hallo allemaal Leuk hoor die foto's en filmpjes. Ik heb maar 2 foto's meegekregen van onze meid Ben er wel blij mee hoor maar ze zijn nogal wazig omdat ze niet stil wou blijven liggen, en natuurlijk, hoe meer hoe beter @ ?studie?Dat is inderdaad een lastig probleem. De enige die die keuze kan maken ben jij zelf. Ik heb net de lampjes en kerstspul maar uit de schuur getoverd (wat een hoop zeg) en ga zo maar eens beginnen (bahbah) Lijkt trouwens wel of alle katten hier ineens ziek worden. Snap er niks van. Hou de 2 die net geholpen zijn in ieder geval wel even apart, just in case. Maar is mooi drama hoor, 2 katten medicijnen geven en dwangvoeren, en dan willen ze ook nog niet even heel ietsje pietsje meewerken... Hoop dat ze snel zelf weer kunnen eten want ik ben ondertussen gewoon kapot van het voeren om de 2 uur. Liefs Oh trouwens, de 2 katten die weg gaan zijn wel prima gezond hoor, hou de ziekenboeg expres zelf. Dus als jullie nog iemand weten voor een katje... zou heel fijn zijn.
angel4life, je post staat er 3x. Bang dat we het niet zouden lezen, hihi, En ik denk dat je nikita bedoelt ipv tessa ivm de studiekeuze. Lastig hoor zo met je katten, nooit leuk als je diertjes ziek zijn en pijn hebben. Bri, misschien had mijn kleine gister wel veel de hik, heb hem zoveel gevoeld, zal er de volg x eens op letten.
haha ja sorry me comp liep vast dus die ok bleef maar klikken uit zichzelf Ja heb het al veranderd, wist niet meer wie, beetje kluts kwijt... ook veel te veel gelezen.
angel, kun je mooi oefenen voor straks, met die voedingen om de 2 uur... zonder dollen: het lijkt me zwaar voor je en ik hoop dat ze gauw een beetje opknappen, dat ze in elk geval weer zelf gaan eten. ik zou dolgraag een katje van je overnemen, maar ja: hyper-allergische zus he.... dat wil ik haar gewoon niet aandoen.
nee kan ik me voorstellen ik heb er hier 5 lopen, en die 2 kleintjes die weg moeten met fles grootgebracht omdat ze het anders niet zouden redden. Had ze natuurlijk liever zelf gehouden maar dat kunnen wij niet meer opbrengen met de dierenarts kosten en alles. En dan straks de baby, die gaat toch even voor. Liefs
@ tessa ja hoor je hebt het voor elkaar, ik ben nu NOG groener prachtig filmpje hoor meis, ik zou volgens mij niet kunnen stoppen met kijken hahaha @ angel4life hierzo een hyper-allergische echtgenoot dus helaas.....sterkte en ik hoop dat je een goed onderkomen voor ze kan vinden....heb vroeger ook 3 katten gehad en die moest ik wegdoen.....ik droom af en toe nog steeds over ze *snif *
ja mijn hart breekt ook als ik eraan denk dat ze misschien volgende maand weg zijn, maar het beste wat ik kan doen is een goed huis vinden voor ze. Heb trouwens raar gedroomd vannacht... ik was aan het bevallen van onze meid (op de wc) en me vriend wist de naam niet meer... en de baby kreeg steeds ander haar Leek wel een nachtmerrie joh... verschrikkelijk.... Trouwens, mijn buikje begint nu ook te groeien... Denk dat me buikspieren het eindelijk langzaam aan het begeven zijn... Nog ff en ik ben zo rond als een olifantje haha
goeiemorgen net alles terug gelezen en geen idee meer wat er allemaal stond dat filmpje van tessa is me bijgebleven, hoe kan het ook anders weet je trouwens wat het word tessa? ik dacht namelijk iets te zien terwijl ik hier zit zie ik het voor het eerst heel mijn buik heen en weer gaan, echt van links naar rechts zo gaaf ze is superdruk vandaag alles goed met iedereen?
