April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    kili gefeli met je 19 weken!
    ja soort van plopjes ja...
    binnenkort zullen ze veel duidelijker voelen ;)

2. Kili, van harte met je 19 weken!
    Leuk he je kindje voelen?

Miscc: vinyl is toch handig!
    Vooral als je de kleine in bad doet op de slaapkamer ivm waterspetters...kan t beter tegen als laminaat....

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    in bad doen zullen wij gewoon op de badkamer doen denk ik.
    maar mijn (jawel daar is ze weer) schoonmoeder zei dat vinyl snel kapot gaat(slijten door lopen) en als je wat scherps laat vallen...nou weet ik niet met wat voor scherps zij in de babykamer moet zijn maargoed

4. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Buddy vinyl lijkt me prima! Maar volgens mij heb je er wel sneller putjes enzo in. Ja het gaat echt snel!

Kili gefeliciteerd met je 19 weken!

5. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    voelen jullie de kleine ook steeds beter en vaker?

vorige week waren het nog plopjes, maar nu voel ik echt duidelijke schoppen, zo'n leuk gevoel :D

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Leuke foto Simone van de sint. Ze is idd niet erg bang.
    Komt straks wel in je nieuwe huisje, kan je extra veel doen ;)
    Is ook leuk straks shoppen voor 't nieuwe huis.

Balen Cynthia, dat je je nog steeds zo beroerd voelt. Hopelijk krijg je iets wat goed helpt en dat je snel weer beter bent.
    Hier sinds zaterdag ook behoorlijk snotterig :( Maar ja, is niet gek ook met dit weer.
    Is wel makkleijk om schoon te maken vinyl. Geloof ook dat je wat sneller putjes hebt. Maar ja, alles slijt op den duur toch he?

Kili, voelt geweldig he, als je de kleien voelt.
    Zaterdag kon mijn man de kleine ook voor het eerst voelen. Was echt geweldig :D

7. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ja Sab, ik ga hem ook steeds beter voelen en vaker! :D
    Alles goed in je nieuwe huisje in Vogelwaarde Sab?
    Is het nog gelukt met verloskundigen bij jou in de buurt?

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0

ja ik heb een verloskundige en een huisarts gevonden :D

in het huisje gaat het ook goed, alleen zitten we nog volop in de troep het andere huis is nu opgeleverd , maar omdat dat snel leeg moest staan de meeste van onze spullen nu in dozen in de garage. Ben dus doosje voor doosje aan het uitpakken pfff ben blij als het allemaal klaar is.
    Vorige week zijn ze de nieuwe cv wezen plaatsen hier, helemaal blij want de oude stond in de babykamer :confused: en die was uit 1979, niet echt veilig dus. de nieuwe is nu in de bijkeuken geplaatst dus weer een zorg minder ;)

wat gaaf dat jou man de kleine al kan voelen :D

ik probeer het hem steeds te laten voelen maar zodra hij zijn hand erop legt schopt ze niet meer haha :) dus wij moeten nog even geduld hebben ;)

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    junior hier houdt ook op met schoppen als mn vriend zn hand op mn buik legt... gemenerd :p

oooh ik heb vanmiddag zoooo hard mn hoofd gestoten dat ik een bult midden op mn voorhoofs heb, precies waar ik al last van had door de verstoppingen enzo..
    nu is het helemaal *****

10. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Fijn dat je een verloskundige en ha gevonden heb! Zit je bij de gemeente Hulst of Terneuzen?

Wel vervelend dat je nog in de troep zit. Maar ja, je woont er in elk geval wel al ;)
    Nee, cv in de babykamer is niet zo handig, zeker niet als het zo'n oud ding is.

Ja voelde de laatste week echt mn buik een beetje bewegen. Dus zaterdag m'n man eens laten testen. dus helemaal in spanning afwachten.... hij z'n hand erop. Ik zou ja zeggen als ik de kleine voelde. Zodat hij het eventueel zou voelen. Maar hij riep al eerder ja als ik!
    Dus was echt geweldig, hij was apetrots!

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    echt super! mijn vriend kan ook niet wachten hij wil het zo graag voelen :) maar helaas werkt zijn dochter nog niet echt mee....

jij bent ook al wat verder natuurlijk :D

ik kon bij de verloskundige kiezen of ik naar hulst of terneuzen wilde, is voor mij even ver maar heb voor hulst gekozen omdat ik daar ook mijn huisarts heb ;) en vogelwaarde hoort ook bij gemeente hulst dus was wel logisch zo.

ga jij ook in het ziekenhuis bevallen? want ik heb begrepen dat ze hier geen thuisbevallingen doen? (niet dat ik dat wou, maar vond het wel vreemd)

12. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Oeh buddy gaat lekker met je nog zo ziek en dan ook nog je hoofd stoten! Het is dus niet juist open geschoten door de klap :D?

