gefeliciteerd! na 4 meiden eindelijk een jochie! geweldig! zwemmertje, je mag gewoon in de jacuzi hoor
hoi hoi nou echt ik ben zoo blij als een kind niet normaal kan het nog niet geloven dat ik eindelijk een zoontje krijg ben natuurlijk apetrots op mijn meiden maar zelfs zij zeiden mam we krijgen nu toch wel een broertje he hahah alles zat erop en eraan en heb een hele mooi foto van het hele beentje met voet echt heel leuk om te zien en natuurlijk 2 bevestigingsfoto's dat het een echte knul is groetjes nathalie
Gefeliciteerd! Wat leuk dat jullie na 4 meiden ook nog een zoon mogen krijgen. Geweldig! Ik weet niet wie het vroeg, maar je kan gewoon in de jacuzzi hoor... is geen probleem.
Wat leuk zeg een zoon erbij....geniet er van mamavan4! Ik zit nu babyboom te kijken...hebben jullie da weleens gezien?! Ik heb idd echt al zin in de vakantie, hoop wel dat mn rugklachten dan nie te erg zijn. Mn schoonma zei dan hurne we wel een rolstoel...nou geen denken aan hoor! Als ik niet in staat ben gewoon te lopen dan blijf ik thuis!
Wat is het stil hier, ligt iedereen al te slapen? Zal wel aan mij liggen, kan niet slapen want de kleine druktemaker is bezig. Zodra ik ga liggen wordt ik gek... maargoed... spreek jullie morgen weer meiden Trusten
Weltrusten, ben zelf nog op. Beetje zenuwachtig voor morgen. Ben om half 9 al aan de beurt. Ik weet niet wanneer ik morgen op het forum kan, maar laat jullie het zo snel mogelijk weten!
nou ben ik ook weer ik kon niet p de site komen.. vanwege een of andere rproxi weet nu nog niet wat het evrschil is of wat dan ook maarja ben er nu weer.. vandaag is hetthanksgiving nou ja bij julli ei shet al vrijdag hie nu nog donderdag.. heb net gegeten bij fam... uhm wat heb ik op.. ham met ananas maar wel lekkere ham de enige die ik eigenlijk lust.. aardappels en brocolli.. ze hadden nog meer maar die andere zooi hoef ik niet.. bah... toen we naar huis reden even langs wat grote winkels gereden en ja wel hoor daar zaten ze.. tientallen mensen met tentjes voor de deur van de winkel.. omdat morgen hier de grote uitverkoop begint.. en die over nachten daar dan.. is geen onzin.. ik kon het pas geloven toen ik het zag en ik dacht echt jeetje wat erg zeg.. maarja.. dat is amerika he.. winkels gaan morgen om 4 of 5 uur sochtends open nou dan lig ik nog te slapen hoor.. ik moet morgen om 9 uur nar de gyn nou ben benieuwd of alles goed is met de placenta... dat ie weer omhoog is.. ooh en morgen of maandan horen we of we het appartement krijgen spannend.. zo dat was even ee ego berchtje sorry 22 weken
goeiemorgen dames! ik mag om 10 uur eindelijk naar de kno-arts benieuwds wat ze zegt, ik nies tegenwoordig zelfs bloed cristel ik hoop voor je dat het appartement wat word! wij horen vandaag ook of we em krijgen of niet! zooooo spannend! buddy, heel veel succes+plezier bij je echo straks! ik ben waarschijnlijk vanmiddag pas weer online nadat ik straks weg ga. ben ff vergeten wie dat Carmex aanraadde maar ik vind het geweldig!
@ LaDi succes met je echo! als het goed is kijk je op dit moment naar je beebje! Ben benieuwd. @mamaatjevan4; GEWELDIG een jochie! Lijkt me idd een leuke verrassing na 4 meiden! hihi. Het gaat nog steeds goed met de mannen hier, hihi Hier gaat het nog een stukje minder als gister, kan nu bijna niet meer praten van de keelpijn, helemaal gezwollen en superverkouden. Op deze manier kom ik de nachten nie zo best door helaas. Misschien toch maar ff de dokter bellen of er een wondermiddeltje voor zwangeren is. . . @missC succes bij de KNO-arts, hoop dat ze kunnen helpen! @Christel: gefeli met je 22 weken meis! En idd wel héél apart dat de mensen zelfs voor de winkel slapen! haha zo erg is het hier nog nét niet geloof ik Fijne dag allemaal dames!
goede morgen dames, Ik hoop dat iedereen hier op het forum een beetje opknapt, want zo kan je nog niet 100% genieten van je zwangerschap. Sterkte toegewenst !
Goedemorgen allemaal Ben beetje laat vandaag, was zo moe, dus ben maar onder de douche gaan staan... maar in plaats van wakker te worden ben ik daar weer in slaap gevallen Beterschap voor de meiden die zich niet lekker voelen, hoop dat het snel beter gaat. Hier gelukkig nog weinig last van, maar kan natuurlijk zo ineens komen. @ miss en Christel (toch?): Ik duim voor goed nieuws voor jullie huisjes. Ik ga verder met de grote schoonmaak, kom straks nog wel even kijken, Liefs
Goedemorgen allemaal, Het is rustig hier vandaag. Ben vandaag wel op mijn werk, maar heb geen zin en ben ook niet van plan om iets te gaan doen vandaag hahaha. Ik dacht ga hier lekker lezen wat er wordt gezegd, alleen dat is niet zoveel. Hoe gaat het nu met alle zieken onder ons? Ik heb gelukkig nergens last van alleen een beetje snotterig, maar dat is normaal voor de tijd van het jaar. Verder heb ik gelukkig ook geen last (gehad) van zwangerschapskwaaltjes behalve dan een pijnlijke rug. Dus voor iedereen die wel last heeft: sterkte! Ik las ook dat er eel meiden zijn die problemen hebben met slapen? Ben ik de enige die hier geen last van heeft? Ik wordt wakker als de wekker gaat en zelfs dan kan ik nog wel ff slapen .
Hey girls, ben ik weer! Jeetje wat te gek zeg! Echt alles kunnen zien en het zag er allemaal heel goed uit. We wilde eigenlijk filmen, maar dat mocht niet omdat het een medische echo is. Dat vond ze wel heel sneu voor ons dus heeft ons maar liefst 9 foto's meegegeven! Echt te gek om te zien! Nu wordt het echt heeeel echt opeens! Het is wel een dikkertje trouwens. Is nu wel een opluchting omdat ik dus in het begin was afgevallen en daarna niet meer ben aangekomen. Als het zo doorgaat is die kleine straks 7,5 pond bij geboorte! Denk dat ik er met de bevalling wat minder blij mee ben. Kleine was nu 25 cm en zal met geboorte dan zo'n 49 cm zijn, dus is al over de helft. Pb me maar als je meer info wilt . Vanochtend trouwens wel weer overgegeven, weer met een lege maag. Blijft zo gevoelig. Buddy succes bij de KNO arts, hoop dat ze iets voor je kunnen doen. Cristel gefeliciteerd met je 22 weken!
Fijn voor je LaDi dat alles goed is. Had jij ook zo'n GUO? (uitgebreidere 20 weken echo?) Wilde je ook weten wat het wordt? Of blijft het een verrassing? Als je het wilt delen, ik ben erg benieuwd.