April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoGi

BoGi Actief lid

2 sep 2007
    148
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Friesland
    Wij zijn uitgerekend op de verjaardag van mijn schoonmoeder.
    Zelf ben ik ook een aprilkindje. Ben 6 april jarig, dus hij/zij is er niet echt bij, maar toch duidelijk zichtbaar aanwezig hahaha.

2. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    :confused: Das echt knap.

Em Bogi: misschien komt de beeb wel eerder, je weet maar nooit. ;)

3. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Maar eh... hebben jullie ervaring met dat urineverhaaltje van mij?

4. BoGi

BoGi Actief lid

2 sep 2007
    148
    0
    0
    Friesland
    Hoop ook eigenlijk niet dat het op de verjaardag van schoonmama komt.
    Zij zelf zou het het ultieme verjaardagskado vinden hahah.
    Maar we gaan toch eerst uit van de uitgerekende datum. We zien wel wanneer het komt. (geloof dat de kans om op de uitgerekende datum te bevallen 4% is...)

Dat urineverhaal van je, tja daar let ik eigenlijk nooit zo op.
    zal es kijken volgende keer, pas dan kan ik je antwoord geven.

5. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    4%? Dat is niet veel. Weet je dan ook hoeveel % het is wanneer een kindje eerder of later geboren wordt? En dan bedoel ik ong twee weken.
    En ik hoor het wel wanneer je een plasje hebt gedaan. ;)

6. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Mijn tante is trouwens de 26e van april jarig. Hoop ook echt niet dat dan onze beeb komt.

7. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    hey
    jorntenfemmigje
    de urine verhal ken ik niet maar zou wel bij iedereen verschilend zijn
    als je je zorgen maak bel je toch ff de verloskundige die vinden het vast niet erg toch :)

ik ben nog jarig voordat de kleine er is
    in februari maarja vind ik ook niet erg aan de ene kant want als er bezoek bent moet je ook voor je kindje zorgen en word allemaal vast druk
    wel is me vriend jarig in juni
    maar hij viert het niet echt ,alleen met het gezin :)
    acha maar aan de ene kant zou het wel fijn zijn om je kleintje al bij je te hebben met je verjaardag
    krijg je vast alemaal baby spulletjes ahha

groetjes samantha

8. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik ben dus in januari jarig en vraag dan ook echt alleen maar babyspulletjes. Super leuk en heb er nu al zin in. :D

9. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik ga ff m'n ouders bellen. Ben denk ik over een uurtje terug. Ik kan altijd zo lang met m'n moeder kletsen. Super gezellig. :D

10. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

nou voor mij word het helemaaaal spannend want mijn dochters angelina en destiney zijn beide in april jarig

angélina 14 april :)

destiney 30 april :)

dus hoop dat deze ook besluit iets eerder te komen net als de andere dan heb ik geen probleem haha

groetjes nathalie ;)

11. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Hey girls,

Ik voel de kleine dus nog niet heel vaak, maar gisteravond was ie erg actief en zelfs zo aan het trappen dat mijn vriend het ook een paar keer kon voelen! Zo leuk! Nu is ie weer zo hard aan het trappen hihi.

H25 leuk weer wat van je te lezen! Veel 20-weken echo's weer deze week, spannend! Willen jullie weten wat het is?

Angel4life fijn dat de echo bij jou ook goed was, pb je ff voor het geslacht :D.

Pukkie jij ook gefeliciteerd met de goede echo! Nog een mannetje erbij!

Bogi gelukkig maar dat het verder geen gevolgen heeft voor jou en dat je gewoon daar kunt werken.

Dolphin wat vervelend joh!

Buddy gefeliciteerd met je 20 weken! Nu echt op de helft!

Sangirl gefeliciteerd me je kleine mannetje! Ze blijven flink in de meerderheid :D.

Jorntenfemmigje helaas heb zelf geen problemen met urine.

Ik ben in juni jarig dus dan is de kleine ook weer zo'n 2 maanden, leuk!

12. Bri

Bri Niet meer actief

Wat een hoop leuke berichtjes! Weer wat kindjes die hun geslacht hebben prijsgegeven... gefeliciteerd hoor!

