Ik had een week geleden last van me hormonen,was flink boos op iemand en heb sinds het begin van zwangerschap toen echt gehuild,was echt erg. Ik had ergens gelzen over dames die last hadden van verstopping,schrijf mij naam er ook bij,hier al eeen maandje zo. Verder heb ik als ik zit of lig en opsta ,soms last van een pijn steek,net alsof je een spier verrekt,of iemand je aanraakt,aanraken een duw in je buik geeft,schrik er ook van :thumbdown: Ik dacht ben bezig met klagen dan doe ik er maar alles bij. In de kerstvakantie een bruiloft ,dochtertje wil heel graag naar de bioscoop om de Bee movie te kijken ,mij lijkt Enchanted in vertaling ook wel leuk. Voel me de laatste tijdje best wel moe. Over de babyuitzet .ik heb behalve de ledikant en commmode nog niks. Ga in januari shoppen. Zag laatst op tv dat prinses Amalia ,maandag voor het eerst naar school; gaat,wat gaat het snel ,ze is alweer 4 jaar oud. Wat gaat de tijd snel,vond het wel bijzonder. Ally
Komisch, ik heb juist het tegenovergestelde van verstopping. Moet wel 3x per dag, is ook niet erg prettig. Maar kan ook komen omdat ik veel vezels eet... geen idee. Ja tijd gaat snel he, voor je het weet is de baby straks weer groot.
hey hey ik heb weer nieuwe foto's in me albujmm gezet maakte neteen foto van me buik en schrok me dood,, wat is tie gegroeit terwijl je het zelf niet echt opvalt ahah en heb van de kinderwagen er ook i staan
ik heb ook zo last van verstoppingen Ik moet echt meer gaan drinken. En helaas heb ik ook weer oorpijn, wordt er gek van.Straks maar even de huisarts bellen.....hopelijk kan ik vanmiddag terecht. Woensdag een crematie van mijn man zijn oma, die is toch nog plotseling overleden. Wel beter voor het mensje, ze was helemaal op, 83 jaar, dement en al verschillende hersenbloedingen achter de rug. Toch is een begrafenis of crematie emotioneel zwaar vind ik. Zit er best wel tegenop. meiden fijne dag nog, ga zo werken!
Vandaag verder met de kerstboom, was zaterdag tot de lichtjes gekomen, vandaag de slingers etc erin! Tussen de middag lekker naar de paarden, Broes maar weer eens rijden, hopelijk blijft het droog. Verder weinig plannen, vriendlief komt pas 20.30 thuis... Morgen gaan mijn moeder en ik voor wiegbekleding kijken! Mijn mannetje begint wel elke keer te glimmen als ik zeg dat onze uk weer wakker is... Onze kindernamen staan nu ook alweer een tijdje vast, maar misschien wisselt het nog. Wel leuk, af en toe noemen we ze naar elkaar op... Huilbuien hier niet zo last van, zoiezo niet van stemmingswisselingen gelukkig. 4cats, wat leuk dat je man jullie uk heeft gevoeld! Heel veel sterkte bij de arts en natuurlijk de crematie. Ondanks dat het beter voor het mensje is, is het altijd wel heavy... H25, wat lief zeg, een laptop van je man! Echt super! Nikita, ik weet van mezelf dat ik heel vaak niet kan, dus met 3 data zal die kans hoger zijn, dan met meer. Maar kijk maar hoor, laat je niet van de wijs brengen door mij! Misschien idd begin febr ook opnemen bij de data idd? Isra, wat voelde jouw mannetje jullie uk snel! Samanta, wat een mooi buikje zeg en een mooie wagen, een mutsy toch? Die krijgen wij ook! Iedereen met VK en echo afspraken, succes en veel plezier vandaag! En de rest natuurlijk ook!
