volgens de echo ben, zei ze dat je dat nu alleen nog met een marge van 3 weken kan zien. En dat het dus geen reeel beeld meer geeft van de zwangerschapsduur. Alleen als ze een gigantische achterstand of voorsprong zien, welke niet meer past bij de termijn + of - 2 weken, vermelden ze dat zei ze, zodat de groei van het kind in de gaten gehouden kan worden. Ik vind het zo raar, want volgens het echoburo waar ik voor mijn pretecho was kon je weer wel een aardige indicatie van de zwangerschapsduur geven. Nou ja, zo zal ik me wel vaker dingen afvragen waarom sommige dingen bij andere buro's anders verlopen dan bij anderen.

Ik ben vanavond naar de bios geweest, doen we in principe iedere week, maar deze film was niet geschikt voor zwangere vrouwen ;)
    We waren naar Death Sentence, en normaal hou ik wel van een beetje spanning, maar nu: nee. Geef mij op dit moment maar een romantische comedy 8)

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    heyhey..

simone bij mij deed het forum okoal zo lmoeilijk de heledag.. voor julei dus savonds..

ik heb ook ontzettedn maagzuur savonds maarja wat doe je er aan ik wist wel dat het komen ging had ik bij cailynn ook..

ooh even mn hart luchten
    ik was vanmidag zooooo booos.. k bel op naar dat verhuur bedrijf.. zegge ze gewoon vrolijk ooh ja maar we hebben eigenlijk nog naar niks gekeken want we krijgen nog steeds formulieren binne van meer mensen die dat huisje wel willen huren :confused: ik zeg dus ja maar jullei wilde het zo snel mogelijk verhuren en wij wachten nu dus al 5 dagen op antwoord.. zeggen ze ja mar ik kan zo nite zeggen wanneer we gaan kijken wie het wordt.. dus ik zeg nou dan kan ik niet zeggen of wij het nog wel willen dat zie ik dan wel tegen die tijd.. die vrowu werd boos daarom. ik denk van ja hallo ik blijf niet eeuwig wachten hoor.. nu gaan we morgen maar kijken bij een paar apprtementen.. nog goedkoper ook.. ja natuurlijk geen tuintje erbij enzo maarja.. wel zwembaden :p

nou heb mn hart ook weer gelukt.. ga zo bones en house op tv kijken en dan naar bed.. jullie worden dan alweer wakker

9. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ja forum deed hier gisteren ook nogal raar. :confused:
    Heb het na een paar keer proberen, en een berg ergenis maar opgegeven ;)

10. Ben ik weer even lang geleden solly :oops:
    Hier alles wel goed nergens pijn en ook geen maagzuur (afkloppen even)
    Iedereen die echo heeft gehad superrrrrrr ;)
    Ik moet nog eventjes wachten ik heb hem maandagavond
    hoop zo dat alles erop en eraan zit
    begin nu wel te twijfelen of het wel n meid is deze is zo druk joh
    Bij de 1e voelde ik in t begin zo af en toe per dag mn buik maar bij deze heel de dag door zal het dan toch n kleine voetballer worden :p
    We wachten maar af he
    Iedereen fijne dag toegewenst ik ga mn dochter uit bed plukken ;)

Dikke knuf

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemorgen.

nou weer een nacht overleefd...
    mn moeder had voor me een zoutoplossing thuis gemaakt. de 1e 2x werkte het prima, dus kon slapen tot 1 uur en daarna weer tot 5 uur.nu werkt het niet meer :(

hoop idd dat die tabletten werken, ik ga straks toch maar naar de verloskundige, hoe belabberd ik er ook uitzie/bij loop. misschien heeft zij een idee.scheelt het dat ze aan de overkant van de straat zit :rolleyes:

en vrijdag naar de kno-arts, aangezien ik daar ook al onder behandeling was voor de zwangerschap...misschien willen ze me toch helpen.
    heb namelijk altijd al last van benauwdheid.(poliepen in de neus+ een scheef neusschot, wat ik nu goed merk aangezien mn linker neusgat nog wel open te krijgen is, maar rechts met geen mogelijkheid)

angel4life: volgens mij is trouwens de woningbouw daar niet dezelde(is dat ook de woonplaats?)
    zie namelijk nooit woningen in lichtenvoorde erop staan.

wij gaan donderdag weer reageren op een woning.
    wel weer een duplex, maar dit keer beneden, met tuin en eigen berging, en een 2e slaapkamer.
    GROOT pluspunt, de keuken zit aan de buitenmuur dus niet zoals wij nu hebben aan zo''n achterlijk half muurtje midden in de kamer waardoor je hoeken creeert waar je nouwelijk bij kunt met schoonmaken enzo, en waar je geen extra kastjes bij kan plaatsen enzo.

voor de koopwoning waren we als 10e uit de loting gekomen dus dat zit er niet in.

sab fijn om te horen dat alles goed was!
    nikita, prachtige echo!

nou dat was het wel zo'n beetje voor deze ochtend.

