Gelukkig heb ik geen last van verhoogde/verlaagde bloeddruk. Is elke keer goed. Lijkt me erg vervelend. Enne Bri, ik vind Johnny Depp ook een giga lekker ding. Dus je bent niet de enigste.
Ja als Johnny Depp bij mij in bed kruipt, schop ik hem er ook niet uit. Net zoals Viggo Mortenson.... ook geweldig
Cristel leuk dat je er weer bent! Bij ons loopt de kleine qua buikgrote ook 2 weken voor! H25 dat fout typen heb ik ook, moet tegenwoordig continu alles verbeteren, heeeeel irritant. Buddy mooi dat het was/droog probleem is opgelost ! Oeh Bri doe mij ook ff zo'n droom met Johnny Depp! Heerlijk haha . Angel fijn dat je je zoveel beter voelt bij deze VK en dat alles weer goed was. Ìedereen met een weekje erbij gefeliciteerd! Verder zijn de lekkende tepels hier ook begonnen. Vooral mijn rechterborst, niet heel heftig alleen druppeltjes. Wie had hier nou nog meer last van? Ga straks wel ff van die dingentjes ervoor halen voor in mijn bh.
heyhey.. ben ik weer na 6 paginas te lezen moest er weer even ana wennen over die bloedruk dat is mijn normale bloedruk 90/50 nu issie iets hoger nou ja vaker.. soms zakt ie ook welles naar 85/45 maarja dan voelik me ook niet zo lekker met mn zwangerschap issie meestal 110/65 maarja uhm wat nog meer ooh ja weetje dta het wel mogelijk is dta 2 blanken mensen een donkerder kindje krijgen het is welles gebeurt.. niet dat het zooooo vak voor komt maar het is welles gebeurt en die vader was ook de echte vader... ook dat donkere mensen een wit kindje krijgen.. mn man had het laatst helemaal uit gelegd heo het kon maar ja dat weet ik net meer hoor.. trouwens over rare dromen en mannen.. toen ik nog in nederland woonde en mn man nog niet kende toen droomde ik dus dat ik met een jongen was he in bed en dat ik op stond en naar de kast liep en een badjas pakte.. nou toen ik mn man dus 3 maanden kenden gebeuurde dat dus en kreeg toen gelijk een flahsback naar diedroom omdat het dezelfde kamer was en alles... zooooo bizar! nu droom ik eigenlijk nooit van een andere man behalve mn eigen.. bj mn exen was dat wel.. misschien de ware dan sab een nieuwe oma nee heb ik niet.. je kindje mist er vats niks aan doet de mijne ook niet dus no worries...
hoi hoi ben ik ook weer even pfffff ben zo ziek als een hond de griep heeft mij echt te pakken genomen dus ben niet veel op de computer arme ik heb vandaag wel 2 leuke jurkjes voor mezelf gekocht van die gebreide en dat je buik er dan zo mooi uitkomt waren nog afgeprijst ook voor 7.50 bij de c&a en daar heb ik toch weer mooi babypakjes gezien dus ga gelijk maandag weer ff shoppen @angel4life fijn dat je het goed kan vinden met je nieuwe vlos uiteindelijk moet je je natuurlijk wel aan haar overleveren niet dan en natuurlijk gefeliciteerd met je weekje erbij vind je het niet hard gaan @ladi haha ik dacht dat ik de enige was met lekkende tepels heeel vervelend is de eerste keer dat ik dat meemaakt tijdens de zwangerschap @cristel1986 hoe bedoel je ment to be hahaha o en gefeliciteerd jeetje 25 weken klinkt al best lang hoor haha je hoeft er nog maar 15 em als het een beetje meezit nog maar 13 groetjes nathalie
ja idd nog maar 15 komt steeds dichterbij.. hoewel ik wel een eng gevoel heb dat het eerder komt. vraag me niet waarom... en 7. 50 is geen geld! nou ja is 7.50 he
Hoi hoi, Ik weet niet meer precies wat ik allemaal heb gelezen, maar oke. Bri: ik heb idd de foto's al weg gehaald. Je weet maar nooit wie hier allemaal komen kijken. Meiden met een weekje erbij: gefeliciteerd. Angel: mooi dat je nu een betere vk hebt. Is toch wel lekker. Sab: vervelende situatie zeg en hier ook geen oma/beppe over. Missc: ik heb gisteren eens in de spiegel gekeken en chips ook bij mij een eerste striem. Onderaan m'n borst. Die had ik ook nooit ingesmeerd, dus tja. Maar ik denk niet dat er iemand is die er zonder striemen van af komt. iemand wel ervaring mee? Verder hier alles oke. De kids zijn nog lekker druk en ik ben blij dat het bijna vakantie is. Zo, ik ben echt moe aan het einde van de dag. Ik mag trouwens tot eind januari op deze school blijven invallen en misschien nog iets langer. De vaste lk is nog niet gezond genoeg om weer voor de klas te komen. Voor mij niet verkeerd natuurlijk. En dat terwijl ik in juni net geslaagd ben. Ik mag dus echt niet klagen. Straks weer ff zingen.
