Hallo dames, Vanmorgen naar de VK geweest en weer een mooi hartje gehoord! 27/12 weer heen... Moest bijna een traantje wegpinken. Ook zei ze dat ze het al voelde bewegen, dus wat ik de laatste tijd voel, zal wel degelijk ons ukje zijn! Ik had wel een bloeddruk aan de lage kant (wat heel positief is), maar daar merk ik verder niets van, maar moet rekening houden met bijv flauwtes... Volg week 20wk echo, zin in! Hopelijk gaat hier ook alles goed met jullie... Groetjes Tessa
Heej hallo allemaal! Allereerst hier ook 21 WEKEN! @Cristel: Van harte met jullie apartement! @Cynthia gecondoleerd @Buddy, leuk dat je er weer bent, jammer dat t om die reden is... Jarigen van harte gefeliciteerd! Dames met een weekje erbij ook van harte. Ga nu ff Esmee naar bed brengen en ben er strax weer!
Cristel wat heerlijk voor jullie! Dat zullen een paar drukke dagen voor je gaan worden! Was het dat appartement met zwembad?
Had ik net n heel stuk getypt gaf hij foutmelding aan... Maar goed....meisie ligt op bed... ben alleen nu. Mn mannetje is weer spullen aan t wegbrengen naar zn ouders, weet wat leger hier boven! Vandaag was ineens ons konijn dood....mn schoonpa zag hem liggen, heeft Esmee maar binnen gehouden vandaag. Moet t dus morgen gaan vertellen, ga t kooitje maar open zetten, net of hij is weggelopen..zal wel verdrietig zijn morgen
Cristel, van harte! Tessa, leuk om weer wat van je te horen! Blij dat alles zo lekker gaat met jou en de kleine. En ook wel leuk dat je vk die kleine voelde bewegen!
Simone, balen van je konijn, nooit leuk een dier verliezen. Nikita, bedankt! Hoe gaat het met jullie? Cristel, een nieuw huis? Van harte hoor! Zal proberen weer wat vaker mee te kletsen hier...
hoiii, ik ben er ook weer even. Cristel: GEFELICITEERD! Wat geweldig voor jullie. Miss: sterkte met je vriend, kan me voorstellen dat het zwaar was. Simone: wat sneu dat het konijn dood is, hoop dat jullie kindje er niet al te veel moeite mee heeft. Als ik aan mezelf terugdenk vroeger heb ik 3 weken gejankt toen mijn gouedvis dood was dus ja... hoop dat het goed komt. Verder heb ik net een nieuw vest gekregen... hij is supermooi, en ik krijg binnenkort eindelijk een nieuwe comp zodat ik ook de echo's en alles in mijn album kan zetten. Sorry, maar ben er heel blij om aangezien mijn eigen comp 6 maand geleden gejat is en er eigenlijk geen geld was voor een andere. Liefs
Goedenavond dames! @Tessa1981: welkom terug, da's alweer een tijdje geleden, leuk he dat hartje horen! @angel4life: fijn dat je een nieuwe computer krijgt! En wat een vervelende ervaring had je vanochtend zeg! Maar even goed in de gaten komen en als je het niet vertrouwt, meteen bellen, ze moeten je serieus nemen hoor! @cristel1986: gefeliciteerd met jullie nieuwe appartement, succes met verhuizen (doet internet het daar wel goed ) @Simone79: sterkte met het verlies van jullie konijn! @Isra: jammer dat je eerder terug moest komen van vakantie, maar tot die tijd hebben jullie volgens mij een mooie vakantie gehad! Hoop dat het niet al te ernstig is met de dochter van je vriendin. @jorntenfemmigje: rustig aan doen met sjouwen, goed door je knieen zakken met tillen! @oOMissCOo: sterkt met het opbeuren van je vriend, logisch dat hij het er moeilijk mee heeft. Nou, heb vandaag het restant van mijn 20 weken echo gehad, helaas, lag de kleine weer goed verdekt opgesteld, nog 1 voetje kon ze niet traceren, maar we gaan er maar vanuit dat die er aan zit.... Het lag ook weer heel rustig, we hebben dus niet zo'n actief kindje, kan misschien ook aan het tijdstip liggen, vorige week gingen we ook rond hetzelfde tijdstip. En vanavond nog de controle bij de VK, was ook allemaal goed, over 3 weken weer mijn volgende afspraak (ivm kerst wat eerder). Nou, wilde eigenlijk vanavond nog studeren, maar nu geen fut meer voor, ga nu lekker tv kijken, naar 'Bone's. Fijne avond nog allemaal en weltrusten alvast (behalve voor jou dan Cristel1986). Groetjes!
