Hoi mag ik hier ook meeschrijven?! Ben zwanger van de tweede! Ben ook in april uitgerekend, moet van de huisarts aanhouden morgen 7 weken zwanger maar ik denk zelf dat het bij de echo iets teruggezet wordt... Ben meteen de 1e keer na stoppen met de pil zwanger geraakt... Voorlopig is de datum dus gezet op 04-04-08.
@ Miky van harte gefeliciteerd, leuk dat je je hier ook komt melden! En de datum kan altijd weer worden aangepast hoor... JIPPIEEEEEEE we hebben de 30 gehaald! (hahaha alweer te langzaam)
goeiemorgen(nog net) alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd! denise85 nog maals heel veel sterkte! ik denk ook niet dat ik de nekplooimeting ga doen, ik ben al zo onzeker en dat zou het voor mij alleen maar erger maken. wel denk ik dat ik zelf een extra echo laat doen, want ik heb mijn eerste echo bij 9 weken en je 2e is dan pas bij 20 weken. dat vind ik echt te lang duren...
Miky, gefeliciteerd! En welkom... je staat erbij.. Heb alleen je leeftijd per ongeluk op 35 staan, laat even weten hoe oud je bent dan pas ik dat aan.. @ Mielenl, hoe toevallig? hahahaa @ Sab, ik ga sowieso ook voor een extra echo in die tussentijd hoor! Wil denk ook het geslacht weten en hoor vaak dat dat al goed te bepalen is rond de 16de week.
Bedankt voor de felicitaties. En jullie ook gefeliciteerd natuurlijk! @Denise; wat erg voor je. Hoop dat je gauw weer zwanger mag worden! Adriane: ik ben 24 jaar.
30 april 2008 mama`s cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2 april 2008 - 2e kindje corina - 25 jaar - Zeeland - 2 april 2008 1e kindje frumpje - 33 jaar - zuid holland - 2 april 2008 - 1e kindje kaley - 43 jaar -friesland - 3 april - ? - miskraam campie- 35 jaar - Wieringerwerf - 4 april 2008 - 2e kindje Miky- 24 jaar - Groningen- 4 april 2008 - 2e kindje angels - 27 jaar - zuid holland - 5 april 2008 - 1e kindje Ally-30 jaar-Zuid Holland - 8 april 2008 - 2e kindje Sab85-22 jaar-Zuid Holland - 9 april 2008 - 1e kindje nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 10 april 2008 - 1e kindje mariaatje - 26 jaar - Zuid-Holland - 12 april 2008 - 1e kindje H25 - 25 jaar - Gelderland - 12 april 2008 - 1e kindje Jes1- 27 jaar - Drenthe - 12 april 2008 - 1e kindje kellox - 24 jaar - Gelderland - 13 april 2008 - 1e kindje vicky - 26 jaar - enschede - 13 april 2008 - 2e kindje Denise85 - 22 jaar - Amersfoort- 13 april 2008 - 1e kindje - miskraam Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 14½ april 2008 - 1e kindje Gerdiendejong- 24 jaar - Overijsel - 14 april 2008 - 2e kindje Illy- 31 jaar - Noord-Brabant - 14 april 2008 - 1e kindje Esjuh- 21 jaar - delft- 15 april 2008 - 1e kindje 4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 15 april 2008 - 2e kindje sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 15 april 2008 - 3e kindje mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 16 april 2008 - 3e kindje wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 16 april 2008 - 1e kindje adriana82- 24 jaar - leiden - 17 april 2008 - 1e kindje fay26- ? jaar - ? - 17 april 2008 - 1e kindje Tatty Teddy- 26 jaar - zuid-holland - 17 april 2008 - 1e kindje rachelle6686- 21 jaar - Gemert - 18 april 2008 - 1e kindje loveable- 25 jaar - ?- 20 april 2008 - ?e kindje foreverfriend- 31 jaar - ?- 22? april 2008 - ?e kindje oOMissCOo- 20 jaar - Achterhoek - ? april 2008 - 1e kindje Eunice1976- 30 jaar - het zuiden - ? april 2008 - 2e kindje Kon het niet meer aanpassen in het schema van de vorige pagina, de tijd was inmiddels verstreken, dus even opnieuw... En inderdaad! Joepie! 30!
