Hahaha Ik snap wast bedoelst jer. Succes bij de vk freed. En al die oare froalje snapje der hielendal neat fan. Mijn spreken is ook beter dan het schrijven hoor hahaha. Ik heb beide oma's ook een keertje meegenomen, vonden ze helemaal geweldig en was nog bij één van de eerste echo's, dus geslacht kon niet gezien worden. (aangezien ik het wel graag wil weten) Alleen het voordeel in mijn geval is dat beide dames niet werken en vrijwel altijd beschikbaar zijn.
Mijn moeder werkt ook niet (ze is 75 en is bovendien gestopt met werken toen haar eerste kind kwam) maar die moet ik ophalen omdat ze in een rolstoel zit - en dan moet ze niet net fysiotherapie of zo hebben. Mijn schoonmoeder werkt alleen op woensdagen, dus dat zal wel lukken (hoewel zij een heel druk bestaan leidt en zo maar een andere afspraak kan hebben). Maar ze wil heel graag komen helpen, misschien wat schilderen of klussen of zo... ik moet maar gauw iets te doen bedenken!
Haha. Mijn spreken is ook veel beter dan mijn schrijven. Ben idd benieuwd of de andere dames er een knoop aan vast kunnen maken. Lijkt mij eigenlijk ook wel leuk om m'n moeder mee te nemen naar de echo. Mijn schoonmoeder wil denk ik niet.
Oh ja, nog ff een vraag. Ik weet niet of ik hem al eerder heb gesteld, maar goed. Hebben jullie ook last van veel afscheiding? De ene dag is het erger dan de andere natuurlijk, maar was ff benieuwd naar jullie ervaringen.
FF vraagje: Misschien heb ik zelf lekker helemaal niet opgelet, maar heeft iemand al iets gehoord van Christel en haar woning...?
jep heeeeel erg! soms word ik er echt knettergek van, de ene dag niks en de andere dag is er geen houden aan.
Spannend! En bedankt Bri, lucht weer op dat ik niet de enige ben. Onze grasparkietjes hebben alweer 3 jonkies. We hebben nu 9 parkietjes. Veel he. Ze krijgen straks een buitenvoliere, dat is toch beter.
Ook bedankt voor je reactie. Soms weet je gewoon niet meer wat er allemaal bij hoort. Super handig zo'n forum als deze.
dames ik had gister zo'n ontzettend raar gevoel in mn buik...eerst dacht ik dat het de beeb was, maar toen begon het echt heel erg zeer te doen. en heb ook een heel gevoelig plekje net naast mn navel, als je drukt voel je niks maar als je het strak trekt doet het vet zeer iemand ideeen?
Haha, m'n mannetje ziet me aankomen. Deze vogels zitten al nooit stil. Als m'n mannetje 's morgens om 6.15 het licht aan doet beneden, dan beginnen ze al. Moet je nagaan hoe vaak ze het op 1 dag doen. Cynthia: ik heb geen flauw idee. Anders vk ff bellen hoor.
ik heb het idee wel een harde buik gehad te hebben toen ik in bed lag gisteravond... maar wat het voor de rest was geen idee
nee daarom doen we ze ook weg begint inderdaad sochtends om 6 uur al, en niet lief fluiten ofzo...meer krijsen haha iemand anders interesse? of maak ik geen goede reclame zo?
Ik kan het ook allemaal nog niet zo goed duiden, wat ik voel in m'n buik. Soms lijkt het op spierpijn, soms op een verrekt spiertje, soms darm-kramp en soms zou het een harde buik kunnen zijn... Weet ook niet zo goed wat ik er allemaal van moet vinden.
sab, aan jouw enthousiasme ligt het niet (kun je maar vast wennen aan een krijser om zes uur!), maar ik ben niet zo gek op vogels... dat kun je zo hebben he. bovendien komen er veel allergieën voor bij mij in de familie: mijn zus zou niet meer langs kunnen komen als wij vogels zouden nemen (of ze moet vooraf flink medicijnen innemen) en ik wil m'n kind straks de eerste tijd zo min mogelijk blootstellen aan allergenen.
hier ook geen interresse in de vogels hahaha. heb al een hond en een konijn in huis, dat is al een drukte van jewelste hahaha