April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Om die reden hebben wij dus maar 1 gaai, geslacht onbekend?
    Maar zit niet te wachten op meer van die herrie en rommelmakertjes ;)
    Af en toe moet je gewoon oordopjes in doen!

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja , hebben we ook al aan gedacht, maar dan moet je ook een binnenhok maken lijkt mij, anders is t veelste koud...

3. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Wij hebben een deel van de schuur als binnenhok, het raam gaan we dicht maken (niet helemaal natuurlijk) en zo kunnen ze naar buiten.

Cynthia: mijn mannetje is altijd pas om 6 uur thuis. Vind er ook niks aan. Straks gaat hij waarschijnlijk een dag minder werken. :)

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    normaal is hij tussen 5 en half 6 thuis, maar hij vergeet nogal eens te bellen alsie later komt..

5. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Hallo meiden,

Tjee, wat hebben jullie een hoop afgekletst zeg, kan echt niet op iedereen reageren!
    Meiden met een mooie 20 weken echo: gefeliciteerd!
    Nee, heb geen interesse in vogeltjes......Ben er wel mee opgegroeid, naja met postduiven dan, die had/heeft mijn vader.
    Vervelend dat je dat hebt Dolphin, (gelukkig) heb ik hier (nog) geen last van.
    Voel helaas de beeb nog steeds niet :(. Maar morgen mag ik 'm weer zien, hopelijk krijg ik een fotootje mee!
    Wij gaan waarschijnlijk een Stokke kinderwagen kopen, ik weet het, hij ziet er apart/futoristisch uit, maar mijn vriend is er behoorlijk gecharmeerd van.
    Ik ga vanavond nasi eten, mijn lief kookt vanavond!
    Vanavond om 19:00 uur heb ik mijn 2e zwangerschapsgymles.
    Ben ook benieuwd of dat Cristel het heeft gekregen. Na mijn gymles kom ik weer ff kijken.

Groetjes!

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ben ik.. werd gemist zag ik :p internet doet het nog steeds niet moest dus wachten tot de buren internet aanzetten :( hoezo vervelend.. maarja. ze zitten er nu schijnbaar op.. nou gister heb ik het formulier opnieuw ingevuld deze keer wel goed heb alle gegeven maar meegenomen en gewoon over geschreven van mn papier winkel voro het geval het weer fout invulde.. nou nu is het wachten op het telefoontje maar ik denk dat het binnen nu en 2 uur is.. dus als ik iets weet laat ik het jullie weten en asl het internet het niet doet weet mn buddy het als eerste :p
    ben zoo nieuwsgieirg maarja geduld wordt goed op de proef gesteld

ik las dat alles goed was hier.. iedereen met echo gefeliciteerd met goede echo.. met een weekie erbij ook gefeliciteerd weer een weekje dichterbij...

verder ben ik alles eigenlijk best wel vergeten :oops:

ooh en budje vogeltjes kom je z ebrengen ;) grapje.. ik heb het niet zo op vogels vraag me niet waarom :p ze zien er wel altijd leuk uit mar durf ze niet aan te raken :p

nou ik ga maar even afwachten....... en elmo kijken :( pfff

7. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Hey wat stom ik kreeg helemaal geen mailtje dat er nieuwe reacties waren :S.

Spannend Talia hoop voor je dat het lukt met dat huisje!

Buddy wat raar joh! Ik zou echt weten wat dat kan zijn, maar ff de VK bellen?

Sab geen interesse in die herriemakertjes van je :D. Heb hier ook 2 katten die er waarschijnlijk voor zullen zorgen dat ze ook niet lang in leven zullen blijven.

Cristel spannend, nog ff wachten dus!

8. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ femmigje oh wij hebben vroeger ook altijd een parkietje in huis gehad, erg gezellig! Helaas heb ik een super-allergische echtgenoot anders had ik graag een tamme van je willen hebben :)

@ cristel jeempie we duimen wat af voor je ;)

@ missC gefeliciteerd met je 20 weken! Ik heb mijn banner eindelijk aangepast dus we lopen nu weer precies gelijk :)

nou ik heb vanmiddag even een paar foto's gemaakt van onze babykamer, ze staan in mijn album!

9. Hoi dames, hier ben ikd an eidenlijk weer.....na een dagje weg...en een echo achter de rug!
    Daar gingen we vanochtend om kwart voor 8,,,,8u er zijn.
    En wa denk je....ons beebje is lekker eigenwijs en ligt helemaal tussen mn bekken in elkaar gekrompen....dus....

