Bedankt voor de site. Die olie ga ik sowieso gebruiken over die epi no twijfel ik nog. Het klinkt allemaal wel heel goed en heb ook het topic er over gelezen en een vrouw die het heeft gebruikt vertelde dat ze binnen 3 dagen weer op de fiets zat (dat wil ik ook). Me eigen masseren wordt denk ik lastig met 34 weken, het lijkt mij dat die buik giga in de weg zit. Vragen of mijn mannetje het dan maar doen wil.
Ik heb nooit gemasserd of wat dan ook en ben bij Esmee ook niet uitgescheurd of ingeknipt. Dus ook zonder middeltjes kan t gewoon goed gaan. Toen Esmee geboren is(19u) zat ik savonds om half 12 al haar site bij te werken en 2 dagen daarna liep ik ook al vrolijk rond...
Hoi meiden, Iedereen met een weekje erbij van harte! En gefeliciteerd allemaal met de mooie echo's. Nog 1,5 week dan mogen wij ook weer . Vandaag alweer 20 weken !! {|= Ik heb geprobeerd de lijst over te nemen alleen moet ik nu nog even leren het helemaal goed te doen in kleur . Ik heb m'n afspraak voor de 20 weken echo op 10 december om 15.00 uur erbij gezet. Fijn weekend allemaal! Liefs...
Hier ook nog even een berichtje van mij. Weet niet precies meer wie het vroeg (hoezo... zwanger? ) maar ik heb ook regelmatig kramp in mn kuiten. Vooral als ik overdag veel gestaan heb, en ik heb er dan 's nachts last van. Is niet echt prettig Mielenl, fijn dat alles weer goed was. Wel balen dat de placenta voor de uitgang ligt, maar kan nog veranderen. Idd als dat de enigste afwijking is Volgens mij had Cristel dat ook. Isra, fijn dat het weer goed gaat met de dochter van je vriendin. O jee, das ook niet echt lekker geweest een blaasontsteking. Dat ze daar dan niets van gemerkt heeft?
heb even snel de laatste pagina's doorgelezen. Veel goede 20weken echo's, fijn voor allemaal! cristel, nieuwe woning, gefeliciteerd! leuk he al; die kwaaltjes? wat dachten jullie van bloedend tandvlees. Als ik er met m,ijn tandenborstel naar wijs bloed het al. Gisteren voor controle bij de tandfarts. Je kan er gewoon niets aan doen! Iemand anders tips?
In principe geloof ik geen echo's meer na 20 weken. Wel evt. een groeiecho, om te kijken of de baby goed groeit. Maar voor de rest niet. Gelukkig hebben wij met 27 weken nog wel een pretecho
Goedeavond meiden Er is hier weer een ramp gebeurd. Was zo blij dinsdag dat ik me poes terug had, nu heb ik d'r vanaaf weer met spoed naar de dierenarts moeten brengen. Was gelukkig net op tijd, 15 min later had ze niet overleefd. Bleek dat ze de operatie (die het asiel gedaan heeft) verprutst hebben dus nu moet ze weer opnieuw geopereerd. Ben toch aan het janken geweest net, niet normaal. Het is maar te hopen dat alles goed komt. Ik ga zo maar ff douchen en dan slapen want om tot morgenavond wakker te blijven is ook niks. Fijn weekend allemaal Liefs
hey meiden heb geen tijd gehad om bij te lezen daarom een kort berichtje van mij. hier nog steeds alles ok we voelen de baby volop bewegen is echt zo super leuk. we hebben al gezocht naar namen we zijn al uit de jongsnaam maar de meisjesnaam is zo moeilijk heb een pol geplaatst bij babynamen als jullie zouden willen kijken. hopelijk gaat alles nog goed met iedereen?
