ik heb het hartje niet gehoord maar wel gezien ... nog beter... hihihi ik mag donderdag naar een andere gyn die bij mij de operatie heeft uitgevoerd.. de gyn van gisteren is van de verzekring ja dat zit hier allemaal zoo raar.. maar goed... het is zoo heet hier wil iemadn ruilen voro 2 daagjes
@ pechvogel, meis ik snap je echt. Wat moet dat afschuwelijk zijn geweest voor je... In april 2008 krijg jij een gezond kindje, daar duim ik voor! xxx @ christel, graag! Ik heb echt behoefte aan zon. Hier regent het nu. Blegh! Meiden, ik ben alleen maar aan het huilen... Pffff! Vind mezelf ook erg zielig nu. Mijn vriend is weg en voel me gewoon een beetje alleen. Er is niemand in de buurt naar wie ik toe kan of wie ik kan bellen. De mensen die het weten, zijn vanavond niet bereikbaar. Ben blij dat jullie er zijn...
Cristel ik wil ook wel ff ruilen hoor! Maar denk ook niet dat ik er lang tegen kan. Al hoewel, daar is de warmte meestal draaglijker dan bij ons. Adriana, helaas woon je ook te ver bij me vandaan. Anders zou ik ff langs je gaan om je beetje op te vrolijken! Wel balen he, dat je vriend vaak weg is. Moet hij nu nog vaak of is er eind in zicht? Ben zelf op het moment ook erg knuffelig en aanhankelijk. Vind manlief helemaal niet erg!
Pechvogel is begrijp je standpunt heel goed hoor! Zitten jullie in een grote risicogroep dan? Doordat het bij de vorige keren ook een gehandicapt kindje was? Of zijn jullie allebei erfelijk belast? Meis, ik ga heel hard voor je duimen dat je nu wel een gezond kindje in je armen mag sluiten, na een voldragen zwangerschap
Ah wat lief corina.. Dank je wel! In gedachte ben je toch nu even bij me geweest.. Als het goed is komt mijn vriend donderdag thuis en hoeft hij voorlopig niet meer weg, maar dat kan elke week veranderen. Kan er normaal heel goed tegen, maar vandaag echt niet. Wil niet alleen zijn, gelukkig komt mijn beste vriendin morgen logeren.. Ben ik morgen niet alleen tenminste!
Komt ook wel door de hormonen denk ik hoor Adriana! Gezellig toch dat je vriendin morgen komt logeren, weet die dat je zwanger bent? Ik zou het zo doen hoor, naar je toegaan! Een zielige verlaten zwangere vrouw, kan ik niet zo alleen laten zitten
Wat lief van je.. Ja weet ook zeker dat het de hormonen zijn.. Pfff! Ga zo maar lekker alvast slapen, dan is het snel weer morgen. Ja mijn vriendin weet het.. Gelukkig! Anders moet ik me morgen nog inhouden ook. Slaap lekker iedereen en tot morgen! xxx
Adriana, maak er maar een feestje van morgen met je vriendin Ja kruip ook zo lekker m'n bedje in. Ben weer al moe, vanmiddag ook al 2 uur geslapen Tot morgen meiden! Ik ben er dan 's middags pas weer, of 's avonds pas als ik 's middags weer in slaap val
@ adriana DIKKE KNUFFEL en veel plezier met je vriendin morgen! @ pechvogel ik begrijp je standpunt volkomen. Ik hoop dat je volgend jaar bevalt van een kerngezond beebje! @christel ik zou best nog een keer naar long beach komen maar dan wel als er geracet wordt!
hah nou veel mensen willen ruilen.. ook voor niet te lang horo want hou wel van lekker weer maar nu is het al weken 35 graden dus zou het wel lekker viden om 1 koele dag te hebben en pech vogel ik snap jou ook wel hoor.. maar ik dacht zal wel niet goed gelezen hebben dat je alle zwangere in het algemeen bedoelde... ik dacht al als er niets uit de bloed test komt dan ga ik geen punctie doen. die bloed test is hier trouwens verplicht.. ander moet je zoveel papieren tekenen.. en mielenl.. oohja je bent in long beach geweest he hoe vond je het? je zal wel in het mooie gedeelte zijn geweest waar ik woon is het niet bepaald gezellig
Hallo meiden, wil hier eventje mijn schoonzus feliciteren met haar zwangerschap. Echt Leuk. Ze heeft het tussen neus en lippen door verteld bij de nov. mama, duurde even voor ik het door had, Jullie ook allemaal gefeliciteerd en geniet er van. Tijd vliegt voorbij. Groetjes Melanie, nov. mama.
