April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    he bri vervelend dat je je zo slecht voelt!
    idd lekker op de bank ploffen met een disney filmpje is altijd leuk.
    als ik ziek ben ga ik altijd mary poppins kijken (met julie andrews) ben ik helemaal weg van!

2. Bri

Bri Niet meer actief

Mary Poppins heb ik ook, dus dat kan ik ook doen. Het voordeel is dat het niet erg is als je even in slaap valt en een heel stuk mist: je kent de film toch al!

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    precies!

4. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ohh Mary Poppins, heb ik helaas niet, maar als hij op tv komt kijk ik altijd.. 8)

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    leuke film he :D :)

6. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ja en ook lekker vrolijk, ideaal voor een regenachtige dag zoals vandaag.. :D

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    precies...vooral erg leuke liedjes en die stem van julie andrews is een genot om naar te luisteren vind ik

8. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

corina gefeliciteerd met je 23 weken schiet al op he

wuppie 01 wat leuk weer een meisje inderdaad het begint nu eindelijk een beetje eerlijk te lopen

adriana82 gefeliciteerd met je neefje wel leuk alvast even kunnen wennen aan een kleintje

bri hoop niet dat je ziek gaat worden lekker rustig aan doen het is zowiezo al rotweer dus lekker op de bank kruipen

hier gaat eigenlijk alles wel van een leien dakje heb niet zoveel klachten behalve zuur hebben vooral savonds en nog steeds pijn in mijn borsten en vooral me tepels au

voor de meiden die een echo hebben vandaag wens ik jullie heel veel plezier toe

vanavond gaan we naar mijn schoonzusje sinterklaas vieren dus ben benieuwd de kinderen zijn helemaaal hyper :) :) :)

groetjes nathalie ;)

9. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Hallo allemaal,

Adriane ,leuk van je te horen,en veel succes met verhuizen.

Bri,beterschap ,ik hoop dat je morgen beter bent ,de QUINNY wacht op je.

Astrid,leuk een meisje.van harte.

Over die epi -no,dat lijkt me ook wel wat ,want mijn eerste bevalling ben ik flink uitgescheurd.
    Er is ook een topic over ,en daar hebben ze het over Weleda olie .
    Ga aanstaande dinsdag bij de controle vragen waar de Vk voorstander van is.

Ally

10. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    net de Woezel en Pip cd + boekje besteld op marktplaats... helemaal leuk ! :whistle:
    Nu wachten op de postbode.. :D

11. Niet meer actief

Hey meiden

Ja lekker he met regenachtig weer op de bank ploffen en filmpje kijken.

Wil jullie allemaal een fijn weekend wensen want ik weet niet of ik dit weekend nog online kom.
    Heb het weer erg druk.

Liefs

12. Niet meer actief

Hey meiden

Ja lekker he met regenachtig weer op de bank ploffen en filmpje kijken.

Wil jullie allemaal een fijn weekend wensen want ik weet niet of ik dit weekend nog online kom.
    Heb het weer erg druk.

Liefs

13. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Ik denk dat ik in de 1e instantie voor die Weleda olie wil gaan. Dat epi-no vind ik nét iets te ver gaan. Plus behoorlijk prijzig.
    Over die olie (perineum massage) hoor ik ook positieve verhalen.

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik ga denk ik ook voor die olie..
    ik vind dat andere gelijk zo extreem haha..

15. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Wuppie gefeliciteerd met je meisje!

Adriana blij dat je 20 weken echo ook goed was. Wat vervelend van je nichtje, gelukkig is alles goed met ze, maar lijkt me echt heel erg als je zelf je bevalling niet bewust kan meemaken.

Kili hier geen kuitkramp.

Bri vervelend dat je zo'n nare nacht achter de rug hebt. Ik hoop voor je dat het overgeven eenmalig was, want ik weet hoe het is om dat de hele tijd te hebben.

Ik kijk als ik ziek ben altijd Bridget Jones Diary :).

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!
    Ik heb niet alles terug gelezen, maar ik begreep dat cristel haar appartement heeft gekregen! gefeliciteerd meis!
    En Adriana gefeliciteerd met je neefje, lekker oefenen tussen het klussen door. Vordert het een beetje met jullie huis? Wonen jullie er eigenlijk al?
    Wuppie gefeliciteerd met jullie meisje!

Vanmorgen mijn echo gehad, en weer een hele rits foto's meegekregen (het merendeel heb ik geen idee welk lichaamsdeel erop staat :D ) Maar vooral weer erg genoten van ons kindje, hij lag lekker te spartelen (de dokter had soms moeite met bekijken want dan draaide hij weer weg, hahaha)
    Op het laatst moest ik nog wel een inwendige echo omdat mijn placenta de uitgang leek te blokkeren. Op de inwendige echo was wel te zien dat de placenta er inderdaad een klein beetje voor lag. Over 10 weken moet hij het nog een keer bekijken. Als het zo blijft dan moet ik via een keizersnee bevallen. Ach, als dat de enige "afwijking" is, dan teken ik daarvoor hoor! :)

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    mielenl fijn dat je echo goed was,
    wel minder dat je placenta voor de uitgang ligt maar idd, als dat et enige is :)

18. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Goed nieuws, de dochter van mijn vriendin is weer uit het ziekenhuis. Het was een blaasontsteking waar ze zelf niks van gemerkt heeft en daar uiteindelijk heel ziek van is geworden.

Buddy wat zielig voor het konijn, heeft Esmee inmiddels al door dat het konijn is weggelopen ;)

Christel wat fijn voor je huisje en ook al zo lekker snel, succes met verhuizen.

Voor alle meiden met een goede 20 weken echo gefeliciteerd.

Een vraagje over die weleeda (ofzoiets) olie. Is er een site van waar ik er extra info over kan vinden. Of kan iemand mij hier meer over vertellen. Is het de bedoeling dat ik het insmeer (masseer) of moet ik in een bad gaan liggen met dat spul erin? Ik wil namelijk ook bevallen zonder scheuren en knipsels.

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    volgens mij moet je dat inmasseren

20. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533