Na bijna één maand geen internet doet ie het weer. Heb niet alles terug gelezen want dat is teveel. Hopelijk gaat het met iedereen goed. Hier alles prima. De 20 weken echo achter de rug en alles was goed. Het geslacht blijft voor ons wederom een verrassing. Kwebbel
Hier ook maar weer een berichtje van mij. Heb net een aantal pagina bij gelezen, maar weet de helft al niet meer Toch de volgende keer maar gebruik maken van de handige tips, want dit is ook niets he Ga m'n best doen, hetgeen ik nog weet. Allereerst Cristel, leuk weer wat van je te horen! Helemaal gesetteld in je appartement? Of heb je nog steeds klusjes te doen? Sab, vervelend dat je ruzie hebt met je moeder. Zeker nu je zwanger bent. Hopelijk valt het bij te leggen. Helaas hier ook geen oma's in de aanbieding! Kan m'n moeder wel een paar keer langs sturen bij je Maar word je ook niet veel vrolijker van denk ik. Voor de rest? (weet het echt niet meer ) Vandaag voor het eerst naar fysio geweest. Moet goed op m'n tellen passen, zal nu in december nog ff moeilijk gaan. Maar moet in januari echt goed aan mezelf denken. Anders heb ik waarschijnlijk na de bevalling het extra zwaar. Ze vond het een goede tijd dat ik aan de bel getrokken heb, want nu zit die buik nog niet zo in de weg (al hoewel ikzelf af en toe wel vind ) Moet nu iedere week komen en oefeningen ook thuis doen en als ik aan het werk ben. Hoor goede berichten van die praktijk, dus dan zit het vast wel goed. Helaas is mijn verkoudheid nog steeds niet echt over, kom er maar niet vanaf. Maar voel me wel stukken beter dan vorige week.
nou ja min of meer gesetteld maar er zijn nog klusjes zat te doen.. vooral overhemden strijken bah zon hekel aan maarja moet gebeuren.. mn man heeft zoveel van die dingen en maar goed dat je optijd aan de bel hebt getrokken.. trowuens voro die zeke onder ons beterschap.. mn man is ook ziek.. mannen en zek zijn jullie weten vast wel wat ik daar mee bedoel je hebt je handen vol eraan
Goh, mannen die ziek zijn.... Weet er alles van... Als de mijne ziek is ben ik de hele dag aan het heen en weer lopen voor hem en kan ik dus niks meer doen in huis. Lekkende borsten heb ik ook... Niet elke dag maar wel af en toe... Best vervelend. Had laatst ook een hele doorweekte BH, wordt je niet vrolijk van. Euhm, er was nog iets... Ooh wat erg zeg... ik weet het niet meer... Nou komt misschien wel weer. Liefs Ohja Sabje: Ik kan mijn moeder wel af en toe langs sturen. Ze is beetje bemoeierig met sommige dingen maar wel heel lief, ze bedoeld het goed. En ze is gek op kinderen dus...
Hoi Allemaal, Ik ben Ingrid, 30 jaar. En ik ben uitgerekend op 20 april 2008. Tis ons eerste kindje.. Dus een heleboel dingen zijn helemaal nieuw voor me.. Morgenochtend moeten we weer op controle bij de gyn. Ben erg benieuwd hoe het gaat.. Alhoewel ik de kleine af en toen flink voel rommelen daarbinnen, bekruipt me heel af en toe de angst dat er morgen toch iets niet goed zal zijn. Vraag me niet waarom, maar soms komt dat gevoel gewoon.. Maar verder ga ik ervanuit dat het goed zal zijn. Mijn moeder zei vandaag dat een stukje onzekerheid erbij hoort.. Verder gaat het hier prima.. Mijn buikje groeit nu langzaam eindelijk, en ik heb nog steeds geen last van striemen ofzo.. Gelukkig.. Liefs Ingrid
welkom ingerid.. over lekkende tepels daar had ik bij cailynn heel veel last van en nu eigenlijk niet.. zou dat verschillen jongen of meisje? mn man is al weer opgeknapt zegt ie dus gelukkig was het maar een half dagje... mn vader kan het ookzo mooi als ie ziek is.. zo overdrijven.. echt mannelijk he kun je nagaan als ze 9 maande zwanger zouden moeten zijn over de bevalling nog maar niet te beginnen hahhaha
ooh bah, dat wil ik toch helemaal niet meemaken dan. Wat zal dat een gezeur worden zeg, vreselijk. Je moet ze nu eens horen als ze hun teen stoten... en zodra wij iets hebben gaat het: zit toch niet te zeuren.