goeiemorgen meiden! @ 4cats gecondoleerd meis, 83 is een mooie leeftijd maar het blijft moeilijk om afscheid te moeten nemen van iemand waar je van houdt. @ buddy ik denk dat ik helaas niet naar een meeting kan komen als die in januari is. Ik moet eind januari afstuderen dus ik zeg alles daarvoor af, ik MOET het echt halen...en ik ben het met je eens dat je het niet veel later moet doen
Mielenl: Afstuderen gaat absoluut voor! Tessa: Ik snap wel dat de kans groter wordt voor iedereen, maar de kans dat je het nog op elkaar afgestemd krijg wordt vele malen kleiner. Iedereen ziet een klein kansje in een datum, en dat bij 6 data tegelijk. Maar als ik het zo hoor: Simone kan niet in Januari, Mielenl niet, ik las er nog één. Wellicht is het dus misschien sowieso beter een datum begin Februari te prikken. Kijk, Corina wil ook mee als het niet op een Zondag is, maar zij is eind maart uitgerekend. Eind februari lijkt me voor haar dus al vrij vervelend. Maar begin februari is misschien nog haalbaar? Zeg het weekend van 2 februari? Ik vind dit altijd zo moeilijk, weet uit ervaring dat er misschien nu een hoop mensen vertellen dat ze juist in februari niet kunnen. Daarom vind ik een meeting organiseren altijd erg lastig, en denk ik dat je niet veel te veel opties moet openhouden.
Nikita, ik snap het al denk ik... jij bedoelt dat dan iedereen voor 1 datum kiest. Ik bedoel dat iedereen dan per datum kan aangeven of diegene kan of niet. De datum dat de meeste mensen kunnen wordt het dan. Maar het wordt idd een hele opgave...
dag dames ! ff een updatetje van mij.. Zaterdag heerlijk naar Duitsland geweest met de kerstmarkt. Altijd zo leuk he, die Duitsers weten echt wat Kerst vieren is.. Zondag kwamen kennissen over de vloer en ze vertelde dat als je moet puffen het op : Altijd is kort jakje ziek, moet doen en bij het woordje ziek puf je dan wat langer... probeer maar het werkt wel.. Nu wel iets last van mijn buik door al het gewandeld zaterdag, maar vandaag ga ik heerlijk de enorme boom opzetten, kan de buurt er ook weer van genieten..
4cats; gecondoleerd met je vriend z'n oma. Het blijft inderdaad altijd emotioneel, hoe oud iemand ook is geworden, maar probeer maar even stil te staan bij de mooie dingen uit haar leven... het andere uiterste: gefeliciteerd dat je een meisje krijgt en dat de echo er goed uit zag. leuk dat de stand nu weer gelijk is! simone: wat k.t van die inbraak. ik hoop dat je nog iets ter.g krijgt van de verzekering. ik denk niet dat ik naar de meeting zal komen: 't is erg druk en ik ben in het weekend vooral bezig met m'n huishouden en uitrusten! doordeweeks raak ik toch wel erg vermoeid, dus ik heb m'n rust echt nodig. sinds gisteren heb ik het weer heel erg benauwd, volgens mij zit peanut inmiddels aardig hoog. behalve m'n longen doet ook m'n maag zeer, ik kan al niet eens meer een bord warm eten op... na het eten doet vooral m'n navel veel pijn, dat voelt echt raar. (sorry hoor, even klagen. eigenlijk heb ik alleen maar kleine kwaaltjes en ben ik dik tevreden met het verloop van de zwangerschap. maar soms zijn die kleine kwaaltjes ook knap irritant!) tessa: wat heerlijk, zo'n meubel-makende man! dat maakt je huis zó persoonlijk! wij klussen wel veel zelf, maar aan meubels wagen we ons maar niet. ik heb half marktplaats inmiddels afgestruind, daar zie je soms ook wel heel leuke commodes, voor weinig. en voor alle andere dames die gepost hebben, maar waar ik niet op reageer: leuk om weer wat van je te lezen, maar ik weet even niet meer wat er allemaal stond...
De wieg waar we morgen nieuwe bekleding voor gaan bekijken: http://i43.photobucket.com/albums/e390/ ... 207003.jpg Zo waren de commode en babykast: http://i43.photobucket.com/albums/e390/ ... 007001.jpg Commode en babykast nu, die al vol liggen met gekregen spullen! Handgrepen en poten word nog over nagedacht: http://i43.photobucket.com/albums/e390/ ... 207001.jpg http://i43.photobucket.com/albums/e390/ ... 207002.jpg Box, die ws dezelfde kleur krijgt als de lichte tint van de commode: http://i43.photobucket.com/albums/e390/ ... 207004.jpg En onze kerstboom, zal ik er nog ballen bij doen? roze,rood,oranje, mat en glanzend? http://i43.photobucket.com/albums/e390/ ... 007005.jpg http://i43.photobucket.com/albums/e390/ ... 007008.jpg Bri, ik stel ook vaak genoeg voor om gewoon wat van m*rktplaats af te trekken, maar nee hoor, meneer vind het specialer en leuker om zelf te maken, vind ik ook alleen maar leuk, maar hij heeft het er wel erg druk mee... Dolphin, nog leuke dingen gekocht?
