April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Ladi ik zit ook net in de WW en ik hoef helemaal niet te solliciteren tot na mijn zwangerschap, heb ik niet om gezeurd ofzo dat zeiden ze zelf. Ik was ook helemaal verbaasd want ik had verwacht dat ik wel tot de 7 a 8 maanden moest solliciteren. wel een opluchting, zit nu nog midden in de verhuizing en ze nemen me toch nergens aan met die buik :) .

hoop dat ze er bij jou ook zo makkelijk in zijn ;)

2. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Ow das minder. . . .sterkte in ieder geval! :(

3. Niet meer actief

oh dat is minder.
    Sterkte daar

Liefs

4. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    sterkte meis..

5. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Wat een heerlijk gepraat weer over natte onderbroeken :), zelf nog geen last van gehad.

Buddy sterkte op de begrafenis. Iemand die je goed kende?

Oh Sab wat lekker joh! Ja ik kwam met 3 maanden zwangerschap bij het CWI, misschien dat het daardoor komt. Ze zei wel dat ze niet moeilijk ging doen en me de minimum sollicitatieplicht gaf (4x per 4 weken). Zeker in het begin ben ik er echt druk mee geweest. Maar ja, als je toch steeds raar aangekeken word en niet eens ergens voorgesteld verdwijnt je enthousiasme ook aardig. En nu word het ook echt zinloos. Denk dat ze mij ook wel vrij gaan stellen of ziekmelden.

6. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    allereerst :

:whistle: :whistle: :whistle: joepie 21 weken!!!! :whistle: :whistle: :whistle:

isra fijn dat je weer terug bent, alleen jammer dat het om die reden is :(

missc geweldig gedichtje ;) en sterkte zometeen...

angel4life fijn dat je kat weer thuis is!

iedereen met een weekje erbij gefeliciteerd!

alle jarigen gefeliciteerd!

iedereen met een echo of controle vandaag succes ;) !

en hier ook last van veel afscheiding bah bah bah :confused:

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    de vader van een vriend van mij en mn partner.
    heeft al een poos in een verzorgingstehuis gelegen...

8. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ isra welkom thuis....jammer dat je je vakantie eerder moest afbreken maar 't is wel begrijpelijk. Ik hoop dat het beter gaat met je vriendin en haar dochter.

@ missC sterkte zometeen!

@ angel4life ik heb af en toe ook veel last van afscheiding...een paar weken geleden liep ik in de supermarkt en moest ik niesen.....pffff ik dacht dat ik mijn hele broek had volgepiest :oops:

@ ladi ik kan me voorstellen dat je op deze manier liever even niet solliciteert.....ik hoop dat ze dat bij het CWI ook inzien!

ik weet niet meer wie het vroeg maar de folie heb ik bij de praxis gekocht, daar hebben ze heel veel soorten!

was er trouwens nog nieuws van Cristel?

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hey dat is toevallig ik heb ook dat folie gekocht maar dan bij de karwei ;) in roze oranje :D ze hadden ook heel veel verschillende, zie er leuk uit jou kamertje!

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nou ik ben er al weer.
    het was toch te confronterend voor mn vriend.
    hij is 10 jaar terug zn vader verloren(hij was toen 11) en is dit nog steeds aan het verwerken.
    het condoleren ging nog maar meer kon hij nog niet aan

11. Bri

Bri Niet meer actief

Ach, dat is ook zwaar! Begrafenissen zijn nooit leuk, maar met zo'n ervaring blijf je altijd een soort echo houden.... Het belangrijkste is dat jullie wel je medeleven hebt betoond door te condoleren. Sterkte hoor, je vriend zal nog wel verdrietig zijn.

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    die is ff helemaal van slag, dus we gaan zodalijk ff lekker sinterklaasinkopen doen.
    ff afleiding.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    en het is natuuurlijk al een zware periode nu, kindje op komst en zn vader die daar niet bij kan zijn.
    kan me goed voorstellen dat het teveel werd.

14. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Zo meiden heb zojuist zo'n 1,5 a 2 uur op de bank geslapen, was een filmpje aan het kijken en me ogen vielen zo dicht. Dat heb ik dus elke keer als ik op tijd op ben gestaan. Ik werd wakker van 1 van mijn katten die het wel genoeg vond en dus mijn gezicht maar ff begon af te likken :D. Ook gewoon vlakbij mijn oog, gek beest!

@Mielenl ik had dat gevraagd van de folie, thanks! Zal ik eens gaan kijken! Wij hadden trouwens dezelfde kledingkast in gedachten :D.

