Uhm. . . . geloof t niet. zie 4 flesjes van div groottes, 2 extra flesspeentjes, schoonmaakborsteltje en een los speentje Had je dat ook dan! hihi nou ja die moet ik dan maar los kopen. Maar hele setje was 25 incl verzenden. best netjes toch
das ook leuk ja! ik had de angelsounds er toen bijgenomen. Sterilisator heb je geloof ik ook hard nodig. hihi nou dan ga ik gewoon weer ff surfen waar ik die op de kop kan tikken.
Hier bij ons kosten ze 14 euro voor de magnetron Misschien kan ik er wel 2 krijgen (ken die mensen) zal anders wel even vragen voor je Groetjes
jah dat soort dingetjes kun je het beste wel nieuw kopen, stuk hygienischer...marktplaats enzo is geweldig, maar niet voor alles
Gezellig toch hihi ondertussen nu ik toch een keertje thuis ben maar es surfen naar goede koopjes! hihi
Ja ze zijn helemaal nieuw, nog in doos en verpakking en alles. Maar komt ook omdat wij die mensen kennen want volgens mij kosten ze normaal iets van 25 euro ofso. Wij kopen daar heel veel babyspullen dus krijgen elke keer korting. Groetjes
vertel... misschien kan ik dat ook gebruiken. Moet hier nog zoveel doen en helemaal geen energie voor. Moet de nieuwe keukenkastjes inpakken, en de kast op de slaapkamer moet ik inpakken en nog stofzuigen en dweilen... BAH Ohja, moet ook nog laminaat leggen op de babykamer voordat ik dat helemaal kan verslepen... pfff
zo hé wat wordt er veel gekletst hierzo.....al bijna 700 pagina's! ik zag dat er wat meer evenwicht begon te komen in de jongetjes/meisjes verdeling, leuk hoor! wij hebben van de week de babykamer opgehaald.....van 't weekend even muurtje schilderen en dan kan het allemaal ingeruimd! Begint nu echt op te schieten he meiden?