Nou meiden, welterusten allemaal. Moet helaas morgen weer vroeg op om te werken. Moet me daar nog in houden ook, ik wil het pas vertellen als ik het hartje heb horen kloppen. Of er moet een patient binnen komen met een of andere bacterie, werk namelijk in het ziekenhuis, dan wordt het wat lastig om het stil te houden. nighty night
Ja, ik heb mijn schoonzus verrast met een melding op de november mama's. Het duurde inderdaad een tijdje voordat ze reageerde. en dan nog nadat er een andere november mama iets schreef.
wat grappig allebei op het forum... ik heb het wel aan verschillende mensen vertelt hier.. voor ik het hartje had zien kloppen op de echo maar ik ben ook gewoon zeker van mn zaak en ja gisteren dus gezien... ben echt zooooo blij
@campie en tari leuk zeg om je schoonzus tegen te komen op een forum. Helemaal leuk om allebei zwanger te zijn! @christel wij hebben heel weinig van long beach gezien want we kwamen voor de autoraces. Mijn man en ik zijn flag marshals en hebben elkaar leren kennen op het circuit van Zandvoort. Ben jij wel eens naar die race geweest? Ik zou ook best in california willen wonen maar zou teveel heimwee krijgen....Welk gedeelte van long beach woon jij dan, en hoezo is het niet gezellig?
Ik ben denk ik ook een april mamma (rond de 20e) ! Het kan natuurlijk altijd anders lopen, maar toch! Gezellig! Ik kan het bijna nog niet geloven! Allemaal geffeliciteerd! Liefs, Anja
29 april 2008 mama`s cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2 april 2008 - 2e kindje corina - 25 jaar - Zeeland - 2 april 2008 1e kindje frumpje - 33 jaar - zuid holland - 2 april 2008 - 1e kindje kaley - 43 jaar -friesland - 3 april - ? - miskraam campie- 35 jaar - Wieringerwerf - 4 april 2008 - 2e kindje angels - 27 jaar - zuid holland - 5 april 2008 - 1e kindje Ally-30 jaar-Zuid Holland - 8 april 2008 - 2e kindje Sab85-22 jaar-Zuid Holland - 9 april 2008 - 1e kindje nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 10 april 2008 - 1e kindje mariaatje - 26 jaar - Zuid-Holland - 12 april 2008 - 1e kindje H25 - 25 jaar - Gelderland - 12 april 2008 - 1e kindje Jes1- 27 jaar - Drenthe - 12 april 2008 - 1e kindje kellox - 24 jaar - Gelderland - 13 april 2008 - 1e kindje vicky - 26 jaar - enschede - 13 april 2008 - 2e kindje Denise85 - 22 jaar - Amersfoort- 13 april 2008 - 1e kindje Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 14½ april 2008 - 1e kindje Gerdiendejong- 24 jaar - Overijsel - 14 april 2008 - 2e kindje Illy- 31 jaar - Noord-Brabant - 14 april 2008 - 1e kindje Esjuh- 21 jaar - delft- 15 april 2008 - 1e kindje 4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 15 april 2008 - 2e kindje sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 15 april 2008 - 3e kindje mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 16 april 2008 - 3e kindje wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 16 april 2008 - 1e kindje adriana82- 24 jaar - leiden - 17 april 2008 - 1e kindje fay26- ? jaar - ? - 17 april 2008 - 1e kindje Tatty Teddy- 26 jaar - zuid-holland - 17 april 2008 - 1e kindje rachelle6686- 21 jaar - Gemert - 18 april 2008 - 1e kindje loveable- 25 jaar - ?- 20 april 2008 - ?e kindje foreverfriend- 31 jaar - ?- 22? april 2008 - ?e kindje oOMissCOo- 20 jaar - Achterhoek - ? april 2008 - 1e kindje Eunice1976- 30 jaar - het zuiden - ? april 2008 - 2e kindje @ loveable gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet van de roze wolk! Leuk dat je je ook bij de April mama's komt melden. Helaas zijn de andere April mama's nogal lui vandaag.....tsss over achten en nog geen spoor van ze!
Hahaahhahaha goedemorgen! Ben inderdaad een beetje lui, weer zo slecht geslapen. Word er nu toch onderhand wel een beetje gek van. Gefeliciteerd loveable! En welkom natuurlijk...
Hoi meiden ik mag me voorzichtig bij jullie aansluiten! ben zo blij heb in april een MK gehad bij 9 weken Nu gelukkig weer zwanger Heel erg positief gedacht en dat heeft mij heel erg geholpen afgelopen maandag positief getest. Heel lichtjes, maar er is wel een streep! En gisteren was ie al duidelijker! Nu doen we hem vrijdag opnieuw.....maar ik weet het wel hoor, ben gewoon hartstikke zwanger Ik voel me zo goed en echt zwanger! Beetje rare buik, ongikrampjes en soms steken in boobs....misselijk gevoel en rare smaak. erg gelukkig, jullie ook allemaal veel geluk met deze zwangerschap! XXXX Foreverfriend