goeiemorgen! wauw ik ben een heel weekend niet geweest! dat dat ooit zou gebeuren kan me alleen niet meer zo herinneren wat iedereen gezegd heeft. iets van een meeting? januari komt mij ook niet uit ivm de verhuizing. februari is voor mij veeeeeel beter. heb niet echt de tijd om alles terug te lezen en uitgebreid op iedereen te reageren. kom net uit bed vallen en moet over een uur al werken
@ tessa, ja veel deodorant, want dat is in duitsland de helft goedkoper en nu ik toch niet zo snel er meer heen ga heb ik voor een paar maanden ingeslagen.. Ook een leuk oliebrandertje gekocht van hout en glas..
goedemorgen allemaal Weet niet meer wat ik wou zeggen... komt straks misschien wel. In ieder geval iedereen die naar de vk moet of echo heeft, veel succes. Liefs
hoi hoi h25 wat lieeeeeeef zeg wees er maar zuinig op angel4life zo zie je maar kun je toch no even genieten van je katjes samantha prachtig buikje hoor inderdaad flink gegroeid grappig ik vond dat dus ook van mijn buik krijg ik allemaal commentaar dat niemand ziet dat ik zwanger ben 4catsandagirl sterkte met het verlies maar inderdaad is het soms beter helaas geld dat natuurlijk niet voor de mensen die overblijven dolphin hahaha ik zie ons allemaal al puffen altijd is kort jak je zieeeeeeeeek maaaar ik heb het geprobeerd en inderdaad klopt het wel tessa1981 wat kan je man dat mooi maken zeg ongelooflijk dan zou ik inderdaad ook niets van marktplaats halen wel leuk dat hij ook die nesteldrang heeft hahaha o en ik vind je boom prachtig hoor nou hier bij mij gaat alles wel op rolletjes o en kan iemand voor mij even mijn afspraken eerzetten 3 januari moet ik naar de verloskundige om kwart voor 11 en 7 januari krijg ik weer een echo voor placentalokalisatie een mooi scrabble woord o en die heb ik om half 2 verder niet echt veel meer te melden groetjes nathalie
44 april 2008 mama`s < 1 april 2008 corina - 25 jaar - Zeeland - 1e kindje - 28 maart cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2e kindje - 28 maart - JONGEN!!! Bri - 35 jaar - Amsterdam - 1e kindje - 29 maart - V - ?m? 2 april 2008 frumpje - 33 jaar - zuid holland - 1e kindje MEISJE!!!! Isra - 25 jaar - Utrecht- 1e kindje - V 4 april 2008 campie- 35 jaar - Wieringerwerf - 2e kindje Tiener- 18 jaar - Gouda - 1e kindje - MEISJE!!! 5 april 2008 angels - 27 jaar - zuid holland - 1e kindje LaDi - 26 jaar - Noord holland - 1e kindje - G 6 april 2008 mamaatjevan4 - 27 jaar - ? - 5e kindje - JONGEN!!! 8 april 2008 Ally-30 jaar-Zuid Holland - 2e kindje MEISJE!!!! 9 april 2008 Sab85-22 jaar- Zuid Holland - 1e kindje - MEISJE!!! nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 1e kindje - G Simone79 - 28 jaar - Brabant - 2e kindje - G(pb maar) 10 april 2008 Angel4Life - 20 jaar - Enschede - 1e kindje - MEISJE!!!! 12 april 2008 kellox - 24 jaar - Gelderland - 1e kindje - JOCHIE!!! adriana82- 24 jaar - leiden - 1e kindje - JONGEN!!! 13 april 2008 Esther72- 35 jaar - Berkel-Enschot - 3e kindje Pukkie- 24 jaar - Brabant - 2e kindje - JOCHIE!!! Groentje- 30 jaar - Utrecht - 1e kindje Jessy77- 29 jaar 14 april 2008 4catsandagirl- 32 jaar - Zuid Holland - 2e kindje MEISJE!!! 15 april 2008 sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 3e kindje Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje - V oOMissCOo- 20 jaar - Aalten - 1e kindje- JONGEN!!! wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 1e kindje-MEISJE!!! valhalla- 25 jaar - Zeeland - 1e kindjeMEISJE!!!! 