Leuk zeg van je buik, mijne is rustig tot nu toe. Alleen net met lampjes ophangen kreeg ik een flinke schop Eet smakelijk meid, ik ga ff meer lampjes ophangen, begint nu beetje hoerentent te lijken. heb van die flikker lampjes voor het raam gedaan haha
hoi hoi tessa van harte gefeliciteerd met je mooie echo en als ik zo naar de video kijk denk ik gezien te hebben wat je krijgt maar wel leuk weer een verrassing erbij ben benieuwd of ik gelijk heb na de bevalling hahahaha pb me maar als je het weten wilt heb inmiddels wel oog voor detail gekregen oomisscoo ja eerlijk waar heb nooit kwaaltjes gehad en nu heel gek maar het maakt me een stuk zekerder kan het ook niet verklaren en ook me man verklaard me voor gek maar ik vind het heerlijk nu nog dan he vraag het me nog maar eens als ik 35 weken ben haha o en natuurlijk gecondoleerd met je hamster nou hier niet veel te melden vanacht was de baby zoooo druk ongelooflijk net of hij zei ik houd van onweer groetjes nathalie
Tessa wat fijn dat de echo zo goed gegaan is! Ego berichtje is niet zo erg! Zeker niet als je wat leuks te delen hebt. Zoals je al zegt probeer je het wel bij te houden! Vind het soms wel vervelend als mensen bijna elke dag iets schrijven maar nooit reageren op anderen. Maar goed, dat is mijn mening . Angel wat naar voor je katten! Zo zielig altijd. Hier heb ik al 2 katten die nu eindelijk wat beter met elkaar over weg kunnen, dus nog een kat erbij kan ik ze niet aan doen. Word denk ik al wennen genoeg met die kleine straks . Hoop voor je dat je adresje bij vrienden vind, dan kun je ze af en toe nog ff op zoeken! Ah buddy wat zielig van je hamstertje! En wat lief van die mensen dat jullie al aan de slag mogen! Ik heb ook een hele slechte nacht achter de rug. Kon ook niet slapen vanwege het weer maar nog meer doordat ik gewoon niet meer weet hoe ik moet liggen (slaap normaal op mijn buik). Om half 3 was ik nog wakker en toen begon de kleine een feestje te bouwen. Ik had van mijn moeder al weleens gehoord dat ik extreem hard trapte, nou die genen zijn overgedragen. Het was echt niet normaal, kon hem nu al bijna vastpakken hihi! Na een tijdje was ie uitgespeeld en werd het weer wat rustiger. Tot later weer meissies!
vind mijn andere hamstertje nog het zieligst.. die zit nu hele dagen met zn pootjes onder zn koppie(geen geintje dat doet ze echt!) die mensen zijn echt superaardig! echt fijn dat we alles al eruit mogen halen, als we dan de sleutel krijgen kunnen de slaapkamers gelijk gesaust worden! dat gaat heel veel tijd schelen. uiteraard mag de woningbouw niet weten dat wij al een sleutel hebben gekregen van die man maargoed. als ze er naar vragen dan doen we dat gewoon samen, als hun er zijn om de spullen weg te halen
Ah gos, dat klinkt ook wel heeeeel zielig zo'n eenzaam hamstertje! Helemaal depressief . Die woningbouw moet zich ook niet overal mee bemoeien, toch heerlijk dat mensen dat onderling kunnen regelen! Scheelt inderdaad een hoop tijd!
Zo lekker net naar knollie geweest, het was droog weer! Lekker even gereden! Haha Miele is donkergroen! De meiden die nog voor een 3d echo gaan, krijgen vast ook een mooie dvd! Sab, nee je ziet niets hoor! Want we willen het niet weten! hihi... mamaatjevan4, jij ook je mond houden hoor! Wil er niets van weten, anders ga ik nog overstag en dat wil ik onze relatie niet aandoen. Soms denk ik ook wel eens dat ik wat zie, maar ben te onervaren... Houd het lekker zo! Dus mensen mondje dicht tegen mij! Ladi, dat bedoel ik ook, vind dat als je post en graag reacties van anderen wil, dat je ook je best moet doen om op anderen te reageren... Daarom ben ik hier ook gewoon een heeeele tijd niet geweest...