dr phil heeeerlijk hahaha kijk ik altijd als ik vrij ben, mijn vriend vind het verschrikkelijk trouwens
Lief he!?!? Ik ben niet getrouwd en wil wel trouwen, maar pas over een paar jaar. Lijkt me geweldig als je kinderen erbij kunnen zijn. Mijn nicht trouwde ook toen ze al twee dochtertjes had en die hebben ook ring gekregen (net als pappa en mamma). Ik wil sowieso niet met een dikke buik trouwen.. Wacht rustig af totdat ik gevraagd word
Mooie foto zeg! Ik heb ze in mijn album staan! Op de eerste zie je een foto op canvas van Dionne. Ik doe aan fotografie en bewerk ze ook, heb deze dus bewerkt en mijn broer heeft hem voor mij uitgeprint ( werkt in de grafische sector) en zelf gespannen op hout. Het blijft een eyecatcher en verveeld eigenlijk nooit!
wij zijn in april getrouwd....over apart gesproken....wij hebben eerst de huwelijksreis gepland en daarna een datum geprikt....en het aanzoek zit in dezelfde categorie....
Whahahahahaha! Logisch hoor! @ karin, heel erg mooi allemaal! Ik zou willen dat ik zo creatief was! En die foto op canvas vind ik echt prachtig!
kan wel zien dat je erg creatief bent, mooi hoor. en kan me goed voorstellen dat zon plaatje aan de muur je nooit gaat vervelen
@ karin heeeeeel gaaf hoor! En dat kamertje is ook geweldig....Ik zou willen dat ik ook zo creatief was maar helaas....
wij hebben dus allebei zoiets van trouwen kan altijd nog, en het zou inderdaad prachtig zijn om onze eigen kindjes er dan bij te hebben...
ha nou dat is wel apart! Ik wilde nooit touwen maar toen ik plots zwanger was toch maar in het huwelijks bootje gestapt. Alles geregeld binnen 1 maand, haha en het leukste was we hadden alles erop en eraan geregeld door fam en vrienden. Wij wilden snel trouwen en wegwezen... Ik was wel in het wit: gekocht bij SuperStar en iedereen vroeg bij welke bruidswinkel ik het had gekocht! Mooi he! Bruidstaart geregeld door mijn moeder, tevens zaaltje voor de receptie, mooie trouwzaal geregeld door nicht die ons ook getrouwd heeft, beagle cabrio geregeld door Ray zijn broer die in een garage werkt en ik had dan zelf stiekum een hotelletje geboekt!
heb ook de hele dag trek, behalve savonds dan krijg ik echt niets door mijn keel. misschien omdat ik me smiddags dan al zo volgevreten heb haha
@ kairn, leuk om het zo te doen! Ik wil het liefste heel intiem trouwen. Misschien wel in het buiteland met alleen mijn ouders, schoonouder en onze broers en zussen en ieder 1 vriend/vriendin met aanhang. Mijn vriend moet heel vaak optreden bij bruiloften en ik ga regelmatig mee, maar daardoor heb ik wel minder de behoefte gekregen om zelf een feest te geven.
ik ben ook niet van plan om allerlei vage kennissen en verre familie uit te nodigen, die zie je normaal ook nooit dus waarom dan wel? wil t het liefst ook klein en ''simpel'' houden. maarja nog tijd genoeg om daarover na te denken
kan me daar wel iets bij voorstellen adriana,( wat een mooie naam heb je toch). Je ziet genoeg partijen! Ik ga even met mijn man en kind shoppen. Maar eerst de voorraad kast plunderen! lees alles wel weer bij, misschien tot vanavond!
Hahahaha! Gaat nu wel lekker snel! Nou Adriana is niet mijn echte naam hoor.. Had die naam gekozen als schuilnaam (wilde zo vroeger altijd mijn dochter noemen). Ik heet Iris...