hey dames ja het is dat app met zwembad helemaal leuk.... en zal er wel een paar dagen niet zijn vanaf zaterdag... want we hebben de eerste dagen geen internet.. maar mn buddy houd jullie wel op de hoogte... angellife nou dat je dan maar snel een nieuwe computer mag krijgen ben wel benieuwd naar j vest ook
Vest is helemaal wit (bjorn borg) en bjorn is in oranje letters en borg in die glitter dingen... wel heel mooi. Hoop echt dat die komt voor april komt anders heb ik er nog niks aan
Hey lieve meiden, dit is echt VEEL te lang geleden voor mij. Sorry hoor.. Ik kan helaas door nieuwe werkzaamheden en mijn verhuizing zo weinig meekletsen! Maar, straks als de verhuizing voorbij is, hoop ik dat daar weer wat verandering in komt. Met mij gaat alles echt super. Op een beetje maagzuur na, voel ik me prima. Die kleine trappelt lekker (nu letterlijk op dit moment danst hij denk ik de samba... Hij gaat van links naar rechts en boven naar beneden ) Ongelooflijk, maar waar.. Ik heb nog niets gekocht voor hem! Zelfs geen sokjes! Heb wel veel gekregen, maar met zelf kopen wacht ik echt tot die hele verhuizing voorbij is. Normaal kan ik mezelf niet zo inhouden hoor Ik lees dat het over het algemeen wel goed gaat hier. Christel, wat heerlijk dat je een nieuw huis hebt! Gefeliciteerd! Cynthia, sterkte samen met je vriend.. Heb verder echt de tijd niet om alles bij te lezen.. Sorry meiden! Echt, heb echt het gevoel dat ik jullie een beetje in de steek laat. Maar ik beloof de schade in te gaan halen.. Dikke knuffel voor iedereen, ik ga nu slapen.. Tis al half 4! Brrr.. Morgen mijn 20 weken echo!
Meiden, buikfoto van een paar dagen geleden staat in mijn album! Ga ook even kijken en vergelijken naar jullie buikfoto's (als die er zijn)... Vandaag om 12.30 naar mijn werk en 21.30 weer thuis dan... Vanochtend weinig plannen, wat in het huishouden doen en relaxen. Adriana, succes met je 20wk echo! Angel, dat klinkt als een mooi vest! Ik heb ook een mooi truitje gekocht laatst, staat zo leuk. Cristel, wat gaaf een zwembad bij je huis, foto's? Groentje, bedankt voor je hartelijke welkom terug! Met de 12wk echo lag die van ons alleen maar te slapen, moest ze echt letterlijk wakker schudden! Hopelijk is dat volg week anders! Fijn dat verder alles goed was! Fijne dag iedereen alvast!
Even in jullie albumpjes gekeken... Kellox wat heb jij nog weinig buik zeg! Ruilen? Verder heeft iedereen wel een mooie grote zwangerbuik zo te zien. Nikita, wat een mooie 3d echo zeg, leuk om te zien hoever de kleine dan is. \/ =D> O ja voor ik het vergeet, ben nu 19 weken! \/ =D>
Hoi Meiden Hier weer even een berichtje van mij. Iedereen met een nieuwe woning gefeliciteerd ik wil graag foto's zien van de inrichting want wij verhuizen volgend jaar ik heb vanavond de 20 weken echo en ik ben best wel zenuwachtig, ik voel het ook nog niet echt af en toe een kriebel maar meer niet. groei wel heel hard en heb veel bandenpijn. Het gaat nu wel heel hard kwa tijd zeg bijna iedereen over de helft over 4 weken is het ook al weer kerst 8) en dan nog 10 weekjes werken.
