@ foreverfriend ik heb je toegevoegd aan het overzicht. 22 april is een beetje gegokt (aan de hand van de datum van loveable). Gefeliciteerd met je zwangerschap, fijn dat het niet al te lang heeft geduurd na je MK, en ik hoop voor je dat dit beebje blijft plakken! @ adriana ik begin nu eindelijk weer een beetje in mijn ritme te komen met mijn nachtrust. Gisteravond om 22.00u naar bed en "pas" om 5:30 wakker. Ik hoop dat het bij jou ook niet al te lang duurt want het is idd erg vermoeiend!
Gefeliciteerd foreverfriend! Welkom op de roze wolk. Ik heb er alle vertrouwen in dat deze zwangerschap goed blijft gaan bij je! x @ Mielenl, ik hoop het ook! Ik werd om 01:00 uur wakker en heb wakker gelegen tot 04:15 (dat was de laatste keer dat ik op de klok keek). En dan val je eindelijk weer in slaap, gaat je wekken bijna. Schiet niet echt op zo! Hoop beter te slapen als mijn vriend terug is...
Ik breek even in! Foreverfriend gefeliciteerd met je zwangerschap wat geweldig voor je! Hopelijk mag nu alles goed gaan! xxx Roelie (nov.mama)
Goeiemorgen , Ik merk zelf dat ik de laatste dgn rond 1:00 naar bed ga en dan pas weer om 8:30 wakker wordt. Als ik voor 24 uur al ga slapen wordt ik om 5:00 weer wakker. Ally
@ Ally, ik wilde die theorie ook toepassen, maar stort gewoon letterlijk in om 23:00 uur. Word er echt knettergek van! Maar vanavond komt mijn vriendin logeren en dan zal het vast wel lukken later te gaan slapen. Heb voor morgen een vrije dag aangevraagd om een beetje uit te kunnen slapen en kan 's middags mijn vriend van schiphol halen.
@cristel,leuk om weer wat van je te horen,en dat je het hartje al he gehoord. Ik ben ook zo een malloot,zat gisteren aan te denken ,ik hoop maar niet dat ik ga huilen vrijdag,als de echo niet goed is. Ik was er gisteren ook al de hele dag mee bezig,op een moment was ik het zat ,en zei tegen mezelf,nu hou je op en positief denken Als het het goed is ,krijg je twee echo s 1 voor 12 wkn en 1 rond 20 wkn. Als er iets mis is met je kindje ,dan hoor je dat wel. Ik zelf ben ook niet voor een nekplooimeting. Ik moet wel zeggen ,de vorige keer(helaas een mk) heb ik 1 gesprek gehad met de VK ,en hoe hun het ook vertellen ,daar wordt je ook onzeker van. En je moet ze dan ook zelf betalen ,als ik het goed heb. Ally
Adriana,ben vandaag wel vroeg opgestaan,moest plassen,en hoop vandaag weer vroeg te slapen. Want vrijdag is de echo ook al vroeg in de ochtend. Wat voor werk doe je!
@Campie: Wat grappig om je schoonzus te treffen hier! Alle nieuwe zwangeren: Van harte gefeliciteerd! Dat we allemaal maar negen maanden zwanger mogen zijn....
Sinds de geboorte van mijn dochtertje ,ben ik thuis. De laatste zat het weer te kriebelen en dacht ook om een cususje te doen,toen bleek ik weer zwanger te zijn,vindt dit ook veel leuker. Dochtertje heeft nu ook vakantie. IK doe nu veel met haar ,dagtochtjes. Zijn 2 wkn geleden naar Bobbejaanland geweest. Ally
@ Ally, meis, wat heerlijk! Vroeger zat ik barstensvol met ambities. Ik wilde een hele goede baan met een dik salaris en een nog dikkere auto. Ik werkte bij de ING Bank en kon daar die droom werkelijkheid maken, maar vorig jaar veranderde ineens alles... Ik besefte dat ik helemaal niet gelukkig was met mijn baan. Ja ok, het verdiende lekker, maar ineens vond ik dat niet zo belangrijk meer! Ik heb van de ene op de andere dag mijn baan opgezegd zonder dat ik wat nieuws had. Nu werk ik hier puur om veel te leren van het vak omdat mijn vriend ook artiest is en ik zijn boekingen wil gaan doen. Zodra de kleine er is wil ik maximaal 3 dagen werken. Vind andere dingen in het leven nu veel belangrijker!
