Wil jij weten wat het gaat worden? Volgens mij hebben we het hier toch al eerder over gehad (maar ben te lui om het op te zoeken).
Minimaal ja hahahahaha.... Ik denk er af en toe wel eens over na dat het er misschien 2 zijn. Het zit in mijn familie...
ik zeg het nog wel een keer, hebben we weer vast een berichtje extra ik wil het heel graag weten, maar dat eigenwijze ventje van mij wil graag een verassing haha, maar ik krijg altijd mijn zin dus denk dat we rond de 16 weken een echo laten doen
Ja ik ook! En ik heb mijn zin al gekregen. Volgens mij zegt mijn vriend op alles ja en amen nu. Als ik had gezegd dat ik het nog niet had willen weten, dan hoeft hij het ook niet te weten enz. Hij is het verdacht veel met me eens de laatste tijd! hahaha
nou wie weet ben je wel met zijn 3en dan. mijn tante(zus van mijn moeder) heeft een 2ling, maar ik weet niet of ik er dan ook meer kans op heb...
die van mij ook hoor ik zei het gisterennog tegen hem, zat tie weer braaf alle foldertjes te lezen die ik had gekregen bij de vk
ik weet het ook niet. Je hoort vaak dat het een generatie overslaat, maar ja, mijn oma was een tweeling. Zij heeft zelf geen tweelingen gekregen, maar ook niemand van mijn ooms en tantes. Maar mijn oma's zus wel. Geen idee of ik dan een verhoogde kans heb, ik zie het wel. Zou op zich wel leuk zijn 2, maar als ik zou mogen kiezen toch liever 1 tegelijk...
ja nu ik erover nadenk ...is het wel een beetje mijn schuld dat ie zo mak is hahahahah met die hormonen van mij de eerste weken niet normaal vandaar dat ie nu nergens tegenin gaat. en ik heb dat boek van kluun aan hem gegeven ''help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt'' heb hem zelf ook gelezen supergrappig er staan basisregels in voor de man misschien houd hij zich nu daar aan
67! Ik heb dat boek ook.. .Had hem voor mijn verjaardag vorig jaar gekregen van mijn zus en moet hem eerlijk gezegd nog aan mijn vriend geven. Heel grappig inderdaad!
ja een tweeling lijkt me hartstikke leuk en schattig en heel speciaal, maar ook super zwaar volgens mij hoor 2 tegelijk. scheelt je wel 9 maanden stress en een pijnlijke bevalling
Je begint met zo'n cursus ergens rond de 6/7 maanden volgens mij. Het waren 10 avonden van 2 uur... volgens mij. Iemand vroeg of je zou willen weten wat het wordt... we hebben bij de eerste een pretecho laten doen met 21 of 22 weken en toen wisten we dus dat we een zoontje kregen. Deze keer willen we ook weer zo'n echo laten doen en weten wat het is... Vonden het erg leuk zo'n echo. De beide aanstaande oma's hebben we meegevraagd toen. Erg leuk vonden ze dat.
En dat boek heb ik ook voor mijn man gekocht, zelf ook gelezen trouwens. Mn man moest er erg hard om lachen, die vond het een grappig boek.
Hoi Meiden, en goedesmiddags Alles goed hier? Ik heb weer even bijgelezen.poeh. Ik zou het deze keer ook graag willen weten wat het word, helaas mijn man niet. De eerste was een verrassing, maar wil het graag weten ivm het kamertje. Ik had bij de eerste een zeekamertje dus dat kon voor beide. We zijn pas verhuist en nu heeft mijn dochter een echte meidenkamer. Ik heb op de kunstacademie gezeten en schilder voor de fun kinderkamers, bij mijn dochter is het little pony geworden. ( zie album)Als ik nu weet wat het word kan ik het een snoeperig thema geven of een lekkere stoere. Maja belangrijkste is toch of het gezond is. Even een andere (intieme) vraag: hoe zit het bij jullie met sex op dit moment? Ik moet zeggen dat ik niet zo goed durft te vrijen met mijn man. Hij vind het geen probleem hoor, maar vraag me af of ik me niet te druk daarover maak. Vind het een beetje eng.
Mag je meerdere mensen meenemen met zo'n echo dan? Dat zou heel leuk zijn.. Wil heel graag mijn moeder mee hebben, maar natuurlijk ook mijn vriend. Ging er eigenlijk vanuit dat je maar 1 iemand mee mag nemen (weet ook niet waarom). @ sab, ja dat is ook wel weer zo, maar toch... 1 tegelijk lijkt me druk zat! En denk dat ik na een paar jaar weer een dikke buik wil hoor
Ja hoor je mag meerdere mensen mee nemen. Ik heb het vantevoren wel even met de betreffende echoscopiste overlegd en ze zei dat het geen probleem was. Gewoon even aangeven dus.
even over je intieme vraag: sinds mijn posi test hebben we geen sex meer gehad, ik vind het allemaal best eng, misschien onterecht , misschien gewoon aan het idee wennen. gelukkig vind hij het niet erg en doen we genoeg andere dingen (bij mij komt het misschien door al die verhalen hier over bloedingen na de sex, dat er een adertje springt ofzo, nou ik zou dan meteen in de stress zitten pffffP) en ik wil het inderdaad ook weten zodat ik vast lekker veel spulletjes kan kopen, zie het niet zitten om alles in een ''neutrale'' kleur te kopen. als het een meid is wil ik alles lekker ROZE en bij een jongen inderdaad lekker stoer.