Sab vervelend nog al die dozen! Maar ja, hoort er ook een beetje bij he.

Mijn vriend voelde 2 weken geleden de kleine al toen hij zijn handen op mijn buik legde :D, zoooo leuk!

13. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Cynthia das niet lekker, je hoofd stoten. Is niet echt bevorderlijk nee!

Sab, ja ik ben wel wat verder. Maar voel hem ook nog maar een paar weekjes hoor. Omdat ik een voorliggende placenta heb.
    Daarom vond ik het zo leuk, dat m'n man het ook al zo snel kon voelen.
    Ach wie weet.... komt het bij jullie ook snel ;)
    Ja Hulst is idd wat dichterbij ja voor jou.
    Ik wil in het ziekenhuis bevallen. Lijkt me prettiger, alles bij de hand enzo.
    Wel vreemd dat die verloskundige geen thuisbevallingen doen.
    Is dat niet omdat het ziekenhuis in Terneuzen best een eindje weg is? (heb anders ook geen idee)
    Ben pas nog dichtbij je geweest, in Terneuzen bij mijn ouders!

14. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ben niet erg actief geweest de laatste tijd hier.... Ben vorige week lekker een weekje naar Boston geweest, naar een vriendin die daar vorig jaar naartoe is verhuisd. Was erg leuk en gezellig, maar helaas niet zo'n goede vlucht achter de rug... Op de heenweg zat ik met enorme hoofdpijn (lees: zwangerschapsmigraine, weet niet of het (woord) echt bestaat, maar omschrijft wel goed wat ik in de afgelopen maanden al een paar keer heb gehad) in het vliegtuig. Heb daardoor geen film gezien, geen muziek geluisterd, heb alleen maar naar 1 punt zitten staren en wat geslapen en gehoopt dat de tijd snel voorbij zouden gaan. Zat ook nog eens naast zo’n dikke Amerikaanse “rap” neger van 2x2 meter... :-/ Was zo misselijk van de hoofdpijn dat ik ook nog 3x moest overgegeven. Leuk begin dus... NOT.

Ik dacht nog... erger kan het niet worden. Helaas... want op de terugvlucht had mijn binnenlandse vlucht van Boston naar Philadelphia zo veel vertraging dat ik daardoor mijn vlucht naar Nederland heb gemist en dus doodleuk 24 uur in Philadelphia kon blijven... Ik was echt goed over de zeik! De reden die ze aangaven voor de vertraging was het slechte weer in Philadelphia (bij vertraging door slechte weersomstandigheden, zo heeft US Airways bepaald, krijg je namelijk geen compensatie --> dus het weer krijgt vaak de schuld…). Het weer was ook niet best hoor (regen en veel wind), want heel veel mensen waren gestrand. Maar de vlucht die een uur na mij zou vertrekken (en die uiteindelijk eerder mocht vertokken dan de vlucht die ik had), was bijna 1.5 uur eerder geland dan ik. Met die vlucht had ik het dus wel gehaald! Afijn, uiteindelijk een plek op de vlucht van de volgende dag kunnen bemachtigen, ze hebben mijn hotel volledig betaald, het vervoer ernaar toe en terug, een opfrisset met tandenborstel, deo etc. (ik kreeg mijn koffer niet...) en een maaltijd voucher. Het is me wel duidelijk geworden dat hoe meer je op je strepen gaat staan daar, hoe meer je voor elkaar krijgt (sommigen moesten namelijk gewoon 88 dollar neertellen voor dat hotel en kregen verder niets). Zal ze ook mijn telefoonrekening nog wel nasturen hehehehe (m'n arme mannetje heeft de hele nacht niet geslapen, want die hield thuis alles via internet en telefoon bij).

Terug naar de zwangerschap: vandaag hadden we de 20 weken echo. Alles was goed gelukkig! Toch wel fijn, maakte me gisteren toch wel beetje druk... De baby lag helaas wel verkeerd om het geslacht goed te kunnen bepalen en was niet van plan zich om te draaien (lag met de rug naar ons toe, met benen gesloten en de navelstreng er voor). Waarschijnlijk is het een meisje, maar ze durfde het niet goed te zeggen. Dus nog 20 weken wachten... :) Ach, als het maar gezond is!

Ben zelf nu ruim 3 kilo aangekomen en de baby weegt 340 gram. Hoeveel zijn jullie al aangekomen?!

Fijne avond nog (wat een lang verhaal is het geworden hahaha)!

15. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

sab fijn dat je je verloskundige heb gevonden hoop dat het leuke dames blijken te zijn

mijn man voelde de baby ongeveer gelijk met mij ik voelde eerst wel die plopjes en mijn man niet maar die plopjes bleven niet lang deze kerel laat wel weten dat hij er is ook aan papa altijd weer geweldig om te voelen

o en ik wil zoooooo graag thuisbevallen dus [-o< bidden jullie allemaal met me mee dat de vlos het daar donderdag ook mee eens is

eigenlijk wel raar een aantal weken geleden had de gyn in het ziekenhuis het nog over vroeggeboorte en keizersnede omdat ik toen bloedverlies had en volgens hem een stukje van mijn placenta miste en bij de 20 weken echo zei die vrouw dat alles goed was maar nu weet ik dus niet of mijn placenta ook omhoog is gegaan en of ze dat heeft kunnen zien krijg ik dan nog een echo om zeker te weten of kan ik ervanuit gaan dat alles goed zit

:rolleyes: je zou denken nathalie je bent zwanger van je 5e weet je nou nog niet alles :) :) nou nee dus integendeel krijg nu alle kwaaltjes die ik bij alle andere niet had leuk he

groetjes nathalie ;)

16. Niet meer actief

Hoi meiden,

Heb zoveel gelezen net, weet ff niet meer wat nou van wie was dus sorry daarvoor.

Vinyl kan prima hoor op de babykamer, is iets dikker dan zeil zover ik weet en met preuts worden valt het ook wel mee.
    We hebben dat eerder thuis ook gehad en nooit geen problemen mee.

Vervelend van de echo dat je het geslacht niet kon zien. Inderdaad nog 20 weken afwachten dan.
    Ik had ook liever gehad dat me vriend het niet had gevraagd, want nu weet dus bijna iedereen het al en vind ik beetje zonde... maargoed...

Sorry meiden, ik ben zo duf als een konijn, weet alles ff niet meer, dus kom er misschien later wel weer even op terug.
    Kan alleen zeggen dat een vriendin van me vandaag een herhaal echo had omdat ze vorige week alleen vrachtzakje zagen, en dat nu gelukkig alles goed is.

Liefs

17. Zwemmertje

3 mei 2007
    39
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik mis mijzelf bij de lijst van aprilmama's. Had ik mijn uitgerekende datum nog niet doorgegeven?

Mijn uitgerekende datum is 24 april 2008, 1e kindje, geslacht is geheim.

11 december 2007 heb ik de 20 weken echo.

Groetjes van Zwemmertje

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Vanavond naar de Vk geweest. Ze adviseerde om veel rustiger aan te doen qua werk.. Ik werk in de gehandicaptenzorg op een vrij heftige groep. Regelmatig agressie. Ik heb erg last van buikpijn en bandenpijn en zei zegt dat dat komt door stress op mijn werk en door de zwaarte van mijn werk. Ze adviseerde me eigenlijk om op een andere groep te gaan werken of tijdelijk heel ander werk te gaan doen. Nou, dat zal mijn werkgever morgen niet leuk gaan vinden en ik weet zelf ook niet zo goed wat ik ermee aan moet.. :s

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahaha :)
    nee helaas niet.
    heb nu een megabult midden op mn voorhoofd.
    dus als de doc morgen gaat voelen of alles verstopt zit schreeuw ik het bij voorbaat al uit :rolleyes:

pfff kheb vanavond pirates 3 gekeken, erg leuke film maar ben nu echt moe...
    junior heeft me al een paar fikse trappen verkocht vanavond hahaha

20. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    42 april 2008 mama`s

< 1 april 2008
    corina - 25 jaar - Zeeland - 1e kindje - 28 maart
    cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2e kindje - 28 maart - JONGEN!!!
    Bri - 35 jaar - Amsterdam - 1e kindje - 29 maart - V - ?m?

2 april 2008
    frumpje - 33 jaar - zuid holland - 1e kindje MEISJE!!!!
    Isra - 25 jaar - Utrecht- 1e kindje - V

4 april 2008
    campie- 35 jaar - Wieringerwerf - 2e kindje
    Tiener- 18 jaar - Gouda - 1e kindje - MEISJE!!!

5 april 2008
    angels - 27 jaar - zuid holland - 1e kindje
    LaDi - 26 jaar - Noord holland - 1e kindje - G

6 april 2008
    mamaatjevan4 - 27 jaar - ? - 5e kindje - JONGEN!!!

8 april 2008
    Ally-30 jaar-Zuid Holland - 2e kindje MEISJE!!!!

9 april 2008
    Sab85-22 jaar- Zuid Holland - 1e kindje - MEISJE!!!
    nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 1e kindje - G
    Simone79 - 28 jaar - Brabant - 2e kindje

10 april 2008
    Angel4Life - 20 jaar - Enschede - 1e kindje - MEISJE!!!!

12 april 2008
    kellox - 24 jaar - Gelderland - 1e kindje - JOCHIE!!!
    adriana82- 24 jaar - leiden - 1e kindje - JONGEN!!!

13 april 2008
    Esther72- 35 jaar - Berkel-Enschot - 3e kindje
    Pukkie- 24 jaar - Brabant - 2e kindje - JOCHIE!!!
    Groentje- 30 jaar - Utrecht - 1e kindje

14 april 2008
    4catsandagirl- 32 jaar - Zuid Holland - 2e kindje

15 april 2008
    sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 3e kindje
    Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje - V
    oOMissCOo- 20 jaar - Aalten - 1e kindje- JONGEN!!!
    wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 1e kindje-MEISJE!!!
    valhalla- 25 jaar - Zeeland - 1e kindje

16 april 2008
    Marleen1979- 28 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje - JONGEN!!!
    vicky - 26 jaar - enschede - 2e kindje - JONGEN!!!
    fantasy - 30 jaar - Veluwe - 1e kindje

17 april 2008
    H25 - 25 jaar - Gelderland - 1e kindje - V

18 april 2008
    booky - 23 jaar - Gelderland - 1e kindje

19 april 2008
    emmetje- 29 jaar - Utrecht - 1e kindje

20 april 2008
    AstridvD- 36 jaar -Leusden - 2e kindje-MEISJE!!!

21 april 2008
    Kwebbeltje - 33 jaar - Duitsland - 3e kindje

23 april 2008
    Jorntenfemmigje-25 jaar - Harlingen - 1e kindje - V - ?m?

24 april 2008
    Tessa1981- 26 jaar - Noord-Holland - 1e kindje - Surprise!!!

28 april 2008
    aprilmama- 26 jaar - Overijssel - 1e kindje - V
    kili- 25 jaar - Gelderland - 1e kindje

30 april 2008
    8samantha8- 18 jaar - Stein - 1e kindje
    BoGi- 24 jaar - Friesland - 1e kindje

> 30 april 2008
    Talia- 22 jaar - Dilsen, Belgie - 2e kindje - 5 mei
    Dolphin- 22 jaar - Gelderland - 1e kindje - 7 mei

8 Jongens
    7 Meisjes
    24 Verrassingen
    3 Geheim

Agenda

December

04 - Simone vervolg 20 wkn echo 11.40uur
    04 - H25 controle vk 19.10 uur
    04 - Talia 20 weken echo 16.20
    05 - Bri jarig!
    05 - BoGi controle VK
    06 - Tessa1981 20 weken echo 10:00 uur
    06 - mamaatje van 4 Controle VK
    07 - Kto75 20 weken echo 8.30uur
    10 - Femmigje 20 weken echo 9.45 uur
    10 - Isra controle vk 14.00 uur
    10 - Kwebbeltje 20 weken echo 13.30
    10 - LaDi controle VK 9.20 uur
    10 - Kili 20 weken echo
    11 - Nikita23 jarig! 25 jaartjes jong!
    11 - cristel1986 controle gyn 9.00(18 u nltijd)
    11 - Kellox controle VK 19:45
    11 - BoGi GUO (uitgebreide 20wk echo)
    12 - Kili controle VK
    13 - Dolphin controle vk 18.40 uur
    13 - Simone controle vk 9.20 uur
    13 - Angel4Life 1e controle bij nieuwe vk 10:30
    17 - BoGi Pretecho :)
    17 - sab85 controle vk 15:45 uur
    18 - Corina controle vk 13.00 uur
    18 - oOMissCOo controle VK 11:40 uur
    19 - Dolphin 20 weken echo 15.30 uur
    19 - Corina pretecho
    19 - Angel4Life Jarig
    20 - Booky controle VK
    24 - Frumpje vk 9.20u
    27 - Nikita vk 13:20
    27 - Tessa1981 vk 10:15
    28 - Bri vk 9.30u

Januari

01 - Nieuwjaarsdag, Esmee dv Simone 3 jaar
    07 - sab85 pretecho 20:40 uur
    10 - Femmigje jarig
    20 - Tessa1981 jarig (27)

hey meiden even mijn afspraak van 14 december naar morgen gezet mijn schoonmoeder loopt bij dezelfde gyn en kon niet morgen dus hebben we van afspraak geruild super voor mij dus want nu weten we morgen al het gesclacht wiiiiii.

Deel Deze Pagina