Whaha! Wil best ruilen. . .krijg namelijk continu commentaar overal of er wel echt een kindje in zit en of t niet te klein is! Werd er in de 1e instantie wel onzeker van. Terwijl het kindje met de 20wk echo zelfs 5 dagen verder was qua groei als uitgerekend! hihi Maar buikie lijkt nu toch wel echt te gaan groeien, met de dag! Dus komt goed! gefeli met je 19 weken meis! En leuk dat je de kleine ook al voelt! @Adriana: wijffie leuk dat je je weer ff meld buddy! Succes morgen met de 20wk echo! Leuk he die kleine druktemaker in je buik. Bij mij is het ook echt een beweeglijk ding, alleen sinds ik griep heb ff wat minder maar zal vast wel goedkomen! Fijne dag allemaal! En o ja Christel! SUPER dat jullie t appartement hebben! MAg ik niet een xtje lekker komen zwemmen? I love it
Goedemorgen allemaal Mensen met echo: Veel succes en plezier vandaag. Mensen met weekje erbij: Gefeliciteerd! Kellox: je bent niet de enige met zo'n klein buikje hoor, die van mij groeit ook niet hard. Kan het nogsteeds verbergen als ik wil, maar volgens de echo's groeit de beeb goed, dus maak me er weinig zorgen over. Was in het begin ook wel beetje onzeker maargoed... Komt vast wel goed. Ohja voor ik het vergeet: 21 WEKEN!!! Zijn jullie ook zo moe laatste dagen? Of ligt dat weer aan mij. Heb trouwens wel last van bandenpijn, was gister de schuur aan het opruimen en moest tussendoor steeds gaan zitten alleen door de kramp. Erg vervelend. Liefs
@ cristel, gefeliciteerd meis met je nieuwe woning ! @ Tessa, mooi buikje meis, groeit al lekker hard, en leuk he dat je de kleine ook al voelt. Ik heb ook elke week wel het idee dat het sterker met zijn/haar voetjes trapt..
Kellox, kan me voorstellen dat jij juist wat meer buik zou willen hebben en daar onzeker van bent, zelf ben ik alleen zo bang om HUGE te worden. Maar het kan ook zijn dat jij me straks inhaalt met je buik natuurlijk, kan je nu nog helemaal niets over zeggen. Dolphin, leuk he, je ukje voelen dan voelt het echt...
Tessa (buddy): super dat je je weer ff komt melden en mooi om te horen dat alles goed gaat. Mooi buikie hoor. Gefeliciteerd met je 19 weken! Simone: Sneu van jullie konijn. Dikke knuffel voor Esmee. (ook voor jou hoor ) Cristel: super zeg. Yessssssssssssssss. Veel verhuizingen hier bij de aprilmama's. Adriana: leuk dat je je weer ff komt melden. Snap wel dat het druk is met alles. Ben blij om te horen dat he goed gaat. Veel plezier bij je echo. Angel: leuk weer iets nieuws kopen. Ik heb laatst ook weer ff een lekkere warme trui gekocht. Heerlijk. Kelly: die kleine gaat vast nog wel een inhaalrace maken. Wuppie: ook veel plezier vanavond. Gisteravond na een drukke dag gehad te hebben zat ik eindelijk op de bank. Lekker niksen. Krijg ik in eens een trap van de kleine. Deed gewoon ff zeer, maar vind ik juist wel leuk. Hij/zij is duidelijk aanwezig. Vandaag lekker vrij
Goedemorgen allemaal! Jeetje wat staat die lijst een eind weg he. Ik zag (op pagina 7) dat er vandaag 6 20 weken echo's zijn?!?! Succes allemaal. Femmigje, lekker zeg die vrij dag lijkt mij ook wel wat..... Simone, is het slechte nieuws over het konijntje al aan dochterlief medegedeeld? Christel van harte gefeliciteerd met je woning!