Heej angel, Jeetje zeg wat een drama! Verschrikkelijk heb je d'r net weer terug krijg je dit.... Onze kat is een paar weken terug plotseling overleden bij de dierenarts, we waren/zijn er helemaal kapot van. Ik hoop dit verhaal een goed einde krijgt. Ik duim voor jullie! Sterkte... Liefs
He bah Angel, dat klinkt allemaal niet zo positief nee! Heel veel sterkte vandaag met de kat! Ik zal voor jullie duimen! Let je ook een beetje op jezelf? Liefs, Kelly
Idd zoals Corina al zei, na de 20 wk echo zijn er in principe geen 'standaard' echo's meer. De 1e termijnecho en de 20wk echo zijn de enige 2 die standaard gedaan worden (wanneer je wil natuurlijk) en alles daarna is evt op medische indicatie (groeiecho bijv) of pretecho's. Denk trouwens dat wij ook nog wel een 3D/4D willen laten maken. weet iemand wat daarvoor de beste termijn is?
Hihi wij gaan dadelijk trouwens lekker een eindje weg, uit babyshoppen in Tilburg! hihi Heel groot park. Heb er al helemaal zin in, hoop dat vriendlief zo es uit 't bedje komt strompelen!
goedemorgen, veel plezier in Tilburg Kellox, dat is wel een eindje rijden ja ! Niet teveel kopen he Liefs, Kili
Volgens de echoscopist is 26 weken de beste termijn omdat er dan nog een paar weken speling is wanneer de kleine zichzelf niet wil laten zien. Veel plezier met shoppen. (hihi dat gaat je geld kosten )
Kellox veel plezier met babyshoppen. Ik ga maandag ook babyshoppen bij kidsfactory in Breda samen met een zwangere vriendin. Talia wij hadden onze meiden naam heel snel maar de jongens naam wilde bij ons niet echt lukken, maar daar zijn we sinds donderdag ook uit. Angel wat kl*te zeg voor de poes, echt zielig zijn klein beestje er zo verloren bij te zien liggen. Ik hoop voor je dat de poes er weer snel boven op krabbelt. Frumpje bloedend tandvlees heb ik ook last van, heel vervelend. Ik begin trouwens steeds meer kwaaltjes te krijgen. Heb nu al ongeveer 2 weken steken bij overgang van het borstbeen naar de ribben. Vanmorgen in de auto kreeg ik steken die echt zo zeer deden dat ik gelijk de VK had gebeld. Zij vertelde mij dat er hier ook spieren en pezen lopen die allemaal opgerekt worden dus dat die gaan steken en als je dan ook nog is (te) strakke bh aan hebt (wat bij mij dus achteraf het geval is) gaat het alleen nog maar pijnlijker doen. Meiden die lijst updaten is echt niks voor mij heb het wel is geprobeerd maar zie zoveel rare tekens staan dat ik denk, ach laat maar. Maar zou iemand 10-12 om 14.00 mijn controle bij VK op de lijst willen toevoegen en dat ons kindje een verrassing is, Thanks
bleh er heerst een forum griepje denk ik... ook ik ben zwaar verkouden en voel me duf.. Morgen verjaardag van mijn zusje, dus ik hoop echt dat ik dan iets beter ben als vandaag.. :x
Hallo, Bri,ben je nog wezen shoppen. Zoals ik lees is morgen babyshoppen voor velen. Ik ga morgen ook. Samen met man en dochtertje. Ally
