April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nou de boom staat...nu de rest nog weer opruimen...
    wat een bende krijg je daarvan zeg hahaha

2. das al snel miscc! goed bezig!

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    iemand al iets van tessa gehoord? die had toch om 10 uur de 20 weken echo?

4. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Hey girls,

Ben weer terug van babyshoppen met schoonmama. Ik mocht voor 200 euro los gaan, dat is aardig gelukt :). Heb een badje gekocht, wat kleding, flessenverwarmer, hydrofielluiers, hydrofielwashandjes, boxspiraal, dromenvanger, voedingskussen met hoes, hoes voor aankleedkussen, slaapzak, pyama, ledikant hoesjes en nog wat van dat soort dingen. Heel veel nuttige dingen dus :D! Ben er zooooo blij mee!

Ben hier ook begonnen met de eerste kerstversieringen. Heerlijk! Ben er zoooo gek op! Van mij mag het het hele jaar wel hangen :D. Ik zet binnenkort wel eens wat foto's in mijn album :D.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nee nog niks van tessa gehoord...
    ik heb de boom staan, en een paar deco dingetjes gedaan, een gouden slinger langs de rolgordijnen enzo :)

6. BoGi

BoGi Actief lid

2 sep 2007
    148
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Friesland
    hé misschien een hele stomme vraag hoor......
    Maar wij hebben een complete babykamer gekocht incl. hemeltje.
    En de kleuren hiervan passen ook heel mooi bij de kleuren van de babykamer.
    Maar nu hebben we ook een klamboe gekocht tegen de mugjes.
    Want als ze net zo gek zijn op babylief als op mama, dan is die wel nodig.
    Maar is het niet een beetje vreemd om een hemeltje te plaatsen en dan hieroverheen nogeens een klamboe te hangen?
    Wat zouden jullie doen?
    Lijkt mij een beetje vreemd staan namelijk...

7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik zou zelf een klamboe of een hemeltje doen, niet allebei. wij hebben gekozen voor een klamboe , vooral omdat ik het leuk vind staan en is ook nog praktisch :D

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik zou ook een van beiden nemen...

9. ja ik ook.
    of zo'n klamboe doe je echt gelijk over t bedje spant.
    net als bij n campingbedje...maar ja dat zicht is niet zo mooi!

10. BoGi

BoGi Actief lid

2 sep 2007
    148
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Friesland
    Ja, dat had ik zelf ook al in het hoofd, maar blijf dan met dat hemeltje zitten nl...
    En had het ook nog nooit ergens dubbel gezien, lijkt me ook een vreemd staan.
    Maar dacht vraag het toch even thnxs voor de reactie's

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    wat gaan we vandaag eten dan?

ik maak aardappelblokjes met boontjes en kipfilet uit de oven(met kruidenboter,pijnboompitten en pesto)

12. Wij eten kliekjes van het grillen van gister!
    Had nog 1 en ander over...dus ff roerbakken!

Vanaaf naar info avond van ons nieuwe huis....
    Esmee gaat logeren bij mn ma, is al een hele dag hyper!

Fijne avond allemaal! en tot morgen middag of heel mss vanaaf nog ff na afloop.

Heb trouwens de beebiesite wat opgevrolijkt! ;)

13. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    hee meiden, beweeg de baby bij jullie ook zoveel? Ik voel het constant rondjes draaien en trappen uit delen. Een opgewonden standje denk ik.
    Morgen de 20 weken echo, spannend hoor!

14. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

hey meiden nou he he vandaag eindelijk mijn wagen gehaald met me schoonzus en manlief ben zoo blij hij is zooo gaaf

vanochtend bij de vlos geweest en goed nieuws zij denkt dat mijn placenta inderdaad omhoog is gegaan anders zou ik nog steeds bloedverlies hebben maar mag voor de show nog met 28 weken een extra echo laten maken om 100 % zeker te zijn maar ze zij wel tegen me ziet er naar uit dat je thuisbevalling toch kan plaatsvinden we gaan er voor JOEPIEEEEEEEE :thumup: :) :)

ladi wat leuk zeg van je schoonmoeder leuke spullen gekocht ben benieuwd naar de foto's

4 catsandagirl succes morgen met je baby apk hoop dat alles goed zal zijn

nog niets van tessa gehoord vreemd ze had toch heel vroeg haar apktje hoop dat alles goed is gegaan :(

nou ik weet me even geen raad meer met mezelf zit niet lekker lig niet lekker haha ik vind het echt prachtig de eerste zwangerschap dat ik kwaaltjes heb geweldig

groetjes nathalie ;)