16 april 2008 Marleen1979- 28 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje - JONGEN!!! vicky - 26 jaar - enschede - 2e kindje - JONGEN!!! fantasy - 30 jaar - Veluwe - 1e kindje 17 april 2008 H25 - 25 jaar - Gelderland - 1e kindje - Verrassing 18 april 2008 booky - 23 jaar - Gelderland - 1e kindje 19 april 2008 emmetje- 29 jaar - Utrecht - 1e kindje 20 april 2008 AstridvD- 36 jaar -Leusden - 2e kindje-MEISJE!!! 21 april 2008 Kwebbeltje - 33 jaar - Duitsland - 3e kindje 23 april 2008 Jorntenfemmigje-25 jaar - Harlingen - 1e kindje - V - ?m? 24 april 2008 Tessa1981- 26 jaar - Noord-Holland - 1e kindje - Surprise!!! Zwemmertje- 35 jaar - 1e kindje - G 28 april 2008 aprilmama- 26 jaar - Overijssel - 1e kindje - V kili- 25 jaar - Gelderland - 1e kindje 30 april 2008 8samantha8- 18 jaar - Stein - 1e kindje BoGi- 24 jaar - Friesland - 1e kindje > 30 april 2008 Talia- 22 jaar - Dilsen, Belgie - 2e kindje - 5 mei - JONGEN!!! Dolphin- 22 jaar - Gelderland - 1e kindje - 7 mei 9 jongens 9 Meisjes 23 Verrassingen 4 Geheim Agenda December 10 - LaDi controle VK 9.20 uur 10 - Femmigje 20 weken echo 9.45 uur 10 - booky 20weken echo 10.00 10 - Kwebbeltje 20 weken echo 13.30 10 - Isra controle vk 14.00 uur 10 - Kili 20 weken echo 10 - Nikita 15:00 eerste afspraak haptonome 11 - Nikita23 jarig! 25 jaartjes jong! 11 - cristel1986 controle gyn 9.00(18 u nltijd) 11 - Kellox controle VK 19:45 11 - BoGi GUO (uitgebreide 20wk echo) 11 - Zwemmertje 20 weken echo 12 - Kili controle VK 13 - Dolphin controle vk 18.40 uur 13 - Simone controle vk 9.20 uur 13 - Angel4Life 1e controle bij nieuwe vk 10:30 13 - Valhalla pretecho 16.00 uur 17 - BoGi Pretecho 17 - sab85 controle vk 15:45 uur 18 - Corina controle vk 13.00 uur 18 - oOMissCOo controle VK 11:40 uur 19 - Dolphin 20 weken echo 15.30 uur 19 - Corina pretecho 19 - Angel4Life Jarig 20 - Booky controle VK 24 - Frumpje vk 9.20u 27 - Nikita vk 13:20 27 - Tessa1981 vk 10:15 28 - Bri vk 9.30u Januari 01 - Nieuwjaarsdag, Esmee dv Simone (3) 02 - H25 controle vk 18.50 uur 03 - Mamaatjevanvier vk kwart voor elf 07 - Mamaatjevanvier placentalokalisatie 07 - sab85 pretecho 20:40 uur 07 - Femmigje controle vk 10.45 uur 08 - mielenl APK 10 - Femmigje jarig 19 - Isra jarig(26) 20 - Tessa1981 jarig (27) Februari 08 - mielenl uitgebreide echo (3) 13 - Femmigje pretecho 10.00 uur 22 - Talia echo 16.20 Verlofdatum 18 februari - Isra met verlof! 28 februari - Simone met verlof! 4 maart - kto75 met verlof! 13 maart - Tessa1981 met verlof! - 6 weken 17 maart - Aprilmama met verlof! 17 maart - Kellox met verlof! - 4 weken 2 april - BoGi met verlof! MEETING: Wie wil er mee? Datum doen we later een poll over. Geef aan welke data je in ieder geval kan (dus niet alleen welke datum je het beste uitkomt, want volgens mij krijgen we de meeting dan nooit rond) Keuze: Vrijdag 1 februari, zaterdag 2 februari, zondag 3 februari, maandag 4 februari, dinsdag 5 februari en zaterdag 9 februari. - Nikita23 (1, 2, 3, 4, 5, 9 februari) - Kellox - Mamaatjevan4 - Tessa1981 Ik heb wat suggesties voor data gedaan, en ik denk niet dat we er latere suggesties bij moeten doen. We komen voor sommigen van ons dan wel erg dicht bij de uitgerekende datum. Gezien MissC ook pas in Februari kan, net als velen van ons, heb ik eigenlijk gelijk alleen maar voor data in Februari gekozen. Is dat een idee? Mamavanvier: Ik heb je afspraken erbij gezet. Overigens weer een hoop 20-weken-echo's vandaag!
