Dat zei de vk nog wel, dat vruchtwater zoet ruikt, en dit ruikt gewoon niet, dus denk dat ze het daarom niet belangrijk vond om te komen. Denk dat het allemaal wel mee valt, zit nu alleen in spanning te wachten tot de beeb weer keer schopt, dan weet ik dat er niks aan de hand is met de beeb. Liefs
Angel wat schrikken zeg, maar misschien idd wel veel afscheiding. Ik moet zeggen dat ik daar ook heel veel last van heb, vind het heel vervelend. Voordat ik zwanger was gebruikte ik altijd een vaginale douche en dat werkte prima, maar sinds ik zwanger ben gebruik ik dat ding niet meer, weet iemand eigenlijk of het kwaat kan als je hem toch gebruikt? Miss wat een goed gedicht zeg, ik wou dat ik zo goed kon rijmen. Idd jammer dat de vakantie zo heeft moeten eindigen, maar wel fijn dat we nu toch thuis zijn. Had net mijn vriendin aan de telefoon met haar dochter ging het iets beter geen koorts meer maar nog wel heel duizelig. En vanmiddag krijgt ze de uitslagen van alle onderzoeken, want de artsen dachten misschien toch dat er iets met haar lever of nieren was .
O ja, Isra welkom terug meis. jammer dat de vakantie zo geeindigd is. Heb je het verder wel lekker naar je zin gehad?
Leuk gedicht, heb je leuk gedaan. Vervelend Isra van je vakantie, waar ben je heen geweest? Ik duim voor goede afloop Liefs
We zijn in Andalusie (zuid Spanje) geweest. We hebben hier een (halve ) autorondreis gemaakt. Het was heel leuk. We hebben heel veel gezien, gedaan en gelache. Nu maar hopen dat d'r dochter er snel weer bovenop is. Ga nu even lekker douchen, want heb tenslotte nog 2 dagen vakantie en daarna even een bakkie doen bij mijn mamsie en de hond ophalen.
vaginale douche kan zeker wel kwaad, dus ff niet gebruiken. Gebruik anders ff een inlegkruisje. Blij dat je veilig bent thuis gekomen en dat het alweer ietsje beter gaat met de dochter van je vriendin.
Wel toevallig dat je vriendin ook beroerd werd, terwijl haar dochter (in NL, neem ik aan) ziek is. Zou dat een soort telepathie geweest zijn, Ik hoop dat het allemaal snel goed komt, 'iets met lever of nieren' klinkt niet zo best! Andalusie is echt mooi deze tijd van het jaar he, ik ben daar ook een keer geweest in het najaar, nog lekker warm.... Die rondreis moet je maar een andere keer afmaken. MissC: =D> =D> =D> =D> =D> Wat een goed gedicht!
Het vervelende van inlegkruisjes is, dat je daardoor juist nog meer last krijgt van afscheiding (sluit teveel af, waardoor het gaat broeien). Als het heel erg wordt, kun je misschien ook halverwege de dag een schone onderbroek aantrekken?
daar heb ik dus ook heel erg last van... maar soms als ik niet thuis ben dan kan ik niet zomaar ff een andere onderbroek aantrekken...toch lastig
kan je er niet eentje meenemen in je tas? Er zijn toch wel ergens toiletten waar je je kan opkleden? Plastic zakje mee en je merkt niks..
jah dat is ook waar.. maar ik kan echt heel slecht tegen dat vieze gevoel van een natte onderbroek. voel ik me heeeeeel ongemakkelijk bij
Ja indd, is geen pretje, nat ondergoed. Hier is het weer droog tot nu toe. Ben ff druk met de kat die gister thuis is gekomen, ze heeft het echt slecht gehad, heel mager en wil niet drinken dus kom ik weer om de bocht met een flesje melk... Me vriend verklaard me voor gek, maargoed...
nou meiden, ik ga jullie zo weer verlaten Ben bezig laminaat te leggen in de babykamer, en dan zo ff de schuur opruimen zodat er een hele hoop troep weg is, dan hebben we weer ruimte voor nieuwe spulletjes. Fijne dag allemaal Liefs