15. Niet meer actief

Heey meiden

Sorry dat ik er niet was vandaag, weer volop drama hier.
    Moest vandaag met een andere kat naar de dierenarts, wou ook al niet meer eten en kon niet meer slikken en alles.
    Bleek dat hij een gezwel onder de kaak had zitten.
    Heel zielig.
    We hebben nu maar besloten om 2 van de 5 katten weg te doen, dus als er nog liefhebbers zijn hier... :D

Verder komt er hier dit jaar geen kerstboom, heb er helemaal geen zin in dit jaar, terwijl ik normaal in november al sta te springen.
    Ik hang wel lampjes en slingers op en dan vind ik het wel best. Anders heb ik elke morgen alle kerstballen op de grond liggen met de hond hier.

Gisteravond pakjesavond gehouden bij mijn vader, hele familie was er.
    Kwamen 2 pieten voor mijn zusje en neefje van 3.... Nou we hebben in een deuk gelegen... ze wouden er niks van weten... totdat de cadeau's kwamen.
    Heb heel handig huispak gekregen, kan ik straks met dikke buik lekker aan.

Nou meiden, fijne avond
    Liefs

16. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    HALLLOOOWAAA!

Daar ben ik weer! Wat lief dat jullie al benieuwd naar me waren, maar vriendlief had de hele dag vrij genomen, dus lekker samen veel gedaan...

We hebben een hele mooie gezonde en beweeglijke uk gezien! Hoe traag het met 12 weken was, hoe snel en druk nu! Maar allerbelangrijkste -> alles is goed.
    Geschatte geboortegewicht is 6,5 pond, het was nu 328gram.
    Ik voelde het ook een keer schoppen en dat kon je mooi zien op het scherm. Alles hebben we weer helemaal op dvd en nog 2 mooie foto's. Vanavond ermee langs de opa's en oma's.
    Wat wonderlijk en geweldig om ons ukje weer te zien! We liepen echt de hele dag al te stralen, hihi!
    Na de echo zijn we doorgereden naar het gemeentehuis en heeft lieffie ukje erkend en ook meteen besloten dat het zijn achternaam krijgt.
    Daarna hebben we samen gelunchd en het nieuwe onderstel voor de kinderwagen besteld bij de plaatselijke babywinkel:
    http://www.baby-dump.nl/shop/producten/img/994_2993-3Rnext.jpg
    Vervolgens de paarden gemest en binnen gehaald, tsja moet ook gebeuren. Toen door naar de winkels voor wat klusspullen, sint kado's en twee bedlampjes gekocht (met touchdimmer op het verchroomde deel), deze maar dan met wit glas:
    http://www.gamma.com/img.html?i=11722
    Hier een still uit onze echo. Het is allemaal moeilijk te zien (beter kreeg ik het niet), hopelijk kunnen jullie er wat uit opmaken. Rechts het aangezicht met open mond... Kindje liep trouwens lekker te smakken, slikken en te sabbelen op vingertjes... Jammer dat het me niet lukt om filmpjes te plaatsen... PLacenta ligt trouwens aan de voorkant links, maar in de winkel voelde ik al een heftige trap hihihttp://i43.photobucket.com/albums/e390/tessie1981/cap002.jpg

17. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Sorrie voor het ego bericht, ga proberen snel wat socialer weer te zijn hier!

18. Niet meer actief

Fijn joh dat op de echo alles goed is.
    Vind het heel leuk voor jullie.
    Weten jullie ook al wat het wordt of blijft dat een verassing?

Mensen, lekker slapen.

Liefs

19. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Tessa, wat gaaf! Van harte gefeliciteerd met je gezonde kleine. Fijn om te horen dat alles goed was!

20. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Thanks meiden!

Nee we weten niet wat het wordt, willen we lekker verrassing houden. Maar kon het niet laten om na afloop te vragen of de VK het wel kon zien en of ze het makkelijk gezien kon hebben. Ze had er helemaal niet opgelet en naar gekeken, soms moeten ze wel 10/15 minuten zoeken om het goed te zien... We zien het wel in april/mei!

Ik ga een chillochtendje houden, dan rond de middag naar de paarden, 16.00 komt er een vriendin helpen booschappen doen, want om 17.30 staat er 13 man voor de deur om sint te vieren. Gezellig!

Fijne dag iedereen!

Deel Deze Pagina