Femmigje: donkere urine kan betekenen dat je niet genoeg drinkt. Troebel weet ik niet. Misschien maar het zekere voor het onzekere nemen en aan de HA vragen om te testen of je een blaasontsteking hebt?

BoGi, gelukkig loopt het met een sisser af. Wat een tuthola, die collega van je. Laat haar lekker in d'r sop gaarkoken....

Talia, wat vervelend dat je niet meer kunt werken (maar wat fijn dat het nu dan ook niet meer hoeft!). Zorg goed voor jezelf!

MissC: gefeliciteerd met je 20 weken!!! Ik zie dat dit voor meer dames geldt... Mielenl, sangirl, valhalla en oooooooo wie ook nog meer??? allemaal natuurlijk gefeliciteerd!!

Over die Quinny's van 389.... ik heb reactie gekregen van Quinny dat dit geen erkende dealer is en dat je dus problemen kunt krijgen als je aanspraak maakt op garantie (als er wat met de wagen is). Ik zal nog even uit proberen te zoeken of je dan niet gewoon naar de producent (dus Quinny zelf) kunt stappen: het is en blijft hun product, toch?
    Ik denk dat ik het er toch maar op waag en deze zaterdag ga kopen... het scheelt zo veel geld met de 'normale' prijzen voor een nieuwe - zo'n 200 euro als het echt model 2008 is.

Bij ons is de uitgerekende datum (29 maart) ook de verjaardag van m'n schoonmoeder.... Mijn vriend blijft zeggen dat we op 1 april de kleine verwachten, waardoor sommige mensen hem niet eens geloven dat ik ècht zwanger ben! :)

13. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Wat is het hier weer stil :) :) :) :) :) :) :) :)

14. BoGi

BoGi Actief lid

2 sep 2007
    148
    0
    0
    Friesland
    Helemaal mee eens.......... :rolleyes:

15. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ben ik weer. Heb weer ff gezellig bijgekletst met m'n mammie. :D

16. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik heb vrijdag een afspraak bij de vk, vraag ik dan ff wat er met de urine is.
    Heb al wel heel vaak blaasontsteking gehad, maar het plassen doet helemaal geen pijn. Hmm, vreemd.

De beeb begint net weer een beetje wakker te worden. :) Hij/zij was nog niet heel erg aanwezig vandaag, maar begint nu dus toch te komen. Super leuk vind ik dat. :D

17. BoGi

BoGi Actief lid

2 sep 2007
    148
    0
    0
    Friesland
    Sorry femmigje,
    Maar ik heb nog steeds niet naar de wc gehoeven.... (Hmm vreemde zin, maar je snapt wat ik bedoel hoop ik)
    Ik hou je op de hoogte.
    Nog lekker bijgekletst met je memmie?

18. Bri

Bri Niet meer actief

Gezellig he, als de kleine zich meldt!

Ik heb net een afspraak gemaakt voor een pret-echo, ik kan het toch niet laten! Bovendien had m'n vriend aan z'n moeder gezegd dat ik erover dacht om een pretecho te gaan doen waarbij ik de oma's wilde meenemen, ja, dan kun je er natuurlijk niet onderuit. Maar ik wil het geslacht nog steeds niet weten, dus daar moeten ze maar omheen filmen.

Nu moet ik alleen nog checken of de oma's ook kunnen op het tijdstip dat ik de afspraak heb gemaakt... als dat niet zo is, zal ik 'm verzetten want ze moeten er nu wel bij zijn!

19. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    wii meiden we hebben een huisje gevonden we zijn vandaag alles aan het proberen te regelen met de bank en morgen mogen we naar het huis gaan kijken.

hoop zo dat e het krijgen en kunnen kopen eindeijk een huisje van onszelf....

20. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik zal het vrijdag aan de vk vragen.
    Ik haw wer gesellich mei myn mem oan it kletsen weest. (of zoiets)

En Bri: ben benieuwd of dat zal lukken beide oma's die op dezelfde dag kunnen.

Deel Deze Pagina