42 april 2008 mama`s < 1 april 2008 corina - 25 jaar - Zeeland - 1e kindje - 28 maart cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2e kindje - 28 maart - JONGEN!!! Bri - 35 jaar - Amsterdam - 1e kindje - 29 maart - V - ?m? 2 april 2008 frumpje - 33 jaar - zuid holland - 1e kindje MEISJE!!!! Isra - 25 jaar - Utrecht- 1e kindje 4 april 2008 campie- 35 jaar - Wieringerwerf - 2e kindje Tiener- 18 jaar - Gouda - 1e kindje - MEISJE!!! 5 april 2008 angels - 27 jaar - zuid holland - 1e kindje LaDi - 26 jaar - Noord holland - 1e kindje - G 6 april 2008 mamaatjevan4 - 27 jaar - ? - 5e kindje - JONGEN!!! 8 april 2008 Ally-30 jaar-Zuid Holland - 2e kindje MEISJE!!!! 9 april 2008 Sab85-22 jaar- Zuid Holland - 1e kindje - MEISJE!!! nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 1e kindje - G Simone79 - 28 jaar - Brabant - 2e kindje 10 april 2008 Angel4Life - 20 jaar - Enschede - 1e kindje - G (alleen pb'tjes) 12 april 2008 kellox - 24 jaar - Gelderland - 1e kindje - JOCHIE!!! adriana82- 24 jaar - leiden - 1e kindje - JONGEN!!! 13 april 2008 Esther72- 35 jaar - Berkel-Enschot - 3e kindje Pukkie- 24 jaar - Brabant - 2e kindje - JOCHIE!!! Groentje- 30 jaar - Utrecht - 1e kindje 14 april 2008 4catsandagirl- 32 jaar - Zuid Holland - 2e kindje 15 april 2008 sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 3e kindje Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje - V oOMissCOo- 20 jaar - Aalten - 1e kindje- JONGEN!!! wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 1e kindje-MEISJE!!! valhalla- 25 jaar - Zeeland - 1e kindje 16 april 2008 Marleen1979- 28 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje - JONGEN!!! vicky - 26 jaar - enschede - 2e kindje - JONGEN!!! fantasy - 30 jaar - Veluwe - 1e kindje 17 april 2008 H25 - 25 jaar - Gelderland - 1e kindje - V 18 april 2008 booky - 23 jaar - Gelderland - 1e kindje 19 april 2008 emmetje- 29 jaar - Utrecht - 1e kindje 20 april 2008 AstridvD- 36 jaar -Leusden - 2e kindje-MEISJE!!! 21 april 2008 Kwebbeltje - 33 jaar - Duitsland - 3e kindje 23 april 2008 Jorntenfemmigje-25 jaar - Harlingen - 1e kindje - V - ?m? 24 april 2008 Tessa1981- 26 jaar - Noord-Holland - 1e kindje - Surprise!!! 28 april 2008 aprilmama- 26 jaar - Overijssel - 1e kindje kili- 25 jaar - Gelderland - 1e kindje 30 april 2008 8samantha8- 18 jaar - Stein - 1e kindje BoGi- 24 jaar - Friesland - 1e kindje > 30 april 2008 Talia- 22 jaar - Dilsen, Belgie - 2e kindje - 5 mei Dolphin- 22 jaar - Gelderland - 1e kindje - 7 mei 8 Jongens 6 Meisjes 25 Verrassingen 3 Geheim Agenda November 30 - mielenl uitgebreide echo (2) 8:30u 30 - Femmigje controle vk 10.00 uur December 04 - Simone vervolg 20 wkn echo 11.40uur 04 - H25 controle vk 19.10 uur 05 - Bri jarig! 05 - BoGi controle VK 06 - Tessa1981 20 weken echo 10:00 uur 06 - mamaatje van 4 Controle VK 07 - Kto75 20 weken echo 8.30uur 10 - Femmigje 20 weken echo 9.45 uur 10 - Isra controle vk 14.00 uur 10 - Kwebbeltje 20 weken echo 13.30 10 - LaDi controle VK 9.20 uur 10 - Kili 20 weken echo 11 - Nikita23 jarig! 25 jaartjes jong! 11 - cristel1986 controle gyn 9.00(18 u nltijd) 11 - Kellox controle VK 19:45 11 - BoGi GUO (uitgebreide 20wk echo) 12 - Kili controle VK 13 - Dolphin controle vk 18.40 uur 13 - Simone controle vk 9.20 uur 13 - Angel4Life 1e controle bij nieuwe vk 10:30 14 - Talia 20 weken echo 15.20 uur 17 - BoGi Pretecho 17 - sab85 controle vk 15:45 uur 18 - Corina controle vk 13.00 uur 18 - oOMissCOo controle VK 11:40 uur 19 - Dolphin 20 weken echo 15.30 uur 19 - Corina pretecho 19 - Angel4Life Jarig 20 - Booky controle VK 24 - Frumpje vk 9.20u 27 - Nikita vk 13:20 27 - Tessa1981 vk 10:15 28 - Bri vk 9.30u Januari 01 - Nieuwjaarsdag, Esmee dv Simone 3 jaar 07 - sab85 pretecho 20:40 uur 10 - Femmigje jarig 20 - Tessa1981 jarig (27) Ik heb je afspraak toegevoegd hoor buddy!