Tessa, ja idd als het ik het zo lees is het wel vroeg met in vergelijking van de rest, maar ik voelde het zelf ook al met ongeveer 17 weken en heel kort daarna mijn man dus ook. Maar ik moet zeggen dat het toen wel heel ligt was hoor, maar nu zijn het echt hele hard schoppen dat ik wel eens denk dat karate kid in mijn buik zit. Ik vind dat ik ook al een joekel van een buik heb, mensen die in de winkel komen vragen ook allemaal wanneer ik er voor het laatst ben en als ik dan zeg dat dat halverwege februari is dan krijg ik zulke blikken naar me geworpen , waarop de meeste dan reageren "joh meid ik dacht dat je ergens in februari uitgerekend zal zijn, aan je buik te zien". Maar ik moet zeggen ik ben zo trots als een pauw op mijn buikie. Zal straks eerst is een foto in mijn album plaatsen. Miss ik lees iets over een verhuizing, ben er even niet geweest en heb niet alles teruggelezen of ik lijd aan zwangerschapsdementie, maarre eindelijk een nieuw huis? Zoja van harte! Straks maar even onder de douche doorrennen, daarna naar de VK en vanavond meiden hihi niet lachen hoor, ga ik naar het concert van Rob de Nijs hihi.
hihi isra...ik heb ook al best een flinke buik, maar ben altijd superslank geweest, alles wat eraan komt kun je zien nu ben benieuwd naar jou buik! jazeker gaan we verhuizen. we hebben een benedenduplex toegewezen gekregen via de woningbouw. helaas nog geen heel huis maar toch een stap in de goeie richting. volgende week dinsdag krijgen we de sleutel maar dames ik ga er weer vandoor. moet zo werken. heb net wel ff teruggelezen maar nog geen tijd om op alles te reageren!
hey meiden wat gaan jullie vanavond eten? Is hier altijd zo moeilijk, want me vriend lust bijna niks. Ben nu even een tosti naar binnen aan het werken, had ineens trek Liefs
Hey allemaal, Simone wat balen van die inbraak! H25 wat lief van je man dat hij de laptop voor je gespaard heeft! Lekker he zo op de bank . Angel4life wat een rare reactie van die mensen. Daar zou ik me katjes ook niet aan willen geven inderdaad, je vind vast snel een echt goed adres! Samantha, die huilbuien zijn heel herkenbaar . Normaal ben ik totaal geen jankerd, maar tegenwoordig is het echt drama! 4catsandagirl gecondoleerd! Ja het blijft ook zwaar zoiets, ook als iemand al oud is en het misschien wel beter is, het word er niet leuker van. Veel sterkte alvast. Tessa leuk dat je vriend zoveel zelf maakt en opknapt! Scheelt een hoop geld. In principe lijkt de meeting me leuk, lig er alleen een beetje wat en waar het gaat worden. Maar dat kunnen we beter bespreken als er bekend is wie er mee willen. Iedereen met een weekje erbij gefeliciteerd! Heel druk weekend achter de rug. Zaterdag weer de hele dag sinterklaas gevierd, hartstikke leuk maar het werd me na een paar uur allemaal te veel. Heb me toen maar even terug getrokken op een stoel in een hoekje. Ik ben wel ontzettend verwend, zo lief! Zondag met mijn ouders Amsterdam in geweest, mijn ouders zijn nooit veel verder dan de kalverstraat geweest en dat kon mijn vriend als echte Amsterdammer toleren. Was wel erg leuk, maar ook wel vermoeiend weer. Vanochtend weer op tijd op om naar de verloskundige te gaan. Alles was weer helemaal goed gelukkig en hij/zij ligt helemaal op schema. Op de fiets terug was ik weer vreselijk misselijk, heb het gelukkig binnen kunnen houden tot ik thuis was. Maar toen kwam het er wel allemaal uit. Zaterdag in de auto ook 2x over moeten geven. Iedere keer als ik vroeg op moet gaat het mis, dat is allemaal te druk en te vroeg ofzo. Maar ja, moet toch af en toe! Net weer een dutje gedaan want ik was weer doodmoe.