@ simone ik heb een muur in de babykamer limegroen geverfd, de andere muren zijn crèmekleurig, die had ik vorig jaar al geschilderd toen we het huis kochten. 't is niet origineel, maar mijn man en ik vonden het allebei een ontzettend leuke kleur De aktiebaby zit vlakbij de praxis. A16 afrit prinsenbeek dan zit je er vlakbij.
Ja ik ben ook wel voor dat limegroen en aquablauw net als de kinderwagen... Is dat wat die Aktiebaby? groot daar?
Mielenl volgende keer zal ik ff bakje leut komen doen hoor! ]Moet ik natuurlijk wel ff weten waar je woont Simone, Ik vond de Aktiebaby wel redelijk groot hoor! We zijn er zo'n 2 uurtjes geweest Bij de woonbouleverd zit geloof ik een warenhuis van Prenetal en Baby Planet. Gaan we de volgende keer wel naartoe. Vind het wel leuk hoor dat babyshoppen, zolang het nog gaat! Wow Kellox jouw echo is echt duidelijk! Gaaf man!
@ corina ja dat PB ik dan wel even tegen die tijd tegenover de woonboulevard (naast de Volvo dealer) zit ook nog kidsfactory (ik dacht tenminste dat hij zo heette) daar zijn we ook een keer doorheen gelopen.....VRESELIJK! Maar goed, daar kun je ook nog gaan kijken als je in Breda bent.
hoi meiden cristel1986 gefeliciteerd met je 2 jarige huwelijk op naar de 50 jaren kelox fijn dat je een goede echo heb gehad en nog steeds leuk dat je een kereltje krijgt stel je voor dat je nu moet omschakelen haha prachtige echo's trouwens ook maar ik zag de echo van een jongen bij jou en die was overduidelijk zou wel heel raar zijn als het dan een meisje was Bri fijn dat je geslaagd ben en je mag jezelf heus wel verwennen hoor zonder ook iets voor de kleine kopen o en de quinny buzz er was een link bij babyuitzet daar was hij scherp afgeprijst dacht compleet voor 389 euro dus kijk daar even o en bedankt dat je mijn jongetje met koeienletters erbij heb gezet groetjes nathalie
ja kidsfactory ja, daar ben ik ook geweest.. nou vond het ook helemaal nix daar! Maar zal es kijken dan bij babyaktie binnenkort!
heyhey nou mn buddy heeft de angelsounds al uitgelegd heb ik niks meer aan toe te voegen... nou ik zit nu in de zenuwen vandaag horen we of we het appartement krijgen pfff ben zoo nenuwachtig ooh kelly fijn dat je een goede echo hebt gehad helemaal vegeten :S gister heb ik ook met mn man en cailynn even wat gewinkeld was leuk heb nieuwe beddegoed gekocht en gordijnen.. en 2 pyamas voro cailynn ze ziet er zo schattig in uit had ze gelijk gewassen zodat ze ze aan kon.. hoe is het verder hier?
Is goed mielenl moeten we zeker doen De site van kidsfactory ziet er ook niet zo geweldig uit, vind ik. Maar die grote prenetal lijkt me wel gaaf!
@ corina ja die twee winkels op de woonboulevard (prenatal en babyplanet?) zijn ook wel leuk. Wij hebben tot nu toe eigenlijk alleen gekeken naar de babykamers dus misschien kan ik het niet zo goed beoordelen @ cristel ik hoop dat je goed nieuws krijgt!
Ik ben alleen bij de KidsFactory in Amsterdam geweest, alleen om ideeën op te doen, heb nog nix gekocht, maar ik vond het wel een mooie zaak! Alleen heel erg duur, dus waarschijnlijk blijft het ook bij 'ideeën opdoen'. Ik had de aanbieding op de Quinny Buzz ook gezien, daar heeft Ally een topic over geopend in de Lounge, we vroegen ons af of dit wel helemaal te vertrouwen is.
Bri, bij zulke dingen ben ik altijd bang dat er nog een addertje onder het gras zit Kan het mis hebben natuurlijk. Want voor hetzelfde geldt ruimen ze de modellen van 2007 gewoon op. Maar dat is natuurlijk afwachten
FF snel, Kellox gefeliciteerd met jullie echo, mooie foto's hoor! Cristel hebben jullie al iets gehoord? Ga zo lekker makkelijk bij mijn schoonouders eten en daarna aan de studie, maar nu nog eerst ff strijken
nee weet idd nog niks... zu kunnen bellen vanaf 9 uur.. dus moet nog 30 min wachten maar zal wel tussen 11 en 1 worden.. zodra ik iets weet ik het natuurlijk weten als het internet het doet.. wij hebben vandaag geen interne zit weer op de internet van de buren maar als die eraf gaan wordt ik erook af gegooid hoe duur was die quinny buzz dan?
vind het super irritant maarja.. zolang de buren online zijn kan ik het ook en daarna is het uit met de pret