April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoGi

BoGi Actief lid

2 sep 2007
    148
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Friesland
    Ja zo denk ik er ook over, maar ze willen niet dat er een conflict is tussen collega's op het werk.
    En zij zegt dat ze niet meer met mij kan werken...?
    Ik persoonlijk vind het ook belachelijk.
    Bovendien, met mij hebben ze nog nooit problemen gehad, maar met haar wel.
    Als ze slim zijn geven ze haar een schop ipv mij hiermee lastig te vallen.
    Er moet nu een gesprek komen tussen haar en mijn man om dit uit de wereld te helpen.
    Was gister ook heel kwaad dat ze mij zo overstuur maken in deze toestand. Stress is niet goed voor de baby, leuk dat ze daar ook even aan dachten...
    Ik weet wel dat ze mij weg wil hebben aangezien ik nogal eens klaag over al die domme fouten die ze maakt.
    Iemand van P&O hebben we niet echt, is het bedrijf te klein voor. Alleen de directeur en nog iemand willen nu bemiddelen in het gesprek tussen haar en mijn man..
    Moet maar zien wat hieruit komt, maar de motivatie om te werken is op het moment even ver te zoeken.

Fijn dat ik hier even mag zeuren hahaha.

2. BoGi

BoGi Actief lid

2 sep 2007
    148
    0
    0
    Friesland
    Oeps :oops: één keertje was genoeg geweest.
    Ging per ongeluk hoor.
    PC is beetje traag.

3. Bri

Bri Niet meer actief

Oja, BoGi: als je collega hier nu weer over begint tegen jou, kun je misschien zeggen dat ze dit met je man moet opnemen en dat jij hier buiten staat. Dat je deze situatie heel vervelend vindt, maar dat jij er niet veel aan kunt doen en dat je niet wilt dat jouw werk hieronder te lijden krijgt.
    Het is toch van de zotte dat zij dit zo door elkaar gooit, jij bent je man toch niet!?

4. BoGi

BoGi Actief lid

2 sep 2007
    148
    0
    0
    Friesland
    Ja, dat heb ik al zo vaak gezegd, ook tegen de hoge baasjes op kantoor.
    Heb van het begin afaan gezegd dat ze mij er buiten moeten houden, dat ik er niets mee te maken heb en niets mee te maken wil hebben.
    Jammer dat het nu zo uitpakt en dit had ik ook niet verwacht.
    Was een hele schok en teleurstelling toen me dit gister werd vermeld.

Gelukkig heb ik het kleine wondertje in me nog om gelukkig te blijven.:)

5. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Zozo over de 600 pagina's alweer!

Buddy fijn dat het alweer wat beter gaat!

Fantasy en Bookie welkom terug.

Angel4life gefeliciteerd met je weekje erbij.

Heb verder nog niet alles bij kunnen lezen, doe ik vanavond wel. Moet nu gaan, stad in voor Sint kadootjes!

Morgenochtend heb ik dus de 20 weken echo. Weet niet of daarna snel op het forum kan, want als alles goed is ga ik met lief lekker babyshoppen! Heb er zin in :D.

6. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    wauw wat gaat het snel zeg met die berichtjes! 600 pagina's alweer!

Ben net terug van de verloskundige alles gaat goed. Baarmoeder zit op de goede hoogte en het hartje was erg krachtig. Vriend vond het helemaal geweldig zat te stralen op de stoel. Schoonmoeder was ook voor het eerst mee (eerste kleinkind) en die was ook helemaal trots. Heeft me na die tijd wel 10 keer bedankt dat ze mee mocht ;) .

Morgen gelijk bellen voor de 20 weken echo. Pff kan niet wachten! Spannend allemaal zeg....

Wil iemand mijn volgende controle bij de vk in de lijst zetten, is op 20 december. Zag in de lijst dat ik 20 was maar ik ben 23..

gtX Booky

7. Bri

Bri Niet meer actief

BoGi, zoals jij het beschrijft denk ik ook: niet jij maakt hier het probleem, maar je collega. Belachelijk dat zij zegt dat ze niet meer met jou kan werken, omdat ze een geschil met je man heeft!

Het enige wat je kunt doen, is dat jij je heel constructief blijft opstellen, zeker als de directeur komt 'bemiddelen': beste ...., wat mij betreft kunnen wij prima samenwerken, ik heb geen problemen met jou. En dan moet zij zeggen dat zij daar wel een probleem mee heeft (dus: het ligt aan haar kant). Dan moet zij ook maar uitleggen wat er voor haar anders zou moeten, om wel weer samen verder te kunnen.

Vervelende situatie hoor, zit je nu zeker niet op te wachten! Ik hoop dat je iets hebt aan m'n opmerkingen.... Weet in elk geval dat we hier aan jouw kant staan!

8. BoGi

BoGi Actief lid

2 sep 2007
    148
    0
    0
    Friesland
    Thnx Bri!

Doet me goed!
    Ik laat jullie weten wat de uitkomst wordt, zal ergens volgende week worden.