Adriana,het is ook veel leuker als je werkt op een plek waar je het naar je zin hebt,geld is ook niet alles. Ik heb niks te klagen,op dit moment. Extra luxe is ook wel leuk ,maar is niet alles. De moment dat mijn dochtertje mij zonder een reden en op elk moment van de dag omhelst en zegt,mama ik hou zoveel van je,is niet te betalen. Ally
Precies! Heerlijk lijkt me dat! Ik werk nu dus wel fulltime, maar zal absoluut nooit 5 dagen willen werken als die kleine er is. Zou echt niet zijn of haar eerste stapje en woordje e.d. willen missen.
wil iemand mij in het rood zetten? ik kan het zelf niet... ga jullie ook weer verlaten, het was kort helaas maar krachtig. Succes allemaal met jullie zwangerschappen, hoop dat alles goed verloopt en dat jullie in april een gezond kind in jullie armen mogen houden. liefs
Meis, was het toch helemaal mis? Wat vreselijk! Ik hoop dat je snel weer zwanger zult raken en dat het dan helemaal goed gaat. Dikke knuffel!
30 april 2008 mama`s cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2 april 2008 - 2e kindje corina - 25 jaar - Zeeland - 2 april 2008 1e kindje frumpje - 33 jaar - zuid holland - 2 april 2008 - 1e kindje kaley - 43 jaar -friesland - 3 april - ? - miskraam campie- 35 jaar - Wieringerwerf - 4 april 2008 - 2e kindje Miky- 35 jaar - Groningen- 4 april 2008 - 2e kindje angels - 27 jaar - zuid holland - 5 april 2008 - 1e kindje Ally-30 jaar-Zuid Holland - 8 april 2008 - 2e kindje Sab85-22 jaar-Zuid Holland - 9 april 2008 - 1e kindje nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 10 april 2008 - 1e kindje mariaatje - 26 jaar - Zuid-Holland - 12 april 2008 - 1e kindje H25 - 25 jaar - Gelderland - 12 april 2008 - 1e kindje Jes1- 27 jaar - Drenthe - 12 april 2008 - 1e kindje kellox - 24 jaar - Gelderland - 13 april 2008 - 1e kindje vicky - 26 jaar - enschede - 13 april 2008 - 2e kindje Denise85 - 22 jaar - Amersfoort- 13 april 2008 - 1e kindje - miskraam Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 14½ april 2008 - 1e kindje Gerdiendejong- 24 jaar - Overijsel - 14 april 2008 - 2e kindje Illy- 31 jaar - Noord-Brabant - 14 april 2008 - 1e kindje Esjuh- 21 jaar - delft- 15 april 2008 - 1e kindje 4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 15 april 2008 - 2e kindje sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 15 april 2008 - 3e kindje mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 16 april 2008 - 3e kindje wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 16 april 2008 - 1e kindje adriana82- 24 jaar - leiden - 17 april 2008 - 1e kindje fay26- ? jaar - ? - 17 april 2008 - 1e kindje Tatty Teddy- 26 jaar - zuid-holland - 17 april 2008 - 1e kindje rachelle6686- 21 jaar - Gemert - 18 april 2008 - 1e kindje loveable- 25 jaar - ?- 20 april 2008 - ?e kindje foreverfriend- 31 jaar - ?- 22? april 2008 - ?e kindje oOMissCOo- 20 jaar - Achterhoek - ? april 2008 - 1e kindje Eunice1976- 30 jaar - het zuiden - ? april 2008 - 2e kindje