Bedankt! En als de exacte datum bekend is dan laat ik het weten. Ik krijg deze of volgende week een brief van de gyn thuis met een datum voor een afspraak en daarna wordt pas bekend wanneer er een echo gemaakt kan worden. Ik moet naar de gyn toe wegens medische indicatie ziekenhuisbevalling. Heb van mn eerste een spoedkeizersnee gehad namelijk.
Per dag verschillend. Ben vooral heel moe, maar slaap ook slecht dus dat is ook een reden. Verder met vlagen misselijk, emotioneel en doen mijn borsten (met name mijn tepels) erg pijn. En jij? Ik denk dat heel veel data nog aangepast gaan worden. Pas bij de eerste echo kunnen we meer vertellen he!? Hoezo heb je een spoedkeizersnee gehad?
@ Miky ik heb niet zoveel last van kwaaltjes, ik voel me vandaag (voor het eerst eigenlijk) niet zo lekker; moe, futloos (terwijl ik wel goed geslapen heb). Werken lukt vandaag helemaal niet. Ben met een rotklusje bezig, maar kan me er niet toe zetten....
Ik hetzelfde behalve de tepels/borsten. Kan slecht slapen, wel moe. Emotioneel. Eetlust is veranderd... Vanmorgen voor t eerst een beetje misselijk... Ik heb een spoedkeizersnee gehad omdat mijn zoontje na een uur persen nog niet verder zakte en de vk hoorde dat hij het moeilijk had dus met ambulance gauw naar ziekenhuis en daar werd besloten dat hij nog te ver weg lag voor een tang of vacuum dus werd het een keizersnee.
@ Miky, Pfff! Heftig meis! @ Mielenl, ik kan me ook niet tot werken aanzetten. Ben gewoon kapot. Kan alleen maar aan slapen denken.
Mielenl: vervelend dat je je vandaag niet lekker voelt. En dan ook nog met een rotklusje bezig, dat helpt ook niet natuurlijk! Hoop morgen een betere dag! Ik heb trouwens tijdens de vorige zwangerschap ook niet veel kwaaltjes gehad hoor... Hoop dat t nu ook zo blijft.
T is hier op werk rustig dus ik hoef even niet zo hard te werken vandaag haha. Maar aan de andere kant: dan verveel ik me wel snel hoor. Ja was best heftig maar het was nodig. Moet zeggen dat het me allemaal heel erg is meegevallen hoor, de hele bevalling en de keizersnee en het herstel er na ook... Ik kwam op maandagavond in t ziekenhuis te liggen en vrijdagmorgen mocht ik alweer naar huis. Een tip voor de meiden die hun eerste kindje krijgen: de cursus Samen Bevallen. Alle avonden zijn samen met je partner en er wordt echt heeeeel veel goede info gegeven, goede oefeningen gedaan. Echt leuk. Wij hebben die gedaan en zijn goed voorbereid de bevalling in gegaan en mijn man heeft me supergoed bij kunnen staan...
Bedankt voor de tip! Leuk ook want mijn vriend wil overal bij betrokken zijn (wil nog net niet zijn urine inzamelen voor mvm )
Ow dan is die cursus voor jullie echt geschikt dus! Ja wij vonden ook dat op die manier mijn man er ook echt bij betrokken kon zijn. Even 1 avond in de week echt met de baby/bevalling bezig zijn samen. En t is leuk omdat je in een klein groepje zit met stellen die rond dezelfde datum zijn uitgerekend.
@Miky lijkt me heel leuk maar mijn man heeft niet echt een 9-5 baan dus ik weet niet of hij dat kan plannen! @ adriana die van mij wilde ook een zwangerschapstest doen
Ja echt leuk! Maar wanneer begin je aan zo'n cursus eigenlijk? Sowieso ben ik wel benieuwd wanneer je met dat soort dingen begint. Wil denk ik ook yoga gaan doen...