@Buddy wat naar voor je vriend! Kan me voorstellen dat dit dan heel confronterend is. Ja nu besef je natuurlijk weer wat je vader allemaal moet missen en waar jezelf je vader bij moet missen, helemaal als je zelf vader wordt. Sterkte!

15. Bri

Bri Niet meer actief

Dat kan ik me ook goed voorstellen! Ik heb er zelf 12 jaar over gedaan om de dood van m'n vader een plek te kunnen geven. Daarvoor moest ik echt eerst door een heel diep dal heen. En ik was nog wel een paar jaartjes ouder dan jouw vriend: hij was echt nog kind toen het gebeurde en ik toch 'al' 17. Af en toe doet het nog wel zeer, om te weten dat hij mij nooit als volwassene heeft meegemaakt, mijn vriend niet kent, niet weet wat er van me geworden is. Maar gelukkig heb ik m'n mama nog!

Knuffel voor jullie tweetjes, ga maar even wat leuks doen samen! (cadeautjes kopen = altijd goed idee)

16. BoGi

BoGi Actief lid

2 sep 2007
    148
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Friesland
    Hey dames,

Zo zeg, zo rustig als het hier vanmorgen was... wat hebben jullie veel geschreven zeg. Heb niet alles bijgelezen hoor. Had het lekker druk op het werk.

Wat een zware materie zijn jullie aan het bespreken..
    Is nooit leuk om erover te praten/ heen te gaan. En al helemaal niet om er zo op deze manier mee geconfronteerd te worden.
    Sterkte ermee!

P.s. verder nog geen nieuws van Christel...?
    Buurtjes zijn zeker niet online (geweest)...

17. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Aah meis, kan t me goed voorstellen. Laat t allemaal maar ff lekker bezinken, en het helpt vaak ook als je samen ff goed de hartjes bij elkaar lucht.
    Ben zelf helaas ook mijn vader verloren (was 16), (7 jaar geleden, 8 alweer bijna) en bij elke begrafenis/crematie komt dat weer heel sterk naar boven.
    En idd kindje op komst en een vader die er (niet in den lijve) bij kan zijn.

pfff als ik daar teveel aan denk krijg ik t ook moeilijk.

Ff wat anders dan maar :): idd ff lekker dat jullie lekker sinterklaasinkopen doen. Dat doet een mens goed!
    Shoppen is wat mij betreft sowieso een GEWELDIG medicijn! :)
    (kon t maar gratis haha)

18. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoi hoi

Net terug van het werk. De school gaat morgen verhuizen naar een super mooi en ieuw gebouw. :D Betekent dus dat wij de hele middag konden inpakken en schoonmaken. Denk je ook dat je een halve dag hebt. :(
    Was wel even zwaar trouwens, dus heb het rustig aan gedaan.

Angel: ik vind ook hoor dat de vk er gewoon altijd voor je moet zijn. Maar gelukkig viel het allemaal mee.

Isra: welcome back at Holland. Zeker jammer dat je om deze reden naar huis moest, maar dat is logisch. Gaat alles alweer beter met haar? En haar dochter?

Andere meiden met een week erbij: GEFELICITEERD.
    Vandaag voor mij 19 WEKEN! Jippie!

Missc: Leuk gedicht, ik zal ook weer eens beginnen.
    En een begrafenis is idd nooit leuk. Idd een goed idee om eens lekker wat met z'n tweetjes te doen.

Ladi: heerlijk ff op de bank liggen. Ga ik zo ook ff doen denk ik. :)

Ook voor de jarigen: HIEP HIEP HOERA :whistle:

En ook ik ben benieuwd of Cristel al nieuws heeft.

Goede dag verder.

19. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey sorry dames heb nog niks gelezen.. nu kan ik even snel op internet want de buren zitten er weer op..

nou WE HEBBEN HET APARTEMENT

en raad eens... we gaan zaterdag al verhuizen.. dus ik ga nu pakken :) ik ben zooooooo blij.. heb nog wel veel te pakken maar gooi ook gewoon dingen weg hoor die we niet nodig hebben.. ooh ben echt blij..

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    cynthia: gecondoleerd.. hopelijk gaat het snel wat beter met je vriend.. kan me vorostellen dat het even moeilijk voor hem is..

isra fijn dat je weer terug bent

jarige gefelixiteerd

buddy gefeli met je 21 weken en de andere natuurlijk ook..

de rest sorry ik heb er maar even snel over heen gelezen

Deel Deze Pagina