Ik ga nu lekker bij de kachel zitten, heb net het vuurtje opgestookt ;)

9. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    hoi meiden. jee wat een geklets zeg!

Heb niet alles gelezen vandaag, ben erg druk. Morgen een weekje er tussen uit, naar Landal green. Dus wat wassen gedraait, schoongemaakt en boodschappen gehaald. Poeh, ben er moe van!

vraagje voordat ik ga:
    Wordt jullie 20 weken echo vergoed door jullie verzekering? Nu las ik ergens dat dit helemaal niet vast staat dat de verzekeraar het MOET vergoeden. Ik heb zelf IZZ. Ik heb net een mailtje gestuurd dus hopelijk krijg ik spoedig antwoord van ze!

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    joehoe dames ik ben er weer :)
    heb gereageerd op de woning...
    en wie raadde nou Carmex lippenbalsem aan?
    dat verkopen ze in nederland dus ook gewoon. heb het net bij de schlecker gehaald :D
    fijn spul haha :)

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    waar heb je dat dan gelezen?
    hier heb ik nog nooooit wat van gehoord :confused:

12. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    Het is al duidelijk, haha, ik las een stuk uit 2005, toen was het nog niet gedekt. Nu zit het in het basispakket, goh wat ben ik helder :rolleyes:

doeiii

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ben je zwanger ofzo :p

14. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Zo meiden jullie hebben je best gedaan vandaag :)

Lekker Simone straks nog even lekker op vakantie. Heb je nog wat leuks in het verschiet ;) hotel ken ik wel, hebben wij een keer dichtbij gezeten.

Lekker Karin, morgen lekker een weekje naar Landal Green. Geniet er maar van. Naar welk park ga je?

Bij mij blijven m'n lippen ook een probleem. Nu zijn zelfs mijn mondhoekjes een beetje uitgescheurd. Das ook niet zo lekker. :(

BoGi, wat een gezeik zeg, met die collega. Wat denkt ze wel niet?
    Is wel een vervelende situatie, is voor jou ook niet echt bevordelijk om te gaan werken en stress is ook niet goed voor je hoor!

Hier kunnen we ook nog niet veel doen aan de babykamer. Muren hebben we geschilderd, de rest was nog in goede staat. We wonen er nog maar 2 jaar en is nieuwbouw. Dus gelukkig voor de rest weinig kluswerk.
    En de meubeltjes komen pas in week 2 binnen, dus duurt nog ff.
    Aanstaande zaterdag gaan we wel babyshoppen om nog een aantal dingen te kopen. Heb er zin in !

15. Bri

Bri Niet meer actief

Dat was ik! En ik maar zoeken, en het overal vandaan meenemen van vakantie... Maar Schlecker heb je hier ook niet, als keten.

ik hoop echt dat het wat wordt, met de woning!

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik vind dat carmex wel fijn spul :D
    en vaseline lip therapy (in zo;n blauw doosje)
    labello ben ik geen fan van alleen die labello hydrocare.

17. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    hoi,

@iedereen: als dan ieman de lijst verandert, wil die dan ook even bij mij wat veranderen:
    mijn controle van 4 dec. gaat niet door, ik heb vandaag namelijk controle gehad, even tussendoor, omdat ik dacht dat mijn hb te laag was, maar gelukkig was alles ok, ik moet nu wel beginnen met slikken van floradix en vitamines voor zwangeren. Heerlijk om het hartje weer te horen kloppen.. Verder was alles ok....

Aanstaande woensdag de 20 weken echo alweer.. nou ja, zo heet ie nou eenmaal, dan ben ik 18,5 week onderweg....

Fijne avond...

18. Zwemmertje

3 mei 2007
    39
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb 11 december 2007 de 20 weken echo, dan ben ik volgens mij 20 weken en 5 dagen zwanger, dus eigenlijk al bijna 21 weken.
    Spannend hoor. Afgelopen dinsdag nog controle gehad en toen was alles goed, hartje weer horen kloppen.
    Vanavond begin ik met mijn zwangerschapscursus, ik ga prenatale pilates doen. Ik ben benieuwd!
    Ik blijf dit doen tot 1 week voor mijn uitgerekende datum, mijn uitgerekende datum is 24 april 2008.

Mag je trouwens als je zwanger bent gewoon in een jacuzzi? Weet iemand dat?

Groetjes van Zwemmertje

19. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hadden er veel meiden de 20 weken echo vandaag?

ben benieuwd... al iets van mamaatjevan4 gehoord die moest toch ook vanmiddag?

20. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi meiden

nou he he eindelijk thuis zeg pffff heb me echo gehad was echt geweldig weer om dat kleine hummeltje te zien alles was goed en gezond en wel opgemeten klopte de baby met de 20 weken en 4 dagen

en het allermooiste nieuws komt nog

we krijgen een zoon :) :) :)

eindelijk na 4 meiden word ik gezegend met een kleine knul ben zoooo blij :thumup:

groetjes nathalie

Deel Deze Pagina