April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    kijk je uit voor je kaken, straks doen ze pijn van al het glimlachen.. ;) :)
    veel plezier vanavond..

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ze doen al pijn :p :)

3. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Buddy wat heerlijk! En zo snel al de sleutel, super!

Nikita ook gefeliciteerd! Lekker dat je het toch op jouw manier kan doen!

Lief is de zolder aan het opruimen en daar stond nog een prenatal babydoos (was ooit toen we hier net woonde bezorgd voor de oude bewoners, maar hebben het nooit opgehaald), zitten echt leuke dingen in! Heel lief flesje :) enzo.

4. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    wow missc wat een goed nieuws! dat is wel een dansje waard
    :whistle: :whistle: :whistle: gefeliciteerd!:whistle: :whistle: :whistle:

nikita ook al goed nieuws!
    :whistle: :whistle: :whistle: kan me voorstellen dat het een hele opluchting is voor je!:whistle: :whistle: :whistle:

nu maar hopen dat mijn buddy straks ook met goed nieuws komt ;)

5. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    wel grappig trouwens, ik moest vandaag het oude huis opleveren,en missc krijgt een huis vandaag :) was allemaal goed gelukkig dus zijn eindelijk officieel verhuist

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    dag dames

cynthia: gefeliciteerd he! eindelijk verhuizen dat zal zeker fijn zijn.. weet hoe je je voelt..
    ik hoop dat ik vandaag ook wat hoor anders maandag pas maarja

nikta ookal goed nieuws en ladi ook

ik moet over zon 2 uur naar de gyn.. kijken hoe de placenta nu ligt dus weer een echo vind ik stiekem wl leuk..

en de uitverkoop is heir begonnen zag al wat buren vertrekken vanochtend rond 4/5 uur toen ik een flesje maakte voor cailynn.. ik denk ik heb echt geen zin om te gaan vechten om een trui pfff..
    wel komisch om te zien hoor ;)

jullie nog plannen vandaag..

7. Bri

Bri Niet meer actief

MissC en Nikita: gefeliciteerd met jullie heel erg goede nieuws! Wat een lekkere hoerastemming bij de aprilmama's, dat wordt vast een heel lekker weekend...
    iedereen die nog in spanning zit te wachten op nieuws: dit moet goed gaan, het zit ons nu lekker mee!

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou dan ga ik vandaag maar ven dubbel geod nieuws uit en dat de placetaomhoog is gegaan en dat we ook vandaag tel krijgen dat we het app hebben :)

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahah cristel, ik hoop het van harte voor je!
    maar vraag niet te veel he ;)

10. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    \:D/ \:D/ Geweldig Cynthia! \:D/ \:D/ :whistle: GEfelciteerd met je huisje. En ook best al snel de sleutel. Fijn hoor!

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    jaaah snel he :D
    en jij gefeliciteerd met de 22 weken!
    je bent al ruim over de helft :D

12. BoGi

BoGi Actief lid

2 sep 2007
    148
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Friesland
    Wat ik en mijn man een erg leuk boekje vonden om te lezen is: "Help! Ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" Echt heel leuk, leest erg lekker en als je eenmaal bezig bent lees je hem ook in een ruk uit.
    De hele zwangerschap is vanuit het mannelijk oogpunt beschreven, maar tot nu toe vinden alle vrouwen die ik ken die hem hebben gelezen het boek ook erg leuk.

Verder heb ik van een vriendin het boek "'Jouw zwangerschap dag voor dag" van Stuart Campbell te leen. Staat bij elke dag van de zwangerschap een kort stukje info.

Kijk maar ff wat je er mee doet.
    Groetjes!

13. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ben net terug van de gyn.. alles is harstikke goe placenta is omhoog gegaan :) ik weer blij hartje was erg sterk :)

nu het app nog ;)

14. owww, het is zooooooooo spannend! Dinsdag heb ik mijn 20 weken echpo en dan horen we gelijk of het een jongen of meisje is.....we zijn zooooo benieuwd! Hoe gaat het verder met jullie zwangerschappen? Vast ook druk bezig met 20 weken echo's? Hier verloopt de zwangerschap prima gelukkig. Ik heb eind volgende week ook weer een vk-afspraak en het voelt allemaal helemaal goed! We zijn alweer op de helft! :D Mijn eetlust wordt wel met de dag meer....ongelooflijk!

Hey, ik heb nog een verzoekje aan jullie....mijn dochtertje Angelina (9 mnd) doet deze maand mee met een Baby van de Maand wedstrijd en we hebben nog wat stemmen nodig! Daarom zou ik willen vragen of jullie misschien op haar willen stemmen, ga naar http://www.babycentrum.com/bvdm/index.php ALVAST HEEL ERG BEDANKT! :D :D :D

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    pfff junior is druk....

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    we gaan zo ff uit :)
    ff vieren dat we gaan verhuizen hahaha.
    een kennis van ons moet draaien, thema avond met muziek van de jaren 60 t/m 90. voor ieder wat wils dus.
    en morgen een fles met jip en janneke champagne aanschaffen hahah :D

17. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    missC gefeliciteerd met jullie huisje, wat zal er een last van je schouders af vallen! En nu lekker gaan genieten he!

nikita oh wat heerlijk dat je lekker thuis in bad mag bevallen! Echt super, kan me voorstellen dat je anders nog erger tegen de bevalling op zou zien dan normaal....

cristel nou het belangrijkste goede nieuws is er :) ik duim voor je dat jouw huis ook doorgaat hoor!

Meiden fijn weekend allemaal!

18. Niet meer actief

Bogi: dank je voor de tip, ik zal morgen even gaan kijken. Heb er wel vaker van gehoord over dat boek van: help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt.

Christel: Wat fijn dat alles goed is meid! Het eerste stukje is er :D

Ik heb zojuist mijn pakketje van baby-walz eindelijk binengekregen.
    Wat is dat allemaal schattig zeg :D :D

Liefs

19. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    idd belangrijkste is er.. we horen pas maandag de uitslag :( de manager belde net dat het hoofdkantoor dichtzat.. dachten we al maarja..nou ja dan horen we het maandag wel.. von dhet wel netjes dta ze belden zodat we niet voor niks zitten te wachten.

strax met wat vrienden bbq.. lekker... het is zonnig buiten dus heerlijk weer.. effe lekker ergens anders aan denken

jullie ook goed weekend. en cynthia: lekker die champagne

20. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    heey allemaal wat gaat het alemaal toch hard hier :D
    haha echt fijn
    ik ben de laatste tijd erg druk maar wou jullie toch nog ff de slaapkamer laten zien die we al klaar hebben voor onze zoontje of dochtertje
    heb het in me album staan

groetjes samantha

Deel Deze Pagina