Resultaat: Ze konden niet alle metingen doen.... :( en al helemaal t geslacht niet zien :( en we hebben maar 2 fotootjes die helemaal niet duidelijk zijn :( dus ik ben beetje teleurgesteld :(
    ,Maar.....mag volgende week dinsdag nog een keer terug op t dan te proberen!
    Dus nog ff een weekje in spanning. En als ze dan t geslacht niet kunnen zien gaan we toch bellen voor pretecho.
    Hetgeen wat ze wel gemeten heeft zag er allemaal heel goed uit.
    De beeb is zo rond t gemiddelde met alles...

Kreeg vandaag nog n sms van mn buddy...ze komt vandaag al naar huis, door omstandigheden(niet met haar) maar de rest hoorde ik wel als ze terug was!
    @Cristel: ik duim nog steeds voor goed nieuws

10. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Mielenl wat leuk met dat plakfolie! Waar heb je dat gehaald?

Simone wat vervelend dat het niet goed gelukt is met de echo! Jouw buddy was Isra toch? Vervelend voor haar zeg dat ze nu alweer terug komt!

11. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Alle 20-weken-vierders: Gefeliciteerd! Toch altijd fijn om te kunnen zeggen dat je over de helft bent ;)

Sab, als je ze echt niet kwijt kan: Ik wil ze wel hoor. Ik heb namelijk een Teck-Russell die er wel raad mee weet :confused: ;)

Cristel: Spannend!

Simone, wat jammer nou! Heb je je er zo lang op verheugd, lukt het niet :( Hopelijk kunnen ze de volgende keer wel alle metingen doen!

Ik zag dat ik mijn afspraak bij de vk er vergeten ben in te zetten, maar moet ook eerlijk bekennen dat die afspraken me gestolen kunnen worden sinds ik die kleine voel bewegen. Dat hartje geloof ik dan ook wel :oops:

Zit nog steeds te twijfelen over wel of geen zwangerschapscursus. Wat doen jullie?

12. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Mielenl: Dat ziet er echt hartstikke leuk uit, zeg! Dat is echt een heel leuk gezicht met dat folie!

Is zondag 6 januari, zo na die feestdagendrukte, een idee voor een meeting? Of zondag 13 januari? We kunnen natuurlijk ook met de hele april-clan naar de 9 maandenbeurs gaan in februari! Ik doe maar een gooi hoor, als het niks wordt is het ook geen ramp. Zullen we brainstormen over de datum, en vervolgens een lijstje toevoegen bij 'de' lijst? Waar ook steeds de agenda op staat? Dan kan iedereen die mee wil zichzelf toevoegen. Als er genoeg animo is, kunnen we het daadwerkelijk door laten gaan. Locatie maakt mij niets uit, ik kan met het openbaar vervoer overal komen, en anders kijk ik manlief lief aan...

13. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja lten we ergens in het midden een meeting doen.. new york bijvoorbeeld ;) :p

14. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Hihi ja, voor jou wordt het lastig. Misschien een meeting in Italie? ;)

15. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    new york is precies in het midden 6 uur vliegen voor jullie en 6 uurvliegen voor mij :p hahaha

16. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Mielenl, ziet er niet verkeerd uit ;) Erg leuk met dat groen! :thumup:

He balen Simone, dat je nu geen mooie kiekjes van de kleine heb. Hopelijk volgende week beter.

Haha.... das niet gek Cristel, naar New York! Dan wil ik ook wel.
    Alleen is nog al prijzig ;)

Voor mij maakt het ook niet zo uit, waar het is. In principe ben ik vrij mobiel met de auto. En kan overal naar toe.
    Alleen zondag ben ik liever thuis. Das de enigste dag dat ik m'n ventje heel de dag zie en die dag is me heilig! :D

17. Ja Isra is mn buddy....
    Ik baal er idd wel van ja van mn echo van vandaag, ben wel blij dat alles wat gemeten is goed is, maar had meer willen zien...t was zo onduidelijk....
    en wilde nu toch ook wel t geslacht weten....

Een meating lijkt me ook wel leuk...alleen de data in jan ben ik al met vakantie....

18. Niet meer actief

Hey meiden

Er is hier een wonder gebeurd.
    Onze poes was al 3 weken vermist.
    We gingen vanaaf ff langs het asiel ff binnen kijken en ja hoor.... daar was ze :D
    Ben helemaal blij!
    Alleen nadeel was dat ze d'r vanmiddag hadden geopereerd dus moet nu steeds agentje spelen.

Liefs

19. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Wat fijn dat je jullie poes weer hebt gevonden! Doet het asiel nu moeilijk om hem terug te geven? Waar is ze aan geopereerd?

20. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Andere dagen dan zondag zijn wat mij betreft wel prima, maar er zullen misschien meiden zijn die op zaterdag of doordeweekse dagen moeten werken. Misschien anders een zaterdag ergens een pizza eten met z'n allen? Ik doe maar een gooi hoor, andere ideeen zijn zeer welkom!

Deel Deze Pagina