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Goedemorgen,

Gisteren deed het forum bij mij ook heel raar kon er op een gegeven moment ook niet meer op komen.

Buddy: ik hou je via sms op de hoogte hoe mijn heerlijke vakantie is. Enne nog 1 dingetje over gisteren, ik ben ook heeel heeel heeel trots op mijn buikje en daarom juist wil ik niet in zo'n skipak omdat het dan helemaal niet tot zijn recht komt. Maar we zijn eruit we gaan allemaal in het zwart :rolleyes: :(: :)

Miss: heb je dat sokken spul nog geprobeerd ben namelijk heel benieuwd of dat eventueel wel helpt. Ik hoop dat de KNO arts vrijdag iets voor je kan betekenen. Succes donderdag!

Pukkie: leuk he dat gefriemel in je buik. Ik voel de baby ook echt heel vaak ook een drukte schopper! Maar heel stom als ik hem/haar een dag minder voel denk ik gelijk ojee.

Cristel: succes ik hoop dat je snel wat hoort over het huisje of eventueel een ander huisje met een zwembad, ook niet verkeerd zal ik zo zeggen

Sab: fijn dat de echo goed was

Voor de meiden die vandaag naar de VK moeten of de 20 wkn echo hebben succes en veel plezier!

Enne JOEHOE vandaag alweer 21 weken, nog maar 19 te gaan (als het goed is!

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    isra gefeliciteerd met je 21 weken!

ben er nog niet uit of cristels tip helpt...doe het wel een paar x per dag nu....hou je op de hoogte!

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    fijn dat jou echo ook goed was!

en over dat meten, ze heeft bij mij heel veel dingen opgemeten, zoals de omtrek van het hoofdje, de borstkas enz enz en uit al die dingen kwam dan een gemiddelde van 20 weken 5 dagen, volgens haar heel nauwkeurig omdat ze alles apart heeft opgemeten.
    inderdaad raar dat dat per echoburo verschilt, zo heb ik weer geen 3d echo gehad, bij mij was de hele screening in 2d.

simone ik laat mijn banner zo staan op de 9e hoor ;) hou gewoon de datum van de 1e echo aan.

en voordat ik het vergeet:

:whistle: :whistle: :whistle: \:D/ :thumup: 20 WEKEN!!! :thumup: \:D/ :whistle: :whistle: :whistle:

:baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: op de helft!!!:baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby:

15. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ja 16 weken !!!

16. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Yahoo!!! Sabje gefeliciteerd!! En Simone, en ikkezelf natuurlijk!! OP DE HELFT!!!!

Lekker zeg, dat schiet tenminste op!

Sab: Ja bij mij heeft ze ook alles opgemeten, maar toen ik vroeg of ze kon aangeven hoever ik volgens de metingen ben, zei ze dat dit niet meer nauwkeurig te zeggen was, en dat je minimaal een marge van twee weken moet aanhouden. Bij de pretecho werd weer wat anders gezegd, ik verbaas me gewoon over het verschil in antwoorden. Weet je nog met de termijnbepaling? Dat jouw kleintje met een kleinere lengte ouder geschat werd? Die verschillen kom ik hier vaker tegen, en daar verbaas ik me dan gewoon over. De antwoorden zijn soms zo verschillend dat je niet meer weet soms wat waar is en wat niet...

Isra, is het een oplossing naar je zin?

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    iedereen gefeliciteerd met de week erbij!
    ik begin ook zenuwachtig te worden voor de 20 weken echo volgende week hoor!

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    jij ook gefeliciteerd met je 20 weken natuurlijk! en simone ook!

en de rest met een weekje erbij :D !

ja verschilt inderdaad heel erg maar ben alleen maar blij dat alles goed is :D zo opgelucht...

19. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    jij ook gefeliciteerd met je 20 weken natuurlijk! en simone ook!

en de rest met een weekje erbij :D !

ja verschilt inderdaad heel erg maar ben alleen maar blij dat alles goed is :D zo opgelucht...

20. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik stond op de weegschaal en het geeft me zo'n goed gevoel dat ik weer een kilo zwaarder ben. 8)
    Het gevoel gewoon dat het daarbinnen goed gaat en goed groeit.

Deel Deze Pagina