@mielenl, bedankt, ga er zeker van genieten! Het wordt een 2D echo. Een 3D echo lijkt me ook heel erg mooi en dat ga ik ook zeker doen maar dan het liefst zo rond de 28 of 30 weken, volgens mij heb je dan een veel mooiere beeld dan wanneer ik het nu zou laten doen.. Liefs Jessy
@Simone79, bedankt! En geniet jij maar lekker van je dag! @dolphin, gefeliciteerd met je 18 weken! 2kg is heeeel erg netjes idd, goed gedaan! Liefs Jessy
Ik kreeg er gratis 3D foto's bij, zowel met de geslachtsbepaling op 18 weken als met de 20 weken echo. Ik vroeg er niet eens om! Wij hebben wel het gevoel dat het goed zo is. De enige reden dat ik nog twijfel is dat ik misschien als ik niet nog een pretecho laat maken in de 28e week, ik er misschien wel spijt van zou kunnen krijgen. Maar eigenlijk hebben we de kleine nu wel gezien, en vertrouwen we erop dat we het over 18 weken gemiddeld in onze armen mogen sluiten. Wij hebben ook nagedacht over de cursus 'samen bevallen' maar dat is bij de vestiging waar het hier gegeven wordt op Dinsdag. Dat is mijn man's vaste wedstrijddag met darten, en hoewel hij die er best voor op wil geven wil ik gewoon dat hij dat lekker blijft doen. Is ook gewoon zijn ontspanning na een week hard werken in z'n eigen bedrijf (waarbij je als zelfstandige natuurlijk al zo weinig tijd voor jezelf hebt....) Wij hebben dus gekozen, mede ivm mijn heup en voorgeschiedenis, voor haptonomie. Dit doen we zes keer voor de bevalling, en één of meerdere keren na de bevalling. Dit is prive, dus alleen mijn partner en ik. Op maandag doe ik mee met zwangerschapszwemmen, en dat vind ik meer dan genoeg om in groepsverband te doen. Ik ben niet zo'n held wat samen met 10 andere zwangeren puffen betreft. Jessy: heel erg veel plezier vandaag! Geniet ervan! Talia: Van harte gefeliciteerd met je mooie tweede zoon! Heel erg gaaf! Simone: Tja, gefeliciteerd met je geheimpje! Ik zal het niet verklappen Dolphin: Whiha, 18 weken! Ik was met 17 weken nog niets aangekomen, en nu met 22 weken 4,5 kilo Tes, veel plezier met je buitenritje! Ik mis het wel hoor, dat paardrijden.... MissC, wat gaaf dat ie het gevoeld heeft! Adriana: Tot volgende week, en jij ook een fijne sinterklaas!
Goedemorgen allemaal Ik heb gisteravond zooo gelachen joh. Me vriend was van die pistache nootjes aan het eten, en ik zat er steeds een paar te jatten, dat liep uit op een kussengevecht. Maargoed... toen ik het zat was en op wou staan greep hij me beet, en net op dat moment gaf onze kleine meid een trap. Hij schrok zich dood en wist niet hoe snel hij los moest laten. Heb er echt enorm om kunnen lachen, en hij zat daar maar verbaasd van, normaal voel ik dat nooit zo hard. Vavavond gaan we sinterklaas bij mijn vader vieren, voor mijn zusje van 3. Hij belde gister op dat hij pieten had gehuurd. Zal vast wel gezellig worden met de hele familie, al is mijn neefje van 3 een beetje bang voor zwarte piet. Nou meiden, fijne dag allemaal als ik jullie niet meer zie. Ik ga even in huis verder, hond heeft er een zooitje van gemaakt. Was gisteravond vergeten de wc papier hoog te zetten dus nu hebben we sneeuw in de woonkamer liggen Liefs
jij ook van harte Sab! Heb de boodschappen in h.is voor vanavond... N vriendin van me zet vanaaf de kado's voor de de.r en klopt dan op t raam... Ben benie.wd naar Esmee dr reactie. Ze verwacht dat vast niet meer na alle wat ze al gehad heeft!
haha leuk he. Kan me nog herinneren dat mijn vader dat eerder altijd deed. Ging hij zogenaamd naar de wc, en werd er op de deur gebonkt en hij dan maar hijgend in de kamer zitten, en ik had weer eens niks in de gaten
nog geen pakjes gekocht hier.... wel een appartement vandaag gaan we de verkoopsovereenkomst tekenen en dan kunnen we er hopelijk in maart in gaat wel zwaar worden dan loop ik op men laatste loodjes. maar mijn ventje heeft me al een hele stress bespaard door mij de inrichting te laten doen wiiii. hahah angel je meisje zal gedacht hebben afblijven jij.
Ooh wat leuk, dat is natuurlijk een nog beter cadeau dan he Ik heb gister ook op een huis gereageerd, zou in januari vrij komen. Nu is het afwachten hier.
Lang niet geweest hier maar zo te lezen gaat het goed met iedereen gelukkig! Afgelopen vrijdag zijn we voor de 20 weken echo geweest, en we krijgen een meisje! Had het echt totaal niet verwacht maar hartstikke leuk natuurlijk! Ze is superdruk aan het doen, op de echo wilde ze al niet stil liggen en met hartje luisteren konden ze ongeveer drie seconden luisteren voor ze weer een grote trap gaf en de andere kant op draaide Belooft nog wat! Vandaag ben ik vrij, ga beginnen met opruimen van wat de babykamer moet worden. Er moeten bureaus uit elkaar gesloopt, dingen uitgezocht... zucht.. @ Angelforlife, lief dat ze het zo opneemt voor d'r moeder @ Sab, gefeliciteerd met weer een weekje erbij! @ oOMissCOo, succes met de informatiemiddag, jullie hebben eindelijk een mooi huisje gevonden? En leuk dat je vriend de kleine heeft gevoeld! @ Nikita, (& Dolphin) fijn he die extra kilootjes... Ben in krap 2 weken 3.5 kilo aangekomen, daarvoor eigenlijk niets! @ Tess, veel plezier met paardrijden... Heerlijk ff een frisse neus...
meiden, maak me weer een beetje zorgen. Nouja, echt zorgen niet maar me buik wil maar niet groeien. hebben jullie ook zo'n klein buikje als ik? Hoop dat het allemaal nog komt... Hoeft voor mij niet gigantisch te worden, maar vind het wel leuk dat iedereen het zou kunnen zien.