April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Goeiemorgen allemaal,

Alle jarigen en mensen met een weekje erbij: GEFELICITEERD!

Iedereen met echo's en controles: veel succes!

Meeting lijkt me leuk, alleen zo'n 9 maanden beurs is niks voor mij :D. Kan niet zo goed tegen die drukte.

Oh buddy goed dat je het zegt, moet ook nog een paar gedichtjes schrijven!

Bri wat goed van je collega. Ik zou het ook nooit over mijn hart verkrijgen om zo'n beestje aan zijn lot over te laten. Je kunt op zijn minst de dierenambulance bellen.

Ik ga hier weer ff rustig op de bank liggen, want ben weer vreselijk misselijk.

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    buddy wat naar dat je zo misselijk bent steeds :(
    heb je echt alles al geprobeerd?

3. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Op zich vind ik het misselijk zijn niet eens zo heel erg maar, zolang ik maar niet overgeef. Het is nu sinds een weekje weer terug, snap er niks van. Ik douche 's ochtends ook niet meer, want dan moet ik sowieso overgeven door de warmte ofzo.

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    sochtends meteen douchen doe ik ook niet meer, die hitte is toch niet helemaal goed voor je geloof ik.

5. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Goedemorgen allemaal,

Niet alles bijgelezen sorry, maar dat was dit keer toch echt te veel.

Ik zal eigenlijk pas morgen terug zijn gekomen uit het zonnige Spanje 8) alleen mijn vriendin kreeg enorme darmkrampen en begon er ook nog is bij over te geven. En of dat niet genoeg was kreeg ze ook nog is een telefoontje van haar man dat hun dochter is opgenomen in het ziekenhuis wegens uitdrogingsverschijnselen omdat zij ook aan de diaree was en continu moest overgeven.
    Mijn vriendin wilde daarom het liefst direct naar huis toe, logisch want dat zal ik ook gewild hebben.
    Gisteren morgen zijn we dus vanaf 08.00 s ochtends aan het regelen gegaan en uiteindelijk stonden we om 18.30 weer in Amsterdam. Daarna direct naar het ziekenhuis doorgereden en vervolgens waren we om 21.30 thuis pfff wat een dag.

Maar verder gaat alles hier prima en ik hoop met jullie ook. Bij iedereen komt de 20 weken nu in zicht, spannend hoor.

6. Niet meer actief

Heey meiden

Beetje paniek hier
    Net was ineens me hele broek nat en heb niet hoeven plassen ofso.
    Nu ging ik kijken maar is allemaal doorzichtig iets.
    Weet iemand van jullie wat dit kan zijn?
    Lijkt mij geen vruchtwater aangezien ik bijna 21 weken ben, zou wel erg vroeg zijn dan.

Liefs

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    jeetje isra wat vervelend dat je vakantie zo heeft moeten eindigen!
    hoe gaat het met je vriendin en haar dochtertje?

8. Bri

Bri Niet meer actief

Angel, ik zou voor de zekerheid toch de VK maar even bellen!
    Soms moet je toch plassen zonder dat je het echt voelt, maar ALS het vruchtwater is, moet zij het echt weten!
    (of heb jij ook zo'n last van afscheiding...?)

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    euhm angel, ik kan niks verzinnen behalve afscheiding.
    heb het zelf ook wel eens zoveel dat alles nat is.

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik heb mn gedicht af!

geweldig, toen ik eenmaal het idee had wat erin moest, was het zo gepiept!

11. Bri

Bri Niet meer actief

MissC: gaat hartstikke goed met je gedichtje, ik vind 'm leuk!

Isra, wat balen van je vakantie, dat is ook geen leuke manier om 'm af te sluiten.

LaDi: misschien niet meer met kokend water douchen? ;)
    Toen ik nog misselijk was (bij mij is het goddank over), had ik dat ook vooral tijdens of net na het douchen. Weinig aan te doen, geloof ik. Probeer nóg meer tijd te nemen voor wakker worden, even wat eten, opstaan et cetera. En anders douche je toch gewoon 's avonds, als dat beter gaat. Ik hoop voor je dat het gauw minder wordt!

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Beste Gerrit,

Wat heeft de sint nou zien gebeuren?
    Een nieuwe dame om je leven op te fleuren.
    En jij het hare, niet te vergeten.
    Een goede keus, bleek na een paar keer daten.

Maar alleen deze dame, daar bleef het niet bij,
    De hele familie was van de partij.
    De sint hoort nu uit vele monden:
    Die Gerrit heeft zijn plekje wel gevonden.

Na velen vragen te hebben gesteld,
    Hebben sint en piet hun oordeel geveld.
    Conclusie: Je bent een slimme man,
    Het type dat echt alles kan.

Die word niet blij van frutsels en prullen,
    Die heeft behoefte aan handige spullen.
    Dus werd Piet op pad gestuurd,
    Zijn zoektocht heeft niet lang geduurd.

Een winkeltje hier en een winkeltje daar,
    En Piet had zijn taak weer voor elkaar.
    Dus voeg nu maar bij het woord, de daad…
    Gerrit, open je cadeaus en zie het resultaat!

Groeten Sint en Piet.

13. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Kan waterige afscheiding zijn, bel ff je VK dan weet je het zeker.

14. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Isra wel een beetje genoten? Hoe is het nu met de dochter van je vriendin?

Angel4life zou ook maar snel de VK bellen. Geen idee wat het kan zijn.

Ik heb net contact gehad met het CWI (ik had net een nieuwe baan toen ik 2,5 maand zwanger was maar ben toen in proeftijd ontslagen ivm financiele problemen bij dat bedrijf en loop nu dus in de WW) ivm die misselijkheid en vermoeidheid. Volgende week hoor ik wat meer, maar waarschijnlijk gaan ze me of ziek melden of krijg ik vrijstelling van mijn sollicitatieplicht. Ik zou namelijk nu ook echt niet weten wanneer ik zou moeten werken, als ik vroeg op sta lig ik na een paar uur al weer uitgeteld op de bank en als ik later op sta ben ik tot ver in de middag vreselijk misselijk. Ik hoor maandag of dinsdag wat meer. Ben benieuwd. Zou in ieder geval weer een zorg minder zijn. Ik kan nu gewoon nergens op solliciteren want dat is ook voor dat bedrijf een tijdsverspilling. Wel heel vervelend allemaal, blij als die kleine er straks is en ik weer lekker op zoek kan naar iets leuks!

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    lastig dat je dat allemaal moet gaan regelen, maar als het voor elkaar is dan is wel mooi KLAAR!

16. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Bri ik douche ook niet heel heel hoor, 35 graden meestal en dan afzuiging aan de deuren van de douche open, zelfs dan gaat het mis! Gelukkig heb ik nu dus wel alle tijd om op te staan en neem ook maar steeds meer tijd en douchen doe ik dan maar 's avonds, dan gaat het meestal wel goed.

Buddy je gedicht is echt leuk geworden! Ja precies als het geregeld is hoef ik me daar ff niet meer druk om te maken. Zie het ook voor me dat ik dan in de weken voor mijn verlof dan moet gaan solliciteren, slaat ook nergens op natuurlijk :D.

17. Niet meer actief

Ik heb me vk gebeld maar die wou niet komen omdat ik bezig ben naar een andere te gaan, en die andere kan ik niet bellen omdat ik daar binnekort eerst intake heb.
    Maar sprak net paar mensen die ook denken dat het afscheiding is, en als het weer gebeurd dan bel ik zo weer, net zolang tot er wel iemand komt.

Was denk ik meer schrik dan iets ernstigs.
    Maar toch bedankt voor de reacties

Liefs

18. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Belachelijk dat de oude VK je in de kou laat staan. De nieuwe kan je zeker wel bellen voor informatie toch? Dat is toch gewoon vrijblijvend?
    Hou het goed in de gaten meis, als het erger wordt of je krijgt pijn, dan zal ik zeker weer naar de VK bellen.

19. Niet meer actief

Ja doe ik ook, als het weer gebeurd dan bel ik gewoon naar de nieuwe.
    De oude vk is zowieso prut, heb echt spijt dat ik daar ooit naar toe ben gegaan.
    Maar tot nu toe is er niks meer... dus hoop dat het zo blijft.
    Moet er niet aan denken dat het nu al een voorteken voor de bevalling ofso is.

Liefs

20. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Jee meis, das ff schrikken zeg! En wat een :evil: :evil: TRUT :evil: :evil: zeg die oude VK. Sorry dat ik t zeg, maar in dit geval moet ze d'r trots maar ff opzij zetten zeg!
    Had laatst ook wel een keer hele nattige afscheiding. Leek net water.
    Misschien heb je er wat aan, als het vruchtwater zou zijn ruikt het as het goed is heel zoetig. (tenminste dat lees ik hier wel vaker)

Nou hoop dat er niets aan de hand is en dat het gewoon weer zo'n fijne zwangerschapskwaal is ;)
    Zou wel toch ff naar die nieuwe VK bellen denk ik meis!

Deel Deze Pagina