Wij eten vanavond varkenslapjes met sperciebonen en aardappel kroketjes. Denk ik, me vriend wou koken maar ik heb vless uitgelegd dus wordt een verassing. Gister lekker hutspot met hachee gehad.... heerlijk!
Dank je de 1e helft is klaar.. gelukkig... allemaal kleren van me vriend... nu moeten die van mij dadelijk... ach is ook zo gebeurd, als je eenmaal bezig bent gaat snel gelukkig
wij zijn nog niet bezig met de babykamer, wij zijn druk met een andere woning. straks weer reageren op eentje. duimen jullie weer? morgen is de uitslag. vanavond is het kliekjes avond haha.. ik heb hete kip hahaha met rijst, en vriendlief stampot. met kerst weer uit eten waarschijnlijk ja
Nou ik ga ff snel met een doekje over de meubels... alleen t zicht natuurlijk want ja ga nie alles verschuiven he!
we hadden het van de week over kapotte lippen... WIE HEEFT DE GOUDEN TIP? wat werkt het allerbest...die labello's helpen bij mij echt niet
Ik heb altijd purol... soort lippenbalsem... is alleen heel vettig. Misschien dat dat werkt, en uierzalf schijnt ook goed te zijn... maar heb ik zelf nooit geprobeerd, heb er ook niet zoveel last van.
Ja uierzalf heb ik ook weleens gehoord, ik kan t nog oplossen met de labello gelukkig! Zo heb ff t hoognodige gestoft en dan kan mn mannetje strax ff stofzuigen.... Had ik eigenlijk al verteld dat wij 9 jan op vakantie gaan? 11 dagen naar Cran Canaria!
Aah lekker, veel plezier alvast. Vakantie zit er voor ons niet in dit jaar, we zouden naar Egypte gaan, maarja, helaas... Ach we kregen een ander huisje dus daar zijn we ook blij mee... Ja uierzalf op je lippen... weet niet of het vies is, nooit geprobeerd (had ik dat niet erbij gezet?) maar vaseline kun je ook proberen.
Dat wij p vakantie gaan komt omdat mn schoonouders 35 jaar getrouwd zijn, zij nemen ons mee! Anders hadden wij ook niet gegaan hoor met onze verhuis in t vooruitzicht! Dit is het hotel waar we heen gaan: http://www.arke.nl/zoeken/HolidayDetail ... taId=12326 Beetje lange link maar goed... Tis er in jan nog lekker 25 graden dus dat komt goed! Alleen heb ik probleem met zwangerschapskleding, heb weinig tshirts en ja die zal ik wel nodig hebben!
Doe je de t-shirts van je vriend aan Of zijn die ook te klein... Bij mij werkt dat prima, normaal zou ik erin verzuipen maar nu gaat het redelijk...
zo de stofzuiger is weer door het huis heen gehaald, morgen deel 2.. vakantie naar een warm oord, ohh heerlijk, ik